20 років часопису "Соціологія: теорія, методи, маркетинг": редакція, редколегія та автори наукових публікацій [Текст] // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 4. - С. 196-207 : 4 табл., 1 рис. - Библиогр.: с. 206 (6 назв.) . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.500
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология как наука

   Соціологія як наука

Кл.слова (ненормовані):
авторы журналов -- автори журналів -- журналы -- журнали -- периодические издания -- періодичні видання -- редколлегии журналов -- редколегії журналів -- социографические обзоры -- соціографічні огляди -- юбилеи журналов -- ювілеї журналів
Анотація: Социографический обзор посвящен редакции, редколлегии и авторам журнала "Социология: теория, методы, маркетинг". Приведена динамика персонального состава редакции и редакционной коллегии, распределение выборки авторов по количеству научных публикаций. Проанализированы показатели цитирования авторов журнала.
Соціографічний огляд присвячений редакції, редколегії та авторам журналу "Соціологія: теорія, методи, маркетинг". Наведено динаміку персонального складу редакції та редакційної колегії, розподіл вибірки авторів за кількістю наукових публікацій. Проаналізовано показники цитування авторів журналу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Соціол_теор_мет_марк_2017_4\14.pdf

Дод.точки доступу:
Інститут соціології НАН України \о нем\; Соціологія: теорія, методи, маркетинг \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)