Нежива, Людмила (кандидат філологічних наук; доцент; Луганськ).
    Естетичні орієнтири сприйняття літератури: до проблеми компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті / Л. Нежива // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 34-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- литературная компетенция -- литературное образование -- литературные направления -- литературные стили -- літературна компетенція -- літературні напрямки -- літературні стилі -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- шкільна літературна освіта
Анотація: Характеризується сутність великостильової компетентності, результатом сформованості якої є створення естетичних орієнтирів у літературі, що забезпечують належне сприйняття різностильових художніх творів, збагаченню естетичного досвіду.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.11.pdf