Макаренко, Михайло (доктор економічних наук; Державний економіко-технологічний університет транспорту; Київ). Маркетинг пасажирських перевезень залізничним транспортом як складова концепції інтегрованого менеджменту послуг / М. Макаренко, О. Бакалінський> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 1. - С. 55-58 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Економіка транспорту, 1984-2012 рр. Железнодорожный транспорт Экономика Экономика транспорта, 1984-2012 гг. Залізничний транспорт Україна Украина Кл.слова (ненормовані): економіка транспорту -- галузі економіки -- залізничний транспорт -- пасажирські перевезення -- транспортні послуги -- менеджмент послуг -- інтегрований менеджмент послуг -- інноваційні послуги -- зарубіжний досвід -- экономика транспорта -- отрасли экономики -- железнодорожный транспорт -- пассажирские перевозки -- транспортные услуги -- менеджмент услуг -- интегрированный менеджмент услуг -- инновационные услуги -- зарубежный опыт Анотація: Наведено результати пошуку напрямків маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів у межах концепції інтегрованого менеджменту послуг. Дод.точки доступу: Бакалінський, Олександр (кандидат економічних наук; Національний технічний університет України "КПІ") Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |