Солощук, М.
    Право інтелектуальної власності на засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг / М. Солощук, М. Капінос, Е. Лерантович // Інтелектуальна власність. - 2008. - № 7. - С. 48-57 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
   ТОРГОВЫЕ МАРКИ

   ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

   ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ


Дод.точки доступу:
Капінос, М.; Лерантович, Е.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (19.08.2008р. Інв.1753ж - Б.ц.) (вільний)




    Уманців, Галина (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку Київського національного торговельно-економічного університету).
    Методологічні засади обліку торговельних марок / Г. Уманців // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 3-10 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерский учет
   Торговые марки

   Бухгалтерський облік

   Торговельні марки

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерский учет -- торговые марки -- бренды -- интеллектуальная собственность -- учет торговых марок -- расходы -- учет расходов -- роялти -- нематериальные активы -- бухгалтерський облік -- торговельні марки -- бренди -- інтелектуальна власність -- облік торговельних марок -- витрати -- облік витрат -- роялті -- нематеріальні активи
Анотація: У статті досліджено методологічні підходи до формування інформації про торговельні марки в системі обліку відповідно до потреб управління та їх вартісної оцінки в процесі використання.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.07.2009р. Інв.2732ж - Б.ц.) (вільний)


   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
УДК
Рубрики: Бренды
   Бренди

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Прохоров-Лукін, Г.
    Поняття спорідненості (однорідності) товарів та/або послуг / Г. Прохоров-Лукін // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 2. - С. 51-59 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
   ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- однородные товары -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- однорідні товари


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)


   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Стратегія марки в секторі В2В / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 649 : Логістика. - С. 3-8
УДК
Рубрики: ТОРГОВЫЕ МАРКИ
   ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ

Кл.слова (ненормовані):
ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- БРЕНДЫ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- БРЕНДИ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Потоцький, М.
    Визнання недійсними свідоцтв на торговельні марки, що відтворюють об'єкти авторського права / М. Потоцький // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: АВТОРСКОЕ ПРАВО
   АВТОРСЬКЕ ПРАВО

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРСКОЕ ПРАВО -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- АВТОРСЬКЕ ПРАВО -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Слободян, С.
    Поняття, значення та види товарніх знаків (торговельних марок) / С. Слободян // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 6. - С. 50-55 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Товарные знаки
   Товарні знаки

Кл.слова (ненормовані):
ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- товарные знаки -- товарні знаки


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Чернобай, О.
    Визнання недійсним свідоцтв на торговельні марки, які конкурують з відомими фірмовими найменуваннями / О. Чернобай // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 11. - С. 63-67 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
   ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- ПРОМЫШЛЕННАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- ПРОМИСЛОВА ВЛАСНІСТЬ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету).
    Бренд держави: особливості формування національного бренду / О. Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- бренд держави -- бренд государства -- бренд країни -- бренд страны -- національний бренд -- национальный бренд -- національний брендинг -- национальный брендинг -- имидж страны -- національний бренд України -- национальный бренд Украины -- просування національного бренду -- продвижение национального бренда -- торгівельні марки -- торговые марки
Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Доронін, Василь.
    Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки
Анотація: Формування ринку вина.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Размус, В.
    Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- мобільні оператори -- бренди -- особистість брендов -- імидж -- персоніфікація -- торгові марки -- мобільний зв’язок -- потребители -- мобильные операторы -- бренды -- индивидуальность брендов -- имидж -- персонификация -- торговые марки -- мобильная связь
Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.


Дод.точки доступу:
Слободяник, О.; Нуцковський, Б.




    Овсяннікова, Ю.
    Огляд "топових" автомобілів і автосалонів / Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 64-67 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автомобілі -- ринки атомобілів -- автосалони -- автомаркетинг -- автомобили -- рынки автомобилей -- автосалоны -- менеджеры -- торгові марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- Mazda -- Toyota -- Honda Accord
Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит").
    Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки
Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   06
   Л 89


    Вовк, О. Б.
    Аналіз об'єктів, що мужуть бути торговими марками: види, класи, захист / О. Б. Вовк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 699 : Інформаційні системи та мережі. - С. 52-62
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
торговые марки -- торгові марки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Стефанишин, В.
    Стратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефектино та креативно / В. Стефанишин // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 38-44 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
позиціонування технічної продукції -- торгівельні марки -- сексизм -- споживачі -- позиционирование технической продукции -- торговые марки -- потребители -- техническая продукция -- технічна продукція
Анотація: Надані приклади вдалого позиціонування технічної продукції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Шрамко, І.
    Бренди, про яки ви не знали і навіть не було у кого запитати / І. Шрамко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 45-46 . - ISSN 1606-3732
УДК
РУБ 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- реклама -- торгівельні марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- бренды -- маркетинговые стратегии
Анотація: Надано інформацію про провідні бренди Чехії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Смілянець, В. (аспірант).
    Технології формування власної торговельної марки / В. Смілянець // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 39-44. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
РУБ 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- специфічні інструменти -- торгівельні мережі -- торгівельні марки -- управління брендами -- специфические инструменты -- торговые сети -- торговые марки -- управление брендами
Анотація: Запропоновані специфічні інструменти бренд-менеджменту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Щукіна, Катерина (науковий співробітник Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності НАПрН України).
    Введення в оману споживача щодо особи, яка виробляє товари чи надає послуги при використанні позначення / К. Щукіна // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 8. - С. 62-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- введення в оману споживача -- введенеи в заблуждение потребителя -- використання схожих позначень -- использование похожих обозначений -- оманливі позначення -- торговельні марки -- торговые марки
Анотація: Аналізуються норми законодавства щодо торговельних марок, що містять поняття "введення в оману споживача щодо особи, яка виробляє товари або надає послуги".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пономарьов, Андрій (здобувач Інституту права Міжрегіональної академії управління персоналом).
    Невикористання торговельної марки як підстава для дострокового припинення дії свідоцтва / А. Пономарьов // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 12. - С. 61-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
торговельні марки -- торговые марки -- невикористання торговельних марок -- неиспользование торговых марок -- заінтересовані особи -- заинтересованные лица -- використання торговельних марок -- использование торговых марок -- дострокове припинення дії свідоцтва -- досрочное прекращение действия свидетельства -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Присвячено дослідженню норм чинного в Україні законодавства стосовно дострокового припинення дії свідоцтва про торговельну марку у зв'язку з її невикористанням, аналізу сутності основних категорій, що стосуються предмета дослідження.


Дод.точки доступу:
Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Остапчук, В.
    Роялті чи не роялті: ось у чому питання? / В. Остапчук // Інтелектуальна власність. - 2012. - № 1. - С. 49-52 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Интеллектуальная собственность
   Інтелектуальна власність

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальная собственность -- АВТОРСКОЕ ПРАВО -- патенты -- торговые марки -- промышленные образцы -- изобретения -- полезные модели -- вознаграждение -- роялти -- інтелектуальна власність -- АВТОРСЬКЕ ПРАВО -- патенти -- торговельні марки -- промислові зразки -- корисні моделі -- винаходи -- винагорода -- роялті


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)