Паламарчук, В. В. (студент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна). Стратегії покращення іміджу організації в умовах інноваційного розвитку [Текст] / В. В. Паламарчук, В. Д. Мусієнко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 12. - С. 23-28 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Страхование, 2014-2016 гг. Страхування, 2014-2016 рр. Инновационная деятельность Інноваційна діяльність Украина Україна Кл.слова (ненормовані): бизнес-имидж -- бізнес-імідж -- имидж компаний -- імідж компаній -- инновационное развитие предприятий -- інноваційний розвиток підприємств -- организационные стратегии -- організаційні стратегії -- охранные предприятия -- охоронні підприємства -- оценочные методы -- оціночні методи -- персонал -- потребители услуг -- споживачі послуг -- страховой бизнес -- страховий бізнес -- страховые компании -- страхові компанії -- украинские страховщики -- українські страховики Анотація: Розкрито сутність іміджу трьох основних страхових компаній України та надана їх оцінка за восьма основними складовими. Розкрито зміст інноваційних стратегій та зазначені стратегії покращення іміджу в умовах інноваційного розвитку. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Мусієнко, В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна); АХА Страхование, украинское ООО \о нем\АХА Страхувння, українсько ТОВ \про нього\; ВЕНБЕСТ, украинское страховое ООО \о нем\; ВЕНБЕСТ, українськое страхове ТОВ \про нього\; ТАС, украинская страховая группа \о ней\; ТАС, українська страхова група \про неї\ |