Савчук, А. М. (аспірант кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна).
    Складові інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі / А. М. Савчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 66-71 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
информационные системы -- інформаційні системи -- информационное обеспечение маркетинга -- інформаційне забезпечення маркетингу -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- предприятия торговли -- підприємства торгівлі -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- система информационного обеспечения -- система інформаційного забезпечення
Анотація: Розглянуто основні завдання стратегічного маркетингу підприємств торгівлі та особливості формування системи його інформаційного забезпечення. Визначено основні складові системи інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі, показано їхній взаємозв'язок.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске