У 339
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с анг. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 35.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- маркетингова інформація -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- маркетинговая информация -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- поведение потребителей -- споживча поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- товародвижение -- рух товару -- распространение товаров -- поширення товарів -- продвижение товаров -- просування товарів -- управление сбытом -- УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- маркетинговые услуги -- маркетингові послуги

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)

   У 339
   Ш37


    Шевченко, Л. С.
    Введение в маркетинг : Учеб. - практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Х. : Консум, 2000. - 672 с. - Алф.-Предм. указ.: с. 650-670. - ISBN 966-7124-87-8 : 60.00 грн, 110.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ФОРМИРОВАНИЯ -- маркетингові формування -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ

Примірників всього: 8
АУЛ (8)
Свободны: АУЛ (8)

   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник для вузів / С. С. Гаркавенко. - 7-е вид. - К. : Лібра, 2010. - 720 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 128.00 грн, 150.00 грн, 280.00 грн, 450.00 грн, 490.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 15
АУЛ (15)
Свободны: АУЛ (15)

   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник / С. С. Гаркавенко. - 4-е вид., доп. - Київ : Лібра, 2006. - 718 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 966-7035-75-1 : 150.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК

Свободных экз. нет

   06
   С 92


Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля.

    Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля.
   № 18 : Маркетинг : теорія і практика / ред. Т. С. Максимова. - 2012. - 324 с. : рис., табл. - укр. - рос. - 42.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ -- КОН'ЮНКТУРА РИНКУ -- КОНЪЮНКТУРА РЫНКА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- ИННОВАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- РУХ ТОВАРІВ -- ДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЛОГІСТИКА -- ЛОГИСТИКА -- управління маркетингом -- управление маркетингом


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

   06
   С 92


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля.

    Вісник : науковий журнал / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : СНУ ім. В. Даля. - ISSN 1998-7927.
   № 11(182), Ч. 2. - 2012. - 313 с. : рис., табл. - 38.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Менеджмент

   Логістика

   Логистика

Кл.слова (ненормовані):
ДЕРЖАВНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ -- ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ -- ГОСУДАРСТВЕННОЕ АДМИНИСТРИРОВАНИЕ -- ЭКОНОМИЧЕСКАЯ БЕЗОПАСНОСТЬ -- ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА -- ОПЛАТА ТРУДА -- ОПЛАТА ПРАЦІ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ -- ДЕЛОВАЯ РЕПУТАЦИЯ ПРЕДПРИЯТИЙ -- ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ -- УПРАВЛЕНИЕ ПЕРСОНАЛОМ -- УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ -- трудовой потенциал -- ТРУДОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- управленческие кадры -- УПРАВЛІНСЬКІ КАДРИ -- ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВО -- ПІДПРИЄМНИЦТВО -- СТИМУЛИРОВАНИЕ ТРУДА -- СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ -- аграрные предприятия -- АГРАРНІ ПІДПРИЄМСТВА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- маркетинговые исследования -- КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА -- корпоративная культура -- МАЛІ ПІДПРИЄМСТВА -- МАЛЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ -- КОНТРОЛІНГ -- КОНТРОЛЛИНГ


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

339.138-047.37/.64:631.3(043.3)
Н 99


    Нянько, В. М.
    Управління маркетинговими дослідженнями на підприємствах сільськогосподарського машинобудування [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / В. М. Нянько ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2013. - 21 с. : іл., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Сельское хозяйство

   Сільське господарство

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- рынок сельскохозяйственного машиностроения -- ринок сільськогосподарського машинобудування


Дод.точки доступу:
Нянько, В. Н.; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Тернопіль)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

   У 658
   І-20


    Іванова, В. В.
    Планування і контроль на підприємстві : навч. посібник для вузів / В. В. Іванова. - Суми : Університетська книга, 2011. - 442 с. : рис., табл. - Бібліогр. : с. 439-442 . - ISBN 978-966-680-568-6 : 121.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
БИЗНЕС-ПЛАНЫ -- БІЗНЕС-ПЛАНИ -- КОРПОРАТИВНАЯ КУЛЬТУРА -- КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА -- ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ -- ПЛАНИРОВАНИЕ ЗАТРАТ -- ФИНАНСОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ -- ОПЛАТА ТРУДА -- ОПЛАТА ПРАЦІ -- ИННОВАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ІНВЕСТИЦІЇ -- ИНВЕСТИЦИИ -- КОНКУРЕНТНИЙ РИНОК -- КОНКУРЕНТНЫЙ РЫНОК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- контроль підприємства -- КОНТРОЛЬ ПРЕДПРИЯТИЯ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ВИРОБНИЧА ІНФРАСТРУКТУРА -- ПРОИЗВОДСТВЕННАЯ ИНФРАСТРУКТУРА -- ПЕРСОНАЛ -- МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- МАТЕРИАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- ОПЕРАТИВНО-КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ -- ОПЕРАТИВНО-КАЛЕНДАРНОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

658.8:621(043.3)
П 44


    Подвірна, Т. В.
    Маркетингова діяльність машинобудівних підприємств на глобальних ринках [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Т. В. Подвірна ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2013. - 20 с. : іл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Машинобудування

   Машиностроение

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ГЛОБАЛИЗАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ГЛОБАЛЬНИЙ РИНОК -- ГЛОБАЛЬНЫЙ РЫНОК -- СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ МАШИНОБУДУВАННЯ -- СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННОЕ МАШИНОСТРОЕНИЕ -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- комплекс маркетингу -- комплекс маркетинга


Дод.точки доступу:
Подвирна, Т. В.; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

   06
   П 93


Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна .

    Збірник наукових праць / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна.
   Вип. 2 : Проблеми економіки транспорту / гол. ред. О. М. Пшінько. - 2011. - 144 с. : рис., табл. - укр. - рос. - Бібліогр. в кінці ст. - 10.00 грн, 20.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ПАСАЖИРСЬКІ ВАГОНИ -- ПАССАЖИРСКИЕ ВАГОНЫ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ГЛОБАЛИЗАЦИЯ -- ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ -- ВИРОБНИЧІ СИСТЕМИ -- ПРОИЗВОДСТВЕННЫЕ СИСТЕМЫ -- ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ -- ЭКОНОМИЧЕСКАЯ ЭФФЕКТИВНОСТЬ -- ВАГОНОРЕМОНТНІ БАЗИ -- ВАГОНОРЕМОНТНЫЕ БАЗЫ -- КРЕДИТОВАНИЕ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КРЕДИТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ -- ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ -- ФИНАНСОВАЯ СТОЙКОСТЬ -- ВАГОННЫЙ ПАРК -- ВАГОННИЙ ПАРК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- ТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ -- ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ -- ЛОГІСТИЧНІ СИСТЕМИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ СИСТЕМЫ


Дод.точки доступу:
Пшінько, О. М. \ред.\; Пшинько, А. Н.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Д.)
Примірників всього: 7
АНЛ (7)
Свободны: АНЛ (7)

   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)

   У 339
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу : навч. посібник для вузів / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Запорізький нац. ун-т. - Київ : Кондор, 2014. - 225 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - ISBN 978-966-2781-58-8 : 80.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ -- целевой маркетинг -- МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- ДИСТРИБУЦІЇ -- ДИСТРИБУЦИИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Богма, О. С.; Череп, О. Г.; Запорізький національний університет
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   У 658
   Ц 93


    Цыбулев, П. Н.
    Маркетинг интеллектуальной собственности : учеб. пособие для вузов / П. Н. Цыбулев ; Ин-т Интеллект. собственности и права. - Киев : ИИСП, 2004. - 184 с. - 30.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Интеллектуальная собственность
   Інтелектуальна власність

Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- классический маркетинг -- класичний маркетинг -- маркетинговые исследования -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- технологический аудит -- технологічний аудит -- маркетинговое обеспечение конкурентоспособности -- маркетингове забезпечення конкурентоспроможності -- целевые рынки инновационного товара -- цільові ринки інноваційного товару -- экономическая оценка инновационных технологий -- економічна оцінка інноваційних технологій


Дод.точки доступу:
Цибульов, П. М.; Институт Интеллектуальной собственности и права
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник для вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. - 6-е вид. - Київ : Лiбра, 2008. - 720 с. : іл., табл. - Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 350.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   У 339
   М 31


    Маслова, Т. Д.
    Маркетинг : учебник для высш. учеб. завед. / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. - 3-е изд., перераб. и доп. - СПб. : Питер, 2008. - 384 с. : ил., табл. - (Учебник для вузов). - Библиогр.: с. 377-380; Глоссрий: с. 356-376. - ISBN 978-5-469-00172-0 : 95.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА -- СБЫТОВАЯ ПОЛИТИКА -- збутова політика


Дод.точки доступу:
Божук, С. Г.; Ковалик, Л. Н.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : Підручник для студентів екон. спец. вищ. навч. закладів / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2004. - 708 с. : іл., табл. - Предм. покажчик: с. 701-704. - Бібліогр.: с. 705-708. - ISBN 966-7035-41-7 : 550.00 грн.
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   У 339
   С 77


    Старостіна, А. О.
    Маркетинг : Навч. посібник / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов. - 2-ге вид., перероб. і доп. - Київ : Знання-Прес, 2003. - 326 с. : іл. - Библиогр.: с. 321-326. - ISBN 966-620-108-9 : 95.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- маркетинговий менеджмент -- МАРКЕТИНГОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- маркетинг міжнародний -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ


Дод.точки доступу:
Зозульов, О. В.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   У 656.2
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Маркетинг на объектах транспорта : монография / И. М. Аксенов. - Нежин : Видавництво "Аспект-Поліграф", 2006. - 336 с. - Библиогр.: с. 329-335. - ISBN 966-340-138-9 : 30.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Железнодорожные перевозки
   Залізничні перевезення

Кл.слова (ненормовані):
МОНОГРАФIЯ -- МОНОГРАФИЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- ценовая дискриминация -- ЦІНОВА ДИСКРИМІНАЦІЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СЕГМЕНТАЦИЯ ТРАНСПОРТНОГО РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО РИНКУ

Примірників всього: 2
АУЛ (1), АНЛ (1)
Свободны: АУЛ (1), АНЛ (1)