693.54:69.059.25(043.3)
П 93


    Пшінько, О. М.
    Основи технології підводного бетонування при ремонті штучних транспортних споруд [Електронний ресурс] : Авт. дис... д-ра т. н. : 05.23.08 / О. М. Пшінько ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. - Електрон. текстові дан. - Харків : Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури, 2001. - 30 с., 528 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Будівельні роботи
   Строительные работы

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- підводне бетонування -- подводное бетонирование -- проект виконання робіт -- проект производства работ -- технологія -- технология -- критерії ефективності -- критерии эффективности -- гідротехнічний бетон -- гидротехнический бетон -- активація -- активация -- міцність зчеплення -- прочность сцепления
Анотація: У дисертації розроблені наукові основи технології виробництва підводних бетонних робіт при ремонті і відновленні штучних транспортних споруд, що забезпечуються за рахунок комплексного вирішення технологічних, матеріалознавчих та організаційних проблем підводного ремонту. Сформульовано наукові принципи розробки проектів виробництва підводних ремонтних робіт на основі комплексного аналізу умов експлуатації і стану транспортної споруди, що підлягає відновленню, а також умов організації бетонних робіт. Виконано систематизацію організаційно-технологічних параметрів об'єктів, які підлягають відновленню, що дозволяє структурно класифікувати фактори, які визначають умови підводного ремонту транспортних споруд. Розроблено наукові основи підвищення експлуатаційних характеристик бетонного шару при відновленні транспортних споруд. Встановлено, що найбільш ефективним способом підвищення експлуатаційних характеристик ремонтного шару і його зчеплення зі старою кладкою є застосування бетонної суміші на активованій в'яжучій речовині, що забезпечує збільшення міцності зчеплення у віці 3 доби у 3,1…3,4 рази. З урахуванням особливостей ведення підводних ремонтних бетонних робіт розроблено аналітичну методологію техніко-економічного обґрунтування різних варіантів проекту виробництва підводних ремонтних робіт, що містить методику оптимізації проектних рішень для конкретних умов підводних ремонтно-відбудовчих робіт на транспортних спорудах.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Метадані

Дод.точки доступу:
П; Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури (Харків)
Свободных экз. нет