Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (107)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (33)Мережеві ресурси (50)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 711
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Сорока, К. О.
    Місце та роль маркетингових досліджень на підприємствах малого бізнесу / К. О. Сорока, А. А. Макаренко, Я. С. Стовба // Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 6. - С. 7-11
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
МАЛЫЙ БИЗНЕС


Дод.точки доступу:
Макаренко, А.А.; Стовба, Я.С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Анпілогова, Ж. Д.
    Модель формування маркетингу освітніх послуг / Ж. Д. Анпілогова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 4. - С. 6-9
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
ОБРАЗОВАНИЕ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Мордвінцева, Т. В.
    Стратегічне маркетингове управління діяльністю підприємств / Т. В. Мордвінцева // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 41-43
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
УПРАВЛЕНИЕ ПРЕДПРИЯТИЯМИ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Профатило, О. В.
    Методологічні засади побудови інформаційної системи маркетингової діяльності промислових підприємств / О. В. Профатило // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 44-46
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
ПРЕДПРИЯТИЯ ПРОМЫШЛЕННЫЕ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Ільяшенко, А. Х.
    Інтеграція концепцій маркетингу й логістики в інноваційний діяльності промислового підприємства / А. Х. Ільяшенко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 6. - С. 41-44
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
   ЛОГИСТИКА

   ЛОГІСТИКА

   ИННОВАЦИИ

   ІННОВАЦІЇ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Рудченко, І. В.
    Стратегії маркетингового менеджменту на підприємстві / І. В. Рудченко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 6. - С. 137-142
УДК
Рубрики: МЕНЕДЖМЕНТ
   МАРКЕТИНГ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.
   06
   Д 54


    Герцик, В. А.
    Проблеми маркетингових доліджень прогнозування збуту на підприємстві / В. А. Герцик // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. - Д., 2007. - Вип. 19. - С. 247-251
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
   СБЫТ ПРОДУКЦИИ

   ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ

Кл.слова (ненормовані):
СБЫТ ПРОДУКЦИИ -- ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ


Знайти схожі

8.


    Логунов, Орест (управляющий партнер компании "Логистический Практикум").
    Логисты в социальной сети : [интервью] / О. Логунов ; беседу вел Шульман Александр // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 6. - С. 14 : Ил.: цв. фото. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
интервью -- компании -- социальные сети -- консалтинговые услуги -- сетевые проекты -- логистика -- інтерв'ю -- компанії -- соціальні мережі -- консалтингові послуги -- мережеві проекти -- логістика
Анотація: Практика организации и управления первой в СНГ международной социальной сети "Логистика".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Безбородова, Т. В.
    Методика оцінки інформаційного потенціалу маркетингу / Т. В. Безбородова // Інвестиції: практика та досвід. - 2008. - № 5. - С. 35-38
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.08.2008р. Інв.1691ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.
   33
   К38


    Бакалінський, О.
    Типологія змін в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства / О. Бакалінський // Збiрник наукових праць. Сер. Економіка і управління / Державний економіко-технологічний ун-т транспорту. - К. : ДЕТУТ, 2007. - Вип. 10. - С. 237-243
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Державний економіко-технологічний ун-т транспорту
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)