У У9(2)
   Г20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : Підручник для вузів / С.С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 1998. - 384 с. - 16.80 р.
Доп. Міносвіти і науки України
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товарная политика ценовая коммуникационная политика распределения

Примірників всього: 5
АУЛ (5)
Свободны: АУЛ (5)

   У У9(2)
   Г37


    Герасимчук, В. Г.
    Маркетинг : теорія і практика : навч. посібник для вузів / В.Г. Герасимчук. - К. : Вища шк., 1994. - 327 с. : іл. - Словник: с. 315-317, Бібліогр. : с.318-324. - ISBN 5-11-0004-232-2 : 31300.00 крб
Затв. Міносвіти України
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Экономика

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- ТОВАР -- ТОВАРНІ МАРКИ -- ТОВАРНЫЕ МАРКИ -- СПОЖИВЧІ РИНКИ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- РИНОК ПІДПРИЄМСТВ -- РЫНОК ПРЕДПРИЯТИЙ -- ТОВАРОРУХ -- ТОВАРООБОРОТ -- ОПТОВА ТОРГІВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- РЕКЛАМА

Примірників всього: 19
АУЛ (19)
Свободны: АУЛ (19)

   У У9(2)
   Е15


    Евдокимов, Ф. И
    Азбука маркетинга : Учеб. пособие / Ф.И Евдокимов. - 3-е. изд., перераб. и доп. - Донецк : Сталкер, 1998. - 432 с. - 6.00 р.
УДК
Рубрики: Маркетинг

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   У У9(2)
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер. - Пер. с англ. - М. : Ростинтер, 1996. - 704 с. - 00.00
ББК У9(2)212
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)

   У У9(2)
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер. - Пер. с англ. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. - 00.00
ББК У9(2)212
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)

   У У9(2)
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер. - Пер. с англ. - М. : Прогресс, 1991. - 736 с. -
ББК У9(2)212
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ

Свободных экз. нет

   У У9(2)2
   Л 33


    Лебедев, С. Т.
    Основы маркетинга : Учеб. пособие для вузов / С. Т. Лебедев, Т. Ю. Филиппова. - 2-е изд., доп. - СПб. : ИД "МиМ", 1997. - 224 с. - 00.00
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг


Дод.точки доступу:
Филиппова, Т. Ю.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   У У9(2)
   П 70


    Прауде, В. Р.
    Маркетинг : Навч. посібник для вузів / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. - К. : Вища шк., 1994. - 256 с. : іл. - ISBN 5-11-003787-6 : 21900.00 крб, 10.00 крб
Затв. МОН України
ДРНТІ
ББК У9(2)21
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА -- СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ -- ТАКТИКА МАРКЕТИНГА -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ -- ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- управління маркетингом -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ


Дод.точки доступу:
Білий, О. Б.
Примірників всього: 27
АУЛ (27)
Свободны: АУЛ (27)

658.8.012.32:621.01(043.3)
К 55


    Кобець, Д. Л.
    Система маркетинг-менеджменту діяльності промислових підприємств [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / Д. Л. Кобець ; Львів. ун-т бізнесу та права. - Львів, 2015. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- МАШИНОБУДІВНІ ПІДПРИЄМСТВА -- МАШИНОСТРОИТЕЛЬНЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ


Дод.точки доступу:
Кобец, Д. Л.; Львівський університет бізнесу та права
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

   УУ9(2)
   Б 24


    Баркан, Д. И.
    Маркетинг для всех : Беседы для начинающих / Д. И. Баркан. - Л. : Ред.-изд. центр Культ-информ-пресс, 1991. - 256 с. - 0.00 р.
Рубрики: маркетинг

Примірників всього: 9
АУЛ (9)
Свободны: АУЛ (9)

   УУ9(2)
   М 58


   
    Міжнародна школа менеджменту та маркетингу "NIKE LTD" : комплект учбово-методичних матеріалів з навчального курсу "Основи підприємництва". - Тернопіль : [б. в.], 1992. - 24 с. - 0.00
Рубрики: менеджмент
   маркетинг


Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   УУ9(2)
   С 72


    Спицын, И. О.
    Маркетинг в банке [Текст] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын. - Тернополь ; К. : Тарнекс, 1993. - 656 с. - 0.00
УДК
Рубрики: маркетинг


Дод.точки доступу:
Спицын, Я.О.
Примірників всього: 4
АУЛ (4)
Свободны: АУЛ (4)

   У У9(4/8)
   Э 14


    Эванс, Дж. Р.
    Маркетинг : сокр. пер. с анг. / Дж. Р. Эванс, Б. Берман. - М. : Экономика, 1990. - 351 с. - пер. с англ. - 3.80 р., 50.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
планирование продукции -- планування продукції -- товародвижение -- товарообіг -- планування ціни -- планирование цены -- управление маркетингом -- управління маркетингом


Дод.точки доступу:
Берман, Б.
Примірників всього: 3
АУЛ (2), АНЛ (1)
Свободны: АУЛ (2), АНЛ (1)

   У 339
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с анг. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 35.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- маркетингова інформація -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- маркетинговая информация -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- поведение потребителей -- споживча поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- товародвижение -- рух товару -- распространение товаров -- поширення товарів -- продвижение товаров -- просування товарів -- управление сбытом -- УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- маркетинговые услуги -- маркетингові послуги

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)

   У У9(2)21
   К 85


    Крылова, Г. Д.
    Маркетинг. Теория и 86 ситуаций : Учеб. пособие для вузов / Г. Д. Крылова, М. И. Соколова ; 922. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 519 с. - 25.80 грн
УДК
Рубрики: маркетинг


Дод.точки доступу:
Соколова, М.И.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   У У9(2)21
   Б 88


    Бровкова, Е. Г.
    Основы маркетинга / Е. Г. Бровкова. - К. : [б. в.], 1999. - 118 с. - 4.50 грн
ББК 339.138
Рубрики: маркетинг

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)

339.138:33.012.46(043.3)
Б 82


    Борисова, Т. М.
    Маркетинг некомерційних суб'єктів: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Т. М. Борисова ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - 36 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації -- маркетинговый механизм -- маркетинговий механізм -- социальный эффект -- соціальний ефект


Дод.точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

   339
   А 83


    Армстронг, Г.
    Маркетинг : Загальний курс. Учеб. посібник / Г. Армстронг, Ф. Котлер ; #v922. - 5-е вид. Пер. з анг. - М. ; СПб. ; К. : Дiалектика, 2001. - 608 с. - ISBN 5-8459-0131-6 : 23.90 грн, 30.50 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое планирование -- компании -- компанії -- покупатели -- покупці -- потребители рынка -- товары -- ценообразование -- товародвижение -- торговля -- маркетинговые коммуникации


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф.
Примірників всього: 3
АНЛ (2), АУЛ (1)
Свободны: АНЛ (2), АУЛ (1)

   339
   Г 29


    Гейк, П.
    Вчись аналiзувати ринок / П. Гейк, П. Джексон. - Пер. з анг. - Л. : Сейбр-Свiтло, 1995. - 270 с. - (Б-ка Малого Бiзнесу). - ISBN 5-7702-0943-7 : 20.00 грн
УДК
Рубрики: Маркетинг


Дод.точки доступу:
Джексон, П.
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : Пiдручник для вузiв / С. С. Гаркавенко . - К. : Лiбра, 2002. - 708 с. - ISBN 966-7035-41-7 : 46.80 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товарная политика коммуникационная политика стратегическая экономика ценовая политика

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)