Кудрицька, Наталія (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник Інституту економіки і прогнозування НАН України). Основні засади стратегії фінансування транспортної інфраструктури України [Текст] / Н. В. Кудрицька> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 10. - С. 76-80 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(4УКР)г-56 + 65.40(4УКР)в Рубрики: Экономика Економіка Финансы транспорта Фінанси транспорту Транспортная логистика Транспортна логістика Україна Украина Европа Європа Бельгия Бельгія Антверпен Кл.слова (ненормовані): автомобильный транспорт -- автомобільний транспорт -- дорожные сети -- шляхові мережі -- европейская интеграция -- європейська інтеграція -- железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инвестиции -- інвестиції -- инфраструктурные облигации -- інфраструктурні облігації -- капиталовложения -- капіталовкладення -- концентрация транспортных сетей -- концетрація транспортних мереж -- кооперация транспортных сетей -- кооперація транспортних мереж -- морские порты -- морські порти -- национальные транспортные сети -- національні транспортні мережі -- организационные модели -- організаційні моделі -- принципиальные основы -- принципові засади -- региональные ринки -- регіональні ринки -- секьюритизация активов -- сек'ютирізація активів -- специализация транспортных сетей -- спеціалізація транспортних мереж -- сроки концессий -- строки концесій -- транспортно-логистическая инфраструктура -- транспортно-логіьстична інфраструктура -- транспортно-логистические узлы -- транспортно-логістичні вузли -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- целевое финансирование -- цільове фінансування Анотація: Досліджено основні засади стратегії фінансування транспортної інфраструктури України на шляху до європейської інтеграції. Узагальнені основні принципи стратегії: «користувач платить», пріоритизація, цільове фінансування, прозорість державних закупівель. Розроблена модель визначення терміну концесії у залежності від обсягу інвестицій на одиницю площі на прикладі порту Антверпен.
Утримувачі документа: ДЦГБ
|