Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
1.


    Гольдина, О. Ю.
    Маркетинговый подход к деятельности библиотеки, службы информации / О. Ю. Гольдина // Науч.-техн. б-ки. - 2010. - № 3. - С. 46-60
УДК
Рубрики: Библиотеки
   МАРКЕТИНГ

   БІБЛІОТЕКИ

Кл.слова (ненормовані):
СЛУЖБЫ ИНФОРМАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- СЛУЖБИ ІНФОРМАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Ремезь, Ю.
    Механізм формування інтегрованих маркетингових комунікацій / Ю. Ремезь // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 39-43. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інтегрування маркетингових комунікацій -- інструменти маркетингу -- інформаційні ресурси -- стратегії підприємств -- тактика підприємства -- стратегія комунікації -- маркетинговые коммуникации -- интегрирование маркетинговых коммуникаций -- инструменты маркетинга -- информационные ресурсы -- стратегии предприятий -- тактика предприятий -- стратегия коммуникации
Анотація: Проблеми подолання неузгодженості комунікаційних процесів на підприємстві.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Акимов, Д. И. (доктор философии; кандидат социологических наук).
    Маркетинг личности и человеческого капитала / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 109-113. - Бібліографія: С. 113 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
политический имидж -- имидж политический -- політичний імідж -- іміджеві заходи -- людський капітал -- маркетинг знаменитостей -- маркетинг личности -- маркетинг особистості -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рейтинги -- репутация как социальный феномен -- репутація як соціальний феномен -- ринок праці -- рынок труда -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- технологии создания имиджа -- человеческий капитал -- шоу-бизнес
Анотація: У статті розглядаються такі найменш розроблені на сьогодні різновиди соціального маркетингу, як маркетинг особистості та маркетинг людського капіталу. Аналізуються специфіка та технології просування в соціальному та професійному середовищі в першу чергу таких особистостей, як політики та знаменитості із сфер культури, мистецтва, шоу-бізнесу.


Знайти схожі

4.


    Луценко, К. В. (доцент Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат політичних наук).
    Політична реклама в світлі маркетингового підходу / К. В. Луценко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 168-173. - Бібліографія: С. 173 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- коммуникативные технологии -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- политическая пропаганда -- политическая реклама -- политические технологии -- политический PR -- политический маркетинг -- політична пропаганда -- політична реклама -- політичний PR -- політичний маркетинг -- політичні технології -- пропаганда и агитация -- пропаганда і агітація
Анотація: У статті розглянуто сутність рекламних комунікативних технологій з точки зору маркетингового підходу. Авторка акцентує увагу на співвідношенні понять "політичний маркетинг", "політична реклама", "політичний PR", "політична пропаганда". Визначено особливості та значення комунікативних технологій за сучасних умов.


Знайти схожі

5.


   
    Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі : прийняті на форумі громадських фахових асоціацій 30 вересня 2011 року, м. Київ // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 18-28 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
недискримінаційна реклама -- саморелюгування ринку -- рекламні продукти -- гендерна рівність -- маркетингові комунікації -- сексизм -- недискриминационная реклама -- саморегулирование рынка -- рекламные продукты -- гендерное равенство -- маркетинговые коммуникации
Анотація: Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі - це механізм саморелюгування ринку реклами з метою підвищення ефективності рекламних продуктів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Соловей, Надія Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Національного авіаційного університету інституту економіки та менеджменту).
    Спонсорство як один із видів маркетингових комунікацій / Н. Соловей, К. Маліношевська // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 30-33 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- види маркетингових комунікацій -- маркетингова діяльність -- принципи спонсорства -- просування бренду -- ефективність спонсорства -- маркетинговые коммуникации -- виды маркетинговых коммуникаций -- маркетинговая деятельность -- продвижение бренда -- эффективность спонсорства
Анотація: Розглянутий один з видів інтеграційних маркетингових комунікацій - спонсорство. Визначені основні принципи спонсорства, переваги та недоліки просування себе і свого бренду за допомогою спонсорства. Охарактеризований механізм роботи спонсорства і основні критерії оцінки його результатів.


Дод.точки доступу:
Маліношевська, Катерина Іванівна (аспірантка Національного авіаційного університету; Інститут економіки та менеджменту)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club 19 квітня 2012 // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 9 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- зовнішні дослідження -- внутрішні дослідження -- компанії -- компании -- засідання клубів -- заседания клубов -- дослідження ринків -- исследования рынков
Анотація: Темою засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club було здійснення комунікації результатів зовнішніх та внутрішніх досліджень іншим підрозділам компанії.

Перейти к внешнему ресурсу: Засідання клубу

Дод.точки доступу:
Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Гавура, А. (директор).
    Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR / А. Гавура // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 34-44 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- фахівці PR -- профессионалы PR -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- цифровой маркетинг -- цифровий маркетинг
Анотація: Розглядаються перспективи цифрового маркетингу та нові технології злиття маркетингових комунікацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Нетреба, І. О. (кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна).
    Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства / І. О. Нетреба // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 114-117 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-реклама -- ІНТЕРНЕТ-реклама -- ИНТЕРНЕТ-технологии -- ІНТЕРНЕТ-технології -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая направленность -- маркетингова спрямованість -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- экономическая эффективность маркетинговой деятельности -- економічна ефективність маркетингової діяльності -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Плахотнікова, Л. О. (кандидат економічних наук; доцент; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; м.Київ; Україна).
    Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України / Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 141-143. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.32(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства

   Економіка сільського господарства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аграрный рынок -- аграрний ринок -- маркетинг -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникационные стратегии -- маркетингові комунікаційні стратегії -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- сельхозяйственная продукция -- сільгосподарська продукція -- стратегическое управление АПК -- стратегічне управління АПК -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти
Анотація: Визначено основні проблеми здійснення маркетингових комунікацій в агропромисловому комплексі України. Доведено важливість їхнього розвитку та вдосконалення з метою підвищення ефективної роботи агропромислових підприємств. Обгрунтовано основні стратегії маркетингових комунікацій аграрного ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ігнатенко, М.М. (кандидат економічних наук; доцент; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)