Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
658.5.015.3:338.24(043.3)
Я 45


    Якимишин, Л. Я.
    Логістична парадигма формування ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту : автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Л. Я. Якимишин ; Львів. ун-т бізнесу та права. - Львів, 2017. - 40 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Логистика
   Логістика

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛАНЦЮГИ ПОСТАВОК -- цепи поставок -- АУТСОРСИНГ -- квазисорсинг -- квазісорсинг -- БИЗНЕС-ПРОЦЕССЫ -- БІЗНЕС- ПРОЦЕСИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Львівський університет бізнесу та права
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

2.
   У 339
   К 88


    Куденко Н.В.
    Стратегiчний маркетинг : Навч. посiбник для вузiв / Куденко Н.В. - К. : КНЕУ, 1998. - 152 с. - ISBN 966-574-061-Х : 13.00 р.
укр
УДК

Кл.слова (ненормовані):
Стратегический маркетинг -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- Конкуренция -- КОНКУРЕНЦІЯ -- Управление фирмой -- УПРАВЛІННЯ ФІРМОЮ

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

3.
   33
   П 78


   
    Проблемы развития предприятий и новых экономических структур в современных условиях: Тезисы докладов и сообщений : Всеукраинская научно-практическая конференция. (Донецк, 20-21 мая 2004 г.) / Ин-т экономики пром. НАН Украины, Донец. нац. техн. ун-т, Донец. ун-т экон. и права ; ред. И. П. Булеев. - Донецк : [б. в.], 2004. - 420 с. - рус. - укр. - ISBN 966-02-3279-9 : 40.00 грн
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
КОНФЕРЕНЦІЇ -- КОНФЕРЕНЦИИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- КОРПОРАТИВНІ КОМПАНІЇ -- КОРПОРАТИВНЫЕ КОМПАНИИ -- УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ -- УПРАВЛЕНИЕ ПРЕДПРИЯТИЯМИ -- ЛОГІСТИКА -- ЛОГИСТИКА -- ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ


Дод.точки доступу:
Булеев, И.П. \ред.\; Институт экономики промышленности НАН УкраиныДонецкий национальный технический университет; Донецкий университет экономики и права
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

4.
005.21:339.138(043.3)
Г 95


    Гуржій, Н. М.
    Управління стратегічним маркетингом : теорія та методологія [Рукопис] : авт. дис. д-ра е. н.: 08.00.04 / Н. М. Гуржій ; Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. - 40 с. : іл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Управління
   Управление

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- БЕНЧМАРКІНГ -- БЕНЧМАРКИНГ -- РИСК - МЕНЕДЖМЕНТ МАРКЕТИНГА -- ризик - менеджмент маркетинга -- стратегический анализ маркетинга -- стратегічний аналіз маркетинга -- стратегический конкурентный маркетинг -- стратегічний конкурентний маркетинг -- стратегическая маркетинговая устойчивость -- стратегічна маркетингова стійкість


Дод.точки доступу:
Гуржий, Н. Н.; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

5.
   У 339
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу : навч. посібник для вузів / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Запорізький нац. ун-т. - Київ : Кондор, 2014. - 225 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - ISBN 978-966-2781-58-8 : 80.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ -- целевой маркетинг -- МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- ДИСТРИБУЦІЇ -- ДИСТРИБУЦИИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Богма, О. С.; Череп, О. Г.; Запорізький національний університет
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

6.
   У 656.2
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Маркетинг на объектах транспорта : монография / И. М. Аксенов. - Нежин : Видавництво "Аспект-Поліграф", 2006. - 336 с. - Библиогр.: с. 329-335. - ISBN 966-340-138-9 : 30.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Железнодорожные перевозки
   Залізничні перевезення

Кл.слова (ненормовані):
МОНОГРАФIЯ -- МОНОГРАФИЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- ценовая дискриминация -- ЦІНОВА ДИСКРИМІНАЦІЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СЕГМЕНТАЦИЯ ТРАНСПОРТНОГО РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО РИНКУ

Примірників всього: 2
АУЛ (1), АНЛ (1)
Свободны: АУЛ (1), АНЛ (1)
Знайти схожі

7.
   339
   С 16


    Салига, С. Я.
    Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах : монографія / С. Я. Салига, І. А. Каланджи ; Запоріз. ін-т держ. та муніципального упр. - Запоріжжя : ГУ "ЗІДМУ", 2007. - 148 с. : іл. - Бібліогр.: с. 125-137. - 10.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
монографія -- монография -- маркетингові стратегії підприємства -- маркетинговые стратегии предприятия -- функціонування маркетингу -- функционирование маркетинга -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Каланджи, І. А.; Запорізький Інститут державного та муніципального управління
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)