Макаренко, Л. М. Вплив людського чинника на безпеку руху залізничного транспорту: аналітичний огляд / Л. М. Макаренко> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 46-51 : ил., схем., діагр. - Бібліогр. в кінці ст.
Безопасность движения, 2006-2008 гг. Залізничний транспорт Безпека руху, 2006-2008 рр. Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- безопасность движения -- человеческий фактор -- модель SHEL -- система "человек-человек - техника-среда" -- физиологический фактор -- психологический фактор -- локомотивные бригады -- машинисты локомотивов -- статистика транспортных происшествий -- аварийные ситуации -- несчастные случаи -- опасные ситуации -- травматизм -- залізничний транспорт -- безпека руху -- людський чинник -- система "людина-людина - техніка-середовище" -- фізіологічний чинник -- психологічний чинник -- локомотивні бригади -- машиністи локомотивів -- статистика транспортних пригод -- аварійні ситуації -- нещасні випадки -- небезпечні ситуації Анотація: У статті адаптована модель SHEL для системного і комплексного оцінювання впливу людського чинника на безпеку залізничної транспортної системи. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Марбе \про нього\; ICAO (International Civil Aviation Organization), міжнародна організацця цивільної авіації \про неї\Укрзалізниця \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |