Макаренко, Л. М.
    Вплив людського чинника на безпеку руху залізничного транспорту: аналітичний огляд / Л. М. Макаренко // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 46-51 : ил., схем., діагр. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Безопасность движения, 2006-2008 гг.

   Залізничний транспорт

   Безпека руху, 2006-2008 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- безопасность движения -- человеческий фактор -- модель SHEL -- система "человек-человек - техника-среда" -- физиологический фактор -- психологический фактор -- локомотивные бригады -- машинисты локомотивов -- статистика транспортных происшествий -- аварийные ситуации -- несчастные случаи -- опасные ситуации -- травматизм -- залізничний транспорт -- безпека руху -- людський чинник -- система "людина-людина - техніка-середовище" -- фізіологічний чинник -- психологічний чинник -- локомотивні бригади -- машиністи локомотивів -- статистика транспортних пригод -- аварійні ситуації -- нещасні випадки -- небезпечні ситуації
Анотація: У статті адаптована модель SHEL для системного і комплексного оцінювання впливу людського чинника на безпеку залізничної транспортної системи.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Марбе \про нього\; ICAO (International Civil Aviation Organization), міжнародна організацця цивільної авіації \про неї\Укрзалізниця \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)