Бєлявцев, Михайло.
    Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 24-26. - Библиогр.: с. 26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
економічна ефективність -- стратегічне управління -- збут -- ринкова економіка -- корпоративна культура -- підприємства -- інформаційне забезпечення -- экономическая эффективность -- стратегическое управление -- сбыт -- рыночная экономика -- предприятия -- информационное обеспечение -- управління збутом -- управление сбытом
Анотація: Оцінювання економічної ефективності стратегічного маркетингового управління збутом.


Дод.точки доступу:
Беспята, Марина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)