Бондаренко, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент; Херсон).
    Визначення теоретико-літературних понять чи словникова робота? / Л. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 11-12. - Бібліографія : С.12 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- литературоведческая терминология -- литературоведческие понятия -- літературознавча термінологія -- літературознавчі поняття -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- словарная работа -- словникова робота -- украинская литература -- українська література
Анотація: Досліджуються важливі складови вивчення шкільного курсу української літератури - словникова робота і засвоєння теоретико-літературних понять (термінів), визначається різниця між цими процесами та їх функції у формуванні літературної компетенції учнів.