Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (25)Статті, доповіді, тези (124)Рідкісні та цінні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СЦЕПЛЕНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 629.083(043.3)/Б 89
Автор(и) : Брусило Ю. В.
Назва : Підвищення ресурсу авіаційної наземної техніки удосконаленням технології відновлення деталей типу вал [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :23 с ; 710 КБ
Колективи : Національний авіаційний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.37
УДК : 629.083(043.3)
Предметні рубрики: Авіація
Авиация
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальные ресурсы--локальні ресурси--автореферат--ремонт--ресурс--електродугове напилення--электродуговое напыление--міцність зчеплення--прочность сцепления--пористість--пористость--триботехнічні характеристики--триботехнические характеристики--сталь--ремонтопридатність--ремонтопригодность--вал--технологія--технология--авіаційна наземна техніка--авиационная наземная техника
Анотація: Дисертація спрямована на удосконалення технології ремонту деталей типу вал авіаційної наземної техніки. Для цих деталей, робочі поверхні яких при виготовленні й ремонті підлягають хіміко-термічній обробці, наплавленню або загартуванню СВЧ, запропонована і науково обґрунто-вана в якості альтернативної технологія електродугового напилення. За допомогою моделей газодинамічних і фізико-хімічних процесів встанов-лено, що збільшення швидкості й температури струменя транспортуючого газу і частинок дозволяє зменшити діаметр розпилюваних крапель, під-вищити щільність та знизити окислювальність відновлених поверхонь, забезпечити їх максимальні експлуатаційні властивості та ресурс. З вико-ристанням методів математичного планування експерименту встановлені оптимальні режими відновлення удосконаленою технологією електроду-гового напилення. Результати досліджень апробовані в лабораторних і виробничих умовах і дозволили встановити, що при застосуванні запро-понованих методів керування технологічним процесом вдається забезпе-чити у порівнянні з аналогами збільшення міцності зчеплення в 2-3 рази, забезпечити пористість сформованих шарів менше 9 %, твердість поверх-ні не менше 40 HRC.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 693.54:69.059.25(/П 93-795427
Автор(и) : Пшінько О. М.
Назва : Основи технології підводного бетонування при ремонті штучних транспортних споруд [Електронний ресурс] : Авт. дис... д-ра т. н. : 05.23.08
Вихідні дані : Б.м., 2001
Кільк.характеристики :30 с ; 528 КБ
Колективи : Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури (Харків)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 67.13
УДК : 693.54:69.059.25(043.3)
Предметні рубрики: Будівельні роботи
Строительные работы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы--підводне бетонування--подводное бетонирование--проект виконання робіт--проект производства работ--технологія--технология--критерії ефективності--критерии эффективности--гідротехнічний бетон--гидротехнический бетон--активація--активация--міцність зчеплення--прочность сцепления
Анотація: У дисертації розроблені наукові основи технології виробництва підводних бетонних робіт при ремонті і відновленні штучних транспортних споруд, що забезпечуються за рахунок комплексного вирішення технологічних, матеріалознавчих та організаційних проблем підводного ремонту. Сформульовано наукові принципи розробки проектів виробництва підводних ремонтних робіт на основі комплексного аналізу умов експлуатації і стану транспортної споруди, що підлягає відновленню, а також умов організації бетонних робіт. Виконано систематизацію організаційно-технологічних параметрів об'єктів, які підлягають відновленню, що дозволяє структурно класифікувати фактори, які визначають умови підводного ремонту транспортних споруд. Розроблено наукові основи підвищення експлуатаційних характеристик бетонного шару при відновленні транспортних споруд. Встановлено, що найбільш ефективним способом підвищення експлуатаційних характеристик ремонтного шару і його зчеплення зі старою кладкою є застосування бетонної суміші на активованій в'яжучій речовині, що забезпечує збільшення міцності зчеплення у віці 3 доби у 3,1…3,4 рази. З урахуванням особливостей ведення підводних ремонтних бетонних робіт розроблено аналітичну методологію техніко-економічного обґрунтування різних варіантів проекту виробництва підводних ремонтних робіт, що містить методику оптимізації проектних рішень для конкретних умов підводних ремонтно-відбудовчих робіт на транспортних спорудах.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Метадані
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656/А 22
Автор(и) : Клименко В. І., Богомолов В. О., Михалевич М. Г., Леонтьєв Д. М.
Назва : Автоматизація механічної трансмісії автобусів та вантажних транспортних засобів : монографія
Вихідні дані : Харків: ХНАДУ, 2018
Кільк.характеристики :2.37 МБ
Примітки : Загол. з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-303-717-2:
ДРНТІ : 73.31.81
УДК : 681.587.357:656
Предметні рубрики: Автоматика
Автомобильный транспорт
Автомобільний транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монографія--монография--привод зчеплення--привод сцепления--перемикання передач--переключение передач--коробка передач--моделювання руху--моделирование движения
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: Метадані [електроний архів ХНАДУ],
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)