Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СМИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 131
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Maksymenko, O. (leading Socioligist of the Department of Methodology and Methods of Sociology).
    Ukraine's Euromaidan in Turkish Media / O. Maksymenko // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 2. - P162-173. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 63.3(4/8) + 76
Рубрики: Политика. Политология
   Політика. Політологія

   Внутреннее положение. Внутренняя политика зарубежных стран в целом--Украина, 2013 г.

   Внутрішне становище. Внутрішня політика зарубіжних стран в цілому, 2013 р.

   Средства массовой информации

   Засоби масової інформації

   СМИ в целом

   СМІ в цілому

   Турция
    Туреччина

Кл.слова (ненормовані):
Евромайдан -- Євромайдан -- акции протеста -- акції протесту -- массмедиа -- масмедіа -- массовая информация -- масова інформація -- массовые протесты -- масові протести -- революция достоинства -- революція гідності -- уличные протесты -- вуличні протести
Анотація: Евромайдан, также известный как революция достоинства, несомненно, занял определенное место в истории Украины. Массовые акции протеста, которые начались в Киеве в ответ на внезапное решение правительства отказаться от запланированного подписания знаковых соглашений с ЕС и за короткое время распространились далеко за пределы столицы Украины, привлекли к себе внимание мирового сообщества и широко были освещены в мире средств массовой информации. Турция, чья политическая жизнь всегда была полна противоречий, не осталась в стороне. Автор, выступающий в данный момент как переводчик, сделал попытку изучения того, как события Евромайдана были представлены в турецких массмедиа.


Знайти схожі

2.


    Єнін, М. Н. (кандидат соціологічних наук; старший викладач кафедри філософії та соціології Луганського національного університету ім.Т.Г.Шевченка).
    Вплив організаційної структури ЗМІ на місцевий виборчий процес в Україні / М. Н. Єнін // Грані. - 2011. - № 4. - С. 97-102. - Література : С.102 : 10 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вибори в Україні -- виборча система -- виборчі системи -- виборча система України -- виборчий процес -- избирательный процесс -- выборы в Украине -- елітні групи -- засоби масової інформації -- ЗМІ і вибори -- избирательные системы -- избирательная система Украины -- канали масових комунікацій -- каналы массовых коммуникаций -- организационная структура -- організаційна структура -- политическая социология -- політична соціологія -- СМИ и выборы -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- средства массовой информации -- элитные группы
Анотація: Автор доходить висновку, що організаційна структура ЗМІ в Україні, а також нерозвиненість публічної сфери в Україні ускладнюють демократичний політичний дискурс. Проведене емпіричне дослідження виявило тенденції лідерства телебачення в полі масових комунікацій домінування місцевих телекомпаній і газетних видань над загальнонаціональними, диференціацію населення за віком у користуванні каналами масової комунікації під час місцевого виборчого процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Єрохін, С. А. (доктор економічних наук; професор; голова редакційно-видавничої ради жерналу "Актуальні проблеми економіки").
    Шановні автори та читачі журналу "Актуальні проблеми економіки"! / С. А. Єрохін, М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 8-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 76.02(4УКР) + 65(4УКР)
Рубрики: Средства массовой информации
   Засоби масової інформації

   Периодические издания

   Перодичні видання

   Экономика

   Економіка

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
журналы -- часописи -- профессиональная экономическая периодика -- професійна економічна періодика -- СМИ -- ЗМІ -- підсумки діяльності журналів -- итоги деятельности журналов
Анотація: Звернення редакційно-видавничої ради та редакційної колегії журналу "Актуальні проблеми економіки", у якому підведено підсумки діяльності цього періодичного видання в 2013 році та окреслено основні пріоритети цієї роботи на 2014 рік.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, Микола Миколайович (проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу, управління та економіки підприємства Національної академії управління; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор; головний редактор журналу "Актуальні проблеми економіки"); Актуальные проблемы экономики, журнал \о произв.\

Знайти схожі

4.
   06
   Л 89


Львівська політехника

    Іваницька, Б.
    Основні методи пропаганди в російському інтернет-ЗМІ Pravda.ru / Божена Іваницька, Софія Гусєва // Вісник / Львів. політех. - Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - № 896. Журналістські науки. - С. 54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Політика
   Политика

   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
методи пропаганди -- методы пропаганды -- інтернет-ЗМІ -- интернет-СМИ -- маніпулювання -- манипулирования -- дестабілізація ситуації в Україні -- дестабилизация ситуации в Украине -- дискредитація міжнародного авторитету -- дискредитация международного авторитета -- інформаційна війна Росії проти України -- информационная война России против Украины


Дод.точки доступу:
Гусєва, С.; Львівська політехника
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Івохін, Є. В. (доктор фізико-математичних наук; доцент Київського національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Деякі методи ефективного розподілу рекламного бюджету [Текст] / Є. В. Івохін, В. О. Навродський, Ю. О. Науенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 96-102. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия

   Фінанси підприємства

Кл.слова (ненормовані):
задачи дискретной оптимизации -- задачі дискретної оптимізації -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- распределительные методы -- розподільчі методи -- рейтинговые показатели -- рейтингові показники -- рекламные бюджеты -- рекламні бюджети -- рекламные расходы -- рекламні витрати -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- телевизионные каналы -- телевізійні канали -- эффективность распределения рекламного бюджета -- ефективний розподіл рекламного бюджету -- економічне моделювання -- экономическое моделирование
Анотація: Розглянуто підхід до оптимізації процесу ефективного розподілу рекламного бюджету між різними засобами масової інформації. Поставлене завдання розв'язано для випадку, коли відомі показники ефективності засобів масової інформації: рейтинг відносно інших ЗМІ і частка цільової аудиторії відносно усіх глядачів. Наведено результати чисельних розрахунків, в яких використано запропоновану модель для формування і розподілу рекламного бюджету за допомогою рейтингових показників каналів та програм телебачення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Навродський, В.О. (кандидат фізико-математичних наук; доцент Київського національного університету культури і мистецтв); Науенко, Ю.О. (аспірант Київського національного університету ім. Тараса Шевченка)

Знайти схожі

6.


    Ідзьо, М. В.
    Фразеологічні одиниці як засоби мовної експресивізації в текстах сучасних польських ЗМІ / М. В. Ідзьо // Мовознавство. - 2016. - № 3. - С. 69-76. - Примітки посторінкові : 25 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.415.3
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
експресивність -- мова ЗМІ -- оказіоналізми -- польский язык -- польська мова -- фразеологизмы в публицистическом тексте -- фразеологические окказионализмы -- фразеология польского языка -- фразеологізми в публічному тексті -- фразеологічні оказіоналізми -- фразеологія польської мови -- экспрессивность -- язык СМИ
Анотація: Аналізується експресивне функціонування фразеологізмів у текстах сучасних польських ЗМІ, пояснюються на основі наукової літератури терміни, пов'язані з мовною експресивізацією загалом та експресивними можливостями фразеологізмів зокре ма. Здійснено спробу опису різних способів експресивного вживання фразеологізмів на основі прикладів, зафіксованих у текстах ЗМІ 2001-2015 років.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Мовознавство_2016_3\7.pdf

Знайти схожі

7.


   
    Інтернет з Китаю // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 9. - С. 74 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтернет
   Интернет

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
інтернет -- интернет -- інтернет-корпорації -- интернет-корпорации -- китайські ЗМІ -- китайские СМИ -- розміщення публікацій -- размещение публикаций -- штрафні санкції -- штрафные санкции -- неправдива інформація
Анотація: Розгдядаються ососбливості контролю Інтернету у Китаї. Виявлено, що найбільшим онлайн-компаніям заборонено публікувати оригінальні новинні замітки без державного схвалення.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.
   32
   С 83


    Іщенко, А. Ю.
    Сучасна медіа-освіта впровадження в Україні та міжнародний досвід / А. Ю. Іщенко // Стратегічні пріоритети. - К., 2013 = Strategic priorities. - № 4(29). - С. 80-84. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Соціальні комунікації

   Социальные коммуникации

Кл.слова (ненормовані):
медіа-освіта -- медиа-образование -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- система освіти -- система образования -- ЗМІ -- СМИ -- управління освітою -- управление образованием -- інформаційні технології -- информационные технологии

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Алфьоров, С. М. (доктор юридичних наук; професор; генерал-майор міліції; заслужений юрист України).
    Громадський контроль в умовах формування громадянського суспільства / С. М. Алфьоров, С. С. Вітвіцький // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2014. - № 1. - С. 101-108. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401(4УКР)г
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государтвенная политика -- державна політика -- государственный контроль -- державний контроль -- гражданское общество -- громадянське суспільство -- исполнительная власть -- виконавча влада -- общественный контроль -- громадський контроль -- общественные организации -- громадські організації -- общественность -- громадськість -- общественный диалог -- суспільний діалог -- плюралистическая методология -- плюралістична методологія -- политические партии -- політичні партії -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- участь громадськості -- участие общественности
Анотація: Проаналізовано громадський контроль в умовах формування громадянського суспільства в сучасний період суспільно-політичного розвитку України, що характеризується лібералізацією з боку держави щодо пошуку відповідного діалогу із суспільством. Акцентовано увагу на методах залучення громадськості до участі у творенні державної політики в умовах необхідності забезпечення плюралізму суспільного діалогу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вітвіцький, С.С. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри загальноправових дисциплін Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ; м.Дніпропетровськ; Україна); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКонституция Украины, основной закон \о произв.\; Конституція України, основний закон \о произв.\; Контроль в сфере государственного управления \о произв.\; Об общественном контроле, законопроект Украины 2004 г. \о произв.\; Про громадський еонтроль, законопроект 2004 р. \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Бабак, Ірина Миколаївна (кандидат соціологічних наук; доцент ОКВНЗ "Інститут підприємництва "Стратегія" ; м. Жовті Води).
    Вплив інформації на соціальний настрій населення / І. М. Бабак // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 4. - С. 93-96. - Література : С.96 : 7 назв
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- засоби масової інформації -- ЗМІ і суспільство -- информационное влияние -- информация -- інформаційний вплив -- інформація -- население -- населення -- суспільний настрій -- общественное настроение -- СМИ и общество -- социальная позиция -- социальное настроение -- социальное настроение населения -- социальное самочувствие -- социология общества -- соціальна позиція -- соціальне самопочуття -- соціальний настрій -- соціальний настрій населення -- соціологія суспільства -- средства массовой информации
Анотація: Автор аналізує сутність поняття "соціального настрою" та визначає механізми і фактори формування соціального настрою населення через ЗМІ.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)