Яренко, Анатолій Валерійович (каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ). Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах [Текст] / А. В. Яренко, Н. В. Раллє> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016/2. - № 12. - С. 449-457 : кол.іл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): информационные технологии -- інформаційні технології -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- кадровый менеджмент -- кадровий менеджмент -- качественное оценивание -- якісне оцінювання -- кибернетические системы -- кібернетичні системи -- компании -- компанії -- маркетинговая методология -- маркетингова методологія -- материальное поощрение -- матеріальне заохочення -- организационные критерии -- організаційні критерії -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- рекрутинг -- социальные сети -- соціальні мережі -- специализированные программные комплексы -- спеціалізовані програмні комплекси -- трудовое участие -- трудова участь -- трудовая мотивация -- трудова мотивація -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання -- экономическая эффективность -- економічна ефективність Анотація: Розглянуто маркетингові методологічні підходи до матеріальної мотивації персонала підприємства. На прикладі запропонованої математичної моделі аргументовано необхідність застосування мотиваційних критеріїв ефективності під час оцінювання якості праці. Розробки впроваджено в кібернетичній системі у вигляді програмного комплексу. Величезний масив інформації, яку містять соціальні мережі, дає можливість використовувати її компаніям для цілей власного бізнесу: від прямих продажів до маркетингу та рекрутингу. Про останній пункт - нижче. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Раллє, Наталія Вікторівна (кандидат економічних наук; асистент кафедри економічної кібернетикиі маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна) |