Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (13)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
   06
   Л 89


    Дорош, О. І.
    Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства / О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 698 : Проблеми економіки та управління. - С. 150-155
УДК
Рубрики: Экономика предприятий
   Маркетинг

   Економіка підприємств

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
экономика предприятий -- економіка підприємств -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Мархонос, С. М. (кандидат географічних наук; Інститут туризму ФПУ).
    Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента / С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 1. - С. 113-117 : схем., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
туристический бизнес -- туристичний бізнес -- маркетинг туризма -- маркетинг туризму -- реклама туризма -- реклама туризму -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- туристические агенты -- туристичні агенти -- туристические продукты -- туристичні продукти
Анотація: Розкрито особливості формування маркетингової стратегії для просування нового туристичного продукту туристичними агентами. Визначено основні етапи побудови маркетингової стратегії та часові аспекти її реалізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Турло, Н.П. (кандидат економічних наук; Інститут туризму ФПУ)

Знайти схожі

3.


    Левіна, Тетяна (заступник начальника наукового відділу Казахстансько-Американського вільного університету; м.Усть-Кам'яногорська; Казахстан).
    Видавнича діяльність ВНЗ як бізнес-процес / Т. Левіна, Н. Мошенська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 5. - С. 181-185. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КАЗ)в6-80 + 74.58(5КАЗ)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-план -- бізнес-план -- высшее учебное заведение -- вищий навчальний заклад -- издательская деятельность -- видавнича діяльність -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія
Анотація: Розглянуто видавничу діяльність як одну із складових наукового процесу ВНЗ, а також економічні, управлінські та соціальні чинники даної діяльності. Проведено маркетингове дослідження видавничої діяльності в рамках наукових видавництв Республіки Казахстан.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мошенська, Наталія (менеджер наукового відділу Казахстансько-Американського вільного університету; м.Усть-Кам'яногорська; Казахстан)

Знайти схожі

4.


    Юринець, О. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту організацій).
    Обгрунтування структури багаторівневої маркетингової стратегії автомобілебудівних підприємств / О. В. Юринець, О. Я. Том’юк // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Економіка машинобудівельної промисловості

   Экономика

   Экономика машиностроительной промышленности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
автомобільні ринки -- ринок автомобілебудівної промсловості -- автомобілебудівні підприємства -- автомобілебудівна промисловість -- автомобілебудівні торгові марки -- конкурентоспроможність продукції -- маркетингова стратегія -- позиціонування підприємств -- автомобильные рынки -- рынок автомобилестроительной промышленности -- автомобилестроительные предприятия -- автомобилестроительная промышленность -- автомобилестроительные торговые марки -- конкурентоспособность продукции -- маркетинговая стратегия -- позиционирование предприятий
Анотація: Проведено аналіз структури автомобільної галузі та асортименту продукції, що виготовляється на вітчизняних підприємствах. Виділено українські торгові марки та стан їх позиціонування на вітчизняному і закордонних ринках. Визначено сильні та слабкі місця українських торгових марок. Обґрунтовано доцільність розробки єдиної маркетингової стратегії для їх просування на ринках.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_час_ХХІ_2014_1-2\41.pdf

Дод.точки доступу:
Том’юк, О. Я. (аспірант)

Знайти схожі

5.
   338
   О-41


Одеський національний економічний університет

    Магомедов, А.
    Шляхи підвищення конкурентоспроможності підпрємства / А. Магомедов // Науковий вісник / Одеський нац. екон. ун-т. - Одеса : Вид-во Одеського національного економічного університету, 2018. - Одеський національний економічний університет. Науковий вісник , № 4(256). - С. 117-128. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
торговельне підприємство -- торговое предприятие -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- платоспроможність -- платежеспособность -- економічне обгрунтування -- экономическое обоснование


Дод.точки доступу:
Одеський національний економічний університет; Одеський національний економічний університет
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
   06
   Л 89


Львівська політехніка (Л.)

    Галаченко, О. О.
    Тренди маркетингової стратегії реалізації санаторно-курортних послуг на регіональному рівні в умовах децентралізації / О. О. Галаченко, Н. М. Стручок // Вісник / Львів. політех. - Львів, 2018. - № 899: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 3-8 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
санаторно-курортний комплекс -- санаторно-курортный комплекс -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- напрями необхідних змін -- направления необходимых изменений -- підвищення рівня конкурентоспроможності -- повышение уровня конкурентоспособности


Дод.точки доступу:
Стручок, Н. М.; Львівська політехніка(Л.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
339.138
К 82


    Крижко, О. В.
    Ейдос маркетингової стратегії підприємства / О. В. Крижко, І. А. Совершенна, Я. Ю. Саянна // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 1 (31). - С. 149-155. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегія підприємства -- стратегия предприятия -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- процес маркетингової стратегії -- процесс маркетинговой стратегии -- завдання маркетингової стратегії -- задачи маркетинговой стратегии -- складові (елементи) маркетингової стратегії -- составляющие (элементы) маркетинговой стратегии -- етапи розробки маркетингової стратегії -- этапы разработки маркетинговой стратегии


Дод.точки доступу:
Совершенна, І. А.; Саянна, Я. Ю.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

8.


    Балановська, Т. І.
    Формування маркетингової стратегії як складової антикризового управління підприємством / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2015. - N 4 (14). - С. 10-20 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1016/958. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/60. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Сільське господарство

   Сельское хозяйство

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- антикризове управління підприємством -- антикризисное управление предприятием -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- овочівництво -- овощеводство

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Гавриш, О. М.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)