Д54 Мельник, Т. С. Застосування принципів маркетинг-логістики для впровадження нової послуги на пасажирському залізничному транспорті / Т. С. Мельник, Л. М. Лобойко, О. В. Христофор> // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2008. - Вип. 22. - С. 228-232
МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ Кл.слова (ненормовані): ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ -- МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- ЛОГИСТИКА НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ -- МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ -- ЛОГІСТИКА НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ Дод.точки доступу: Лобойко, Л.М.; Христофор, О.В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |