Солощук, М. Право інтелектуальної власності на засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг / М. Солощук, М. Капінос, Е. Лерантович> // Інтелектуальна власність. - 2008. - № 7. - С. 48-57 . - ISSN 1608-6422
ТОРГОВЫЕ МАРКИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ Кл.слова (ненормовані): ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ Дод.точки доступу: Капінос, М.; Лерантович, Е. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (19.08.2008р. Інв.1753ж - Б.ц.) (вільний) |
Уманців, Галина (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку Київського національного торговельно-економічного університету). Методологічні засади обліку торговельних марок / Г. Уманців> // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 3-10 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Торговые марки Бухгалтерський облік Торговельні марки Украина Україна Кл.слова (ненормовані): бухгалтерский учет -- торговые марки -- бренды -- интеллектуальная собственность -- учет торговых марок -- расходы -- учет расходов -- роялти -- нематериальные активы -- бухгалтерський облік -- торговельні марки -- бренди -- інтелектуальна власність -- облік торговельних марок -- витрати -- облік витрат -- роялті -- нематеріальні активи Анотація: У статті досліджено методологічні підходи до формування інформації про торговельні марки в системі обліку відповідно до потреб управління та їх вартісної оцінки в процесі використання. Утримувачі документа: ДНУЗТ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (08.07.2009р. Інв.2732ж - Б.ц.) (вільний) |
Л 89 Білан, О. В. Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
Бренди Кл.слова (ненормовані): брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Прохоров-Лукін, Г. Поняття спорідненості (однорідності) товарів та/або послуг / Г. Прохоров-Лукін> // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 2. - С. 51-59 . - ISSN 1608-6422
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ Кл.слова (ненормовані): ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- однородные товары -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- однорідні товари Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Л 89 Білан, О. В. Стратегія марки в секторі В2В / О. В. Білан> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 649 : Логістика. - С. 3-8
ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ Кл.слова (ненормовані): ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- БРЕНДЫ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- БРЕНДИ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Потоцький, М. Визнання недійсними свідоцтв на торговельні марки, що відтворюють об'єкти авторського права / М. Потоцький> // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 1608-6422
АВТОРСЬКЕ ПРАВО Кл.слова (ненормовані): АВТОРСКОЕ ПРАВО -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- АВТОРСЬКЕ ПРАВО -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Слободян, С. Поняття, значення та види товарніх знаків (торговельних марок) / С. Слободян> // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 6. - С. 50-55 . - ISSN 1608-6422
Товарні знаки Кл.слова (ненормовані): ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- товарные знаки -- товарні знаки Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Чернобай, О. Визнання недійсним свідоцтв на торговельні марки, які конкурують з відомими фірмовими найменуваннями / О. Чернобай> // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 11. - С. 63-67 . - ISSN 1608-6422
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ Кл.слова (ненормовані): ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- ПРОМЫШЛЕННАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- ПРОМИСЛОВА ВЛАСНІСТЬ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету). Бренд держави: особливості формування національного бренду / О. Антонюк> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): імідж держави -- бренд держави -- бренд государства -- бренд країни -- бренд страны -- національний бренд -- национальный бренд -- національний брендинг -- национальный брендинг -- имидж страны -- національний бренд України -- национальный бренд Украины -- просування національного бренду -- продвижение национального бренда -- торгівельні марки -- торговые марки Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Доронін, Василь. Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки Анотація: Формування ринку вина. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Размус, В. Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): споживачі -- мобільні оператори -- бренди -- особистість брендов -- імидж -- персоніфікація -- торгові марки -- мобільний зв’язок -- потребители -- мобильные операторы -- бренды -- индивидуальность брендов -- имидж -- персонификация -- торговые марки -- мобильная связь Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку. Дод.точки доступу: Слободяник, О.; Нуцковський, Б. |
Овсяннікова, Ю. Огляд "топових" автомобілів і автосалонів / Ю. Овсяннікова> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 64-67 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): автомобілі -- ринки атомобілів -- автосалони -- автомаркетинг -- автомобили -- рынки автомобилей -- автосалоны -- менеджеры -- торгові марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- Mazda -- Toyota -- Honda Accord Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит"). Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Маркетинг Кл.слова (ненормовані): кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Л 89 Вовк, О. Б. Аналіз об'єктів, що мужуть бути торговими марками: види, класи, захист / О. Б. Вовк> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 699 : Інформаційні системи та мережі. - С. 52-62
Економіка Кл.слова (ненормовані): торговые марки -- торгові марки Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Стефанишин, В. Стратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефектино та креативно / В. Стефанишин> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 38-44 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): позиціонування технічної продукції -- торгівельні марки -- сексизм -- споживачі -- позиционирование технической продукции -- торговые марки -- потребители -- техническая продукция -- технічна продукція Анотація: Надані приклади вдалого позиціонування технічної продукції. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Шрамко, І. Бренди, про яки ви не знали і навіть не було у кого запитати / І. Шрамко> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 45-46 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Чехия Чехія Кл.слова (ненормовані): бренди -- реклама -- торгівельні марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- бренды -- маркетинговые стратегии Анотація: Надано інформацію про провідні бренди Чехії. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Смілянець, В. (аспірант). Технології формування власної торговельної марки / В. Смілянець> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 39-44. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): бренд-менеджмент -- специфічні інструменти -- торгівельні мережі -- торгівельні марки -- управління брендами -- специфические инструменты -- торговые сети -- торговые марки -- управление брендами Анотація: Запропоновані специфічні інструменти бренд-менеджменту. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Щукіна, Катерина (науковий співробітник Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності НАПрН України). Введення в оману споживача щодо особи, яка виробляє товари чи надає послуги при використанні позначення / К. Щукіна> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 8. - С. 62-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Право Цивільне право Гражданское право Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- введення в оману споживача -- введенеи в заблуждение потребителя -- використання схожих позначень -- использование похожих обозначений -- оманливі позначення -- торговельні марки -- торговые марки Анотація: Аналізуються норми законодавства щодо торговельних марок, що містять поняття "введення в оману споживача щодо особи, яка виробляє товари або надає послуги". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пономарьов, Андрій (здобувач Інституту права Міжрегіональної академії управління персоналом). Невикористання торговельної марки як підстава для дострокового припинення дії свідоцтва / А. Пономарьов> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 12. - С. 61-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Право Цивільне право Гражданское право Кл.слова (ненормовані): торговельні марки -- торговые марки -- невикористання торговельних марок -- неиспользование торговых марок -- заінтересовані особи -- заинтересованные лица -- використання торговельних марок -- использование торговых марок -- дострокове припинення дії свідоцтва -- досрочное прекращение действия свидетельства -- нормативно-правове регулювання Анотація: Присвячено дослідженню норм чинного в Україні законодавства стосовно дострокового припинення дії свідоцтва про торговельну марку у зв'язку з її невикористанням, аналізу сутності основних категорій, що стосуються предмета дослідження. Дод.точки доступу: Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Остапчук, В. Роялті чи не роялті: ось у чому питання? / В. Остапчук> // Інтелектуальна власність. - 2012. - № 1. - С. 49-52 . - ISSN 1608-6422
Інтелектуальна власність Кл.слова (ненормовані): интеллектуальная собственность -- АВТОРСКОЕ ПРАВО -- патенты -- торговые марки -- промышленные образцы -- изобретения -- полезные модели -- вознаграждение -- роялти -- інтелектуальна власність -- АВТОРСЬКЕ ПРАВО -- патенти -- торговельні марки -- промислові зразки -- корисні моделі -- винаходи -- винагорода -- роялті Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |