> (Немає відомостей про примірники) Шифр: В6/2005/2 Журнал 2005р. № 2 Михальченко, М. Філософія політики як засіб пізнання і модернізації суспільних процесів в Україні / М. Михальченко. - С.12-15 Михальченко, М. Помаранчеві потрясіння: потенціал ідей і українська реальність / М. Михальченко. - С.15-24 Андрущенко, Т. Європейська політика України:гасла та реальність / Т. Андрущенко. - С.30-36 Дашутін, Г. Перспективи української моделі демократичної, суспільно-правової держави / Г. Дашутін. - С.24-30 Дем'яненко, Н. Автономія університету: ретроспектива, модернізація / Н. Дем'яненко ; Н. Дем"яненко. - С.42-50 Вікторов, В. Нові моделі управління освітою / В. Вікторов. - С.66-72 Коцур, В. Найвищий педагогічний потенціал _ виховання людяності / В. Коцур. - С.72-79 Хомич, В. Діє програма інформатизації / В. Хомич. - С.79-82 Иазоха, Д. Феномен європейської інтеграції педагогічної освіти / Д. Иазоха. - С.82-88 Заболотська, О. Формування та розвиток студента як індивідуальності / О. Заболотська. - С.88-94 Левшин, М. Особистісна зорієнтованість дидактико-методичних комплексів для ВНЗ / М. Левшин. - С.99-106 Ситник, В. Особистісно орієнтований підхід до навчапльно-виховного процесу в ранній спадщині М. Міхновського / В. Ситник. - С.112-117 Каленюк, І. Освіта Республіки Корея в контексті стратегії суспільного розвитку / І. Каленюк. - С.117-123 Немає відомостей про примірники |