621.822(043.3)
Г 14


    Гайдамака, А. В.
    Методологія підвищення технічного рівня роликових підшипників букс рейкового транспорту [Електронний ресурс] : Авт. дис... д-ра т. н. : 05. 02. 02 / А. В. Гайдамака ; Одес. нац. політех. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Одеса : Одеський національний політехнічний університет, 2017. - 41 с., 2,07 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Деталі машин
   Детали машин

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- БУКСА -- РОЛИКОВИЙ ПІДШИПНИК -- РОЛИКОВЫЙ ПОДШИПНИК -- СИСТЕМНА МОДЕЛЬ -- СИСТЕМНАЯ МОДЕЛЬ -- ПОКАЗНИК ТЕХНІЧНОГО РІВНЯ -- ПОКАЗАТЕЛЬ ТЕХНИЧЕСКОГО УРОВНЯ -- СТАТИКА -- КІНЕМАТИКА -- КИНЕМАТИКА -- ДИНАМІКА -- ДИНАМИКА -- СЕПАРАТОР -- МІЦНІСТЬ -- ПРОЧНОСТЬ -- НАДІЙНІСТЬ -- НАДЕЖНОСТЬ -- ВИПРОБУВАННЯ -- ИСПЫТАНИЯ
Анотація: Вперше обґрунтовано номенклатуру показників якості роликових підшипників у складі букс рейкового транспорту (РПБРТ) в єдиному системному базисі внутрішніх (структурних) і зовнішніх (функціональних) службових властивостей виробу. Розроблено системну модель індексу технічного рівня РПБРТ на основі 15 фізично-інформативних показників якості. Розроблено оригінальну аналітичну модель кінематики РПБРТ, обґрунтовано нову гіпотезу передачі руху від роликів до сепаратора, визначено кутову швидкість сепаратора. Розроблено уточнену модель динаміки роликового підшипника, отримано аналітичні залежності для визначення сил взаємодії роликів з сепаратором на вході і виході із зони радіального навантаження, що забезпечило наукове обґрунтування розрахункової моделі сепаратора на утомну міцність. Подальший розвиток отримали аналітичні моделі розподілу радіального і осьового навантажень між тілами кочення з урахуванням кутів контакту і перекосу кілець. Досліджено дотичні сили на доріжках кочення кілець в зоні радіального навантаження, уточнені сили, що діють на тіла кочення. Розроблено методи пришвидшених випробувань сепаратора на циклічну міцність і знос, а також методики призначення параметрів випробувань. Обґрунтовано ефективність удосконалень конструкції сепаратора підвищеної міцності і зносостійкості для циліндричних РПБРТ. Розроблено та практично опрацьовано метод системного відображення якості проектування і модернізації конструкцій РПБРТ, а також метод визначення показників надійності РПБРТ за контактно-втомними пошкодженнями підшипників з урахуванням конструкції сепаратора. За результатами експериментальних досліджень і досвіду проектування та впровадження модернізованих конструкцій РПБРТ в експлуатацію підтверджено ефективність розробленої системної методології.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Одеський національний політехнічний університет
Свободных экз. нет