Г 20 Гаркавенко, С. С. Маркетинг : підручник для вузів / С. С. Гаркавенко. - 7-е вид. - К. : Лібра, 2010. - 720 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 128.00 грн, 150.00 грн, 280.00 грн, 450.00 грн, 490.00 грн Затв. МОН України
Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК Примірників всього: 15 АУЛ (15) Свободны: АУЛ (15) |