С 16 Салига, С. Я. Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах : монографія / С. Я. Салига, І. А. Каланджи ; Запоріз. ін-т держ. та муніципального упр. - Запоріжжя : ГУ "ЗІДМУ", 2007. - 148 с. : іл. - Бібліогр.: с. 125-137. - 10.00 грн
Кл.слова (ненормовані): монографія -- монография -- маркетингові стратегії підприємства -- маркетинговые стратегии предприятия -- функціонування маркетингу -- функционирование маркетинга -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ Дод.точки доступу: Каланджи, І. А.; Запорізький Інститут державного та муніципального управління Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |