С 91 Колієва, І. А. Роль реклами у формуванні жіночої сексуальності [Текст] / І. А. Колієва> // Сучасна сім'я: проблеми та перспективи : тези міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 7 квіт. 2015 р.) / М-во освіти і науки України, Департамент фіз. культури і спорту, сімї та молоді Дніпропетр. облдержадмін., Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Укртрансакад. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 23-24
Гендер Кл.слова (ненормовані): праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КФП -- торгові марки -- торговые марки -- реклама -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- сексуальність -- сексуальность Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |