Сікорський, Петро (доктор педагогічних наук; професор; професор кафедри педагогіки і соціального управління). Нові підходи до моделювання контрольно-оцінювальних систем в освіті [Текст] / П. Сікорський> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 48-56. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальна педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Кл.слова (ненормовані): педагогічні закономірності -- педагогические закономерности -- контрольно-оцінювальні системи -- контрольно-оценочные системы -- освітній процес -- образовательный процесс -- моделювання контрольно-оцінювальних систем -- моделирование контрольно-оценочных систем -- навчальні параметри -- учебные параметры -- дидактичний процес оцінювання -- дидактический процесс оценивания -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- форми підсумкового контролю -- формы итогового контроля -- локальні форми контролю -- локальные формы контроля Анотація: Обґрунтовуються педагогічні закономірності моделювання різних контрольно-оцінювальних систем, взаємозв'язок між навчальним та оцінювальним контролем; розглядаються різні види оцінювання: безпосереднє та опосередковане, представляється описова опосередковано-модульно-когнітивна модель системи оцінювання учнів з математики, які навчаються за математичним профілем. Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Вища_осв_Укр\Вища_осв_Укр_2018_2/7.pdf Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |