Дороз, Вікторія (доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
    Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи -- диалог культур -- дидактические системы -- дидактичні системи -- діалог культур -- крос-культурна компетенція -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная компетенция -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингводидактика -- лингвокультурная компетенция -- лингвокультурология -- лінгводидактика -- лінгвокультурна компетенція -- лінгвокультурологія -- межкультурная коммуникация -- межкультурная компетенция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжкультурна компетенція -- міжкультурна комунікація -- многонациональные школы -- поликультурное языковое образование -- полікультурна мовна освіта -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученики-полилингвы -- учні-полілінгви
Анотація: Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.