Савельєв, В. В. Роль та місце стратегії просування у зовнішньоекономічній діяльності підприємств / В. В. Савельєв> // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 11-13 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Світова економіка Міжнародні економічні відносини Экономика Мировая экономика Международные экономические отношения Кл.слова (ненормовані): міжнародна економіка -- зовнішноекономічні зв'язки -- просування продукції -- конкурентоспроможність підприємств -- стратегії просування продукції -- зовнішні ринки -- закордонний досвід -- международная экономика -- внешнеэкономические связи -- продвижение продукции -- конкурентоспособность предприятий -- стратегии продвижения продукции -- внешние рынки -- зарубежный опыт Анотація: Зроблено спробу виділення специфіки стратегій просування на зовнішні ринки, а також визначення алгоритму її розробки. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний) |