Устименко, М. Формування міжнародних каналів розподілу на фармацевтичному ринку Центральної і Східної Європи / М. Устименко> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 22-25 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Центральна Європа Центральная Европа Східна Європа Западная Европа Кл.слова (ненормовані): фармацевтичні вироби -- ринки лікарських засобів -- фармацевтические рынки -- фармацевтичні вироби -- міжнародні відносини -- логістика -- канали розподілу -- каналы распределения -- фармацевтические изделия -- рынки лекарственных средств -- международные отношения -- логистика Анотація: Розглянуто основні аспекти формування міжнародних каналів розподілу фармацевтичних виробів з точки зору аналізу особливостей товару і специфіки умов міжнародного середовища фармацевтичного ринку Центральної і Східної Європи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |