Кендюхов, Олександр Володимирович (завідувач кафедри стратегічного управління економічним розвитком Донецького національного технічного університету; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор; академік Акуадемії економічних наук України). Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 131-137. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Торговля отдельными видами товаров Торгівля окремими видами товарів Кл.слова (ненормовані): бренд-менеджмент -- брендинг -- бенчмаркинг -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- торговые марки -- торговельні марки -- економічне моделювання -- экономическое моделирование -- экономическая эффективность маркетинга -- економічна ефективність маркетинга -- бренд-капитал -- бренд-капітал Анотація: Оцінено ефективність бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу, проведено дослідження ефективності управління торговельними марками і на їхній основі розроблено стратегії та програми розвитку бренд-капіталу. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Файвішенко, Діана Сергіївна (доцент кафедри маркетингу і коменрційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; кандидат економічних наук) |