Бєлявцев, Михайло. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. Бєлявцев, М. Беспята> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 24-26. - Библиогр.: с. 26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): економічна ефективність -- стратегічне управління -- збут -- ринкова економіка -- корпоративна культура -- підприємства -- інформаційне забезпечення -- экономическая эффективность -- стратегическое управление -- сбыт -- рыночная экономика -- предприятия -- информационное обеспечение -- управління збутом -- управление сбытом Анотація: Оцінювання економічної ефективності стратегічного маркетингового управління збутом. Дод.точки доступу: Беспята, Марина Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |