Макаренко, Михайло (доктор економічних наук; Державний економіко-технологічний університет транспорту; Київ).
    Маркетинг пасажирських перевезень залізничним транспортом як складова концепції інтегрованого менеджменту послуг / М. Макаренко, О. Бакалінський // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 1. - С. 55-58 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту, 1984-2012 рр.

   Железнодорожный транспорт

   Экономика

   Экономика транспорта, 1984-2012 гг.

   Залізничний транспорт

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка транспорту -- галузі економіки -- залізничний транспорт -- пасажирські перевезення -- транспортні послуги -- менеджмент послуг -- інтегрований менеджмент послуг -- інноваційні послуги -- зарубіжний досвід -- экономика транспорта -- отрасли экономики -- железнодорожный транспорт -- пассажирские перевозки -- транспортные услуги -- менеджмент услуг -- интегрированный менеджмент услуг -- инновационные услуги -- зарубежный опыт
Анотація: Наведено результати пошуку напрямків маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів у межах концепції інтегрованого менеджменту послуг.


Дод.точки доступу:
Бакалінський, Олександр (кандидат економічних наук; Національний технічний університет України "КПІ")

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)