Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=політичний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Акімов, Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна").
    Соціальний маркетинг: предмет і основні типи / Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 186-203. - Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- маркетинг социальных проблем -- маркетинг соціальних проблем -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность маркетинга -- социальная сфера -- социальные технологии -- социальный маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна відповідальність маркетингу -- соціальна сфера -- соціальний маркетинг -- соціальні технології -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- типи маркетингу -- типы маркетинга -- управление социальной сферой -- управление социальными процессами -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Агарков, О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького державного національного технічного університету).
    Концепція соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 70-74. - Бібліографія : С.74 : 13 назв
УДК
ББК 65.01
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- модели маркетинга -- моделі маркетингу -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социально-государственный маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціально-державний маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології
Анотація: Автор статті пропонує концепцію соціально-державного маркетингу - технологію управлінської діяльності соціальних агентів, яка спрямована на задоволення потреб та узгодження інтересів різних прошарків суспільства за допомогою обміну.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Лікарчук, Н. В. (доцент кафедри політології Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Вплив політичного маркетингу на політичний процес: критичний аналіз / Н. В. Лікарчук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 127-131. - Бібліографія : С.130-131 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
манипулятивные технологии -- маніпулятивні технології -- политический маркетинг -- политический процесс -- политический товар -- политическое поведение -- політична поведінка -- політичний маркетинг -- політичний процес -- політичний товар -- технологии политического маркетинга -- технології політичного маркетингу
Анотація: Автор аналізує концепції політичного маркетингу та той вплив на філософію політичної поведінки та бачення подій на політичному ринку, який має політичний маркетинг на учасників політичного процесу.


Знайти схожі

4.


    Луценко, К. В. (доцент Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат політичних наук).
    Політична реклама в світлі маркетингового підходу / К. В. Луценко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 168-173. - Бібліографія: С. 173 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- коммуникативные технологии -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- политическая пропаганда -- политическая реклама -- политические технологии -- политический PR -- политический маркетинг -- політична пропаганда -- політична реклама -- політичний PR -- політичний маркетинг -- політичні технології -- пропаганда и агитация -- пропаганда і агітація
Анотація: У статті розглянуто сутність рекламних комунікативних технологій з точки зору маркетингового підходу. Авторка акцентує увагу на співвідношенні понять "політичний маркетинг", "політична реклама", "політичний PR", "політична пропаганда". Визначено особливості та значення комунікативних технологій за сучасних умов.


Знайти схожі

5.


    Бебик, В.
    Електоральний політичний маркетинг: теорія і міжнародна практика / В. Бебик, В. Бокоч // Освіта регіону. - 2011. - № 4. - С. 325-331
УДК
Рубрики: Политика
   Политология

   Політика

   Політологія

Кл.слова (ненормовані):
политический маркетинг -- общественное мнение -- электоральный анализ -- электоральный прогноз -- идеологемы -- мифологемы -- політичний маркетинг -- суспільна думка -- електоральний аналіз -- електоральний прогноз -- ідеологеми -- міфологеми


Дод.точки доступу:
Бокоч, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Агарков, Олег Анатолійович (завідувач кафедри соціальної роботи; доцент Запорізького національного технічного університету).
    Особливості процесу організації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков // Грані. - 2012. - № 1. - С. 141-144. - Бібліографія: : С.144 : 8 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
политический маркетинг -- політичний маркетинг -- сбор информации -- социальная политика -- социальное государство -- социальный маркетинг -- соціальна держава -- соціальна політика -- соціальний маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології
Анотація: Розглянуто організацію процесу реалізації соціально-політичного маркетингу. Дано характеристику і особливості кожного етапу реалізації концепції соціально-політичного маркетингу на різних рівнях: рівні окремих політичних кампаній, реалізації соціальни х програм, рівні державотворення і розробки ефективної соціальної політики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Агарков, О. А. (завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент).
    Соціальна реклама як напрям реалізації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков // Грані. - 2011. - № 5. - С. 128-131. - Література : С.131 : 7 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
политическая реклама -- политический маркетинг -- політична реклама -- політичний маркетинг -- социальная реклама -- социальный маркетинг -- соціальна реклама -- соціальний маркетинг
Анотація: Досліджено особливості соціальної реклами як напряму реалізації соціально-політичного маркетингу. Наведено результати дослідження особливостей ставлення населення до соціальної реклами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Торяник, В. М. (доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ).
    Маркетингова орієнтація як системотвірний чинник сучасного політичного процесу / В. М. Торяник // Грані. - 2011. - № 6. - С. 121-125. - Література : С.125 : 11 назв
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
консумеризм -- консьюмеризм -- маркетингова орієнтація -- маркетинговая ориентация -- партийно-политическая деятельность -- партійно-політична діяльність -- политическая деятельность -- политический консьюмеризм -- политический маркетинг -- политический процесс -- політична діяльність -- політичний консумеризм -- політичний маркетинг -- політичний процес
Анотація: Розкривається сутність маркетингової орієнтації діяльності політичних акторів як системотвірний чинник сучасного політичного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Агарков, О. А. (доцент Запорізького національного технічного університету; кандидат соціологічних наук).
    Соціально-політичний маркетинг в умовах глобалізації / О. А. Агарков // Грані. - 2011. - № 6. - С. 108-112. - Література : С.112 : 10 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- социальная политика -- социально-политические процессы -- социально-политический маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальна політика -- соціальний маркетинг -- соціально-політичний маркетинг -- соціально-політичні процеси
Анотація: Розглянуто теоретичні аспекти глобалізації і її впливу на соціально-політичні процеси в Україні. Проаналізовано взаємозв'язок соціально-політичного маркетингу і глобалізаційних процесів. Наведено загальну модель функціонування соціально-політичного маркетингу в Україні в умовах глобалізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Гугнина, Т. А. (адъюнкт Политехнического университета; кандидат наук по государственному управлению; Польша; Жешув).
    Политический маркетинг в контексте цивилизационного процесса / Т. А. Гугнина // Грані. - 2012. - № 4. - С. 147-152. - (Гугнин). - Бібліографія : С.152 : 18 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
инструменты маркетинга -- інструменти маркетингу -- политические технологии -- политический маркетинг -- политический рынок -- політичний маркетинг -- політичний ринок -- політичні технології -- практическая политика -- практична політика
Анотація: Рассмотрены основные этапы развития теории и практики политического маркетинга, анализируются его основные категории, инструменты и технологии применения на политическом рынке.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)