Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социальная реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Берштадт, А. Б.
    Социальная реклама книги / А. Б. Берштадт // Библиотековедение. - 2008. - № 6. - С. 72-76
УДК
Рубрики: Книговедение
   Книгознавство

Кл.слова (ненормовані):
реклама книги -- социальная реклама -- функции рекламы -- соціальна реклама -- функції реклами

Є примірники у відділах:
ДИР (19.02.2009р. Інв.2332ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Кірієнко, А. Б. (магістрант кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Взаємодія соціальної реклами і масової культури / А. Б. Кірієнко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 77-78. - Бібліографія : С.78 : 7 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа -- масова культура -- масс-медиа -- массовая культура -- социальная реклама -- социология массовых коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна реклама -- соціологія масових комунікацій -- соціологія реклами
Анотація: Розглядається соціальна реклама як невід'ємна складова сучасних мас-медіа, як один з найпотужніших засобів формування суспільної свідомості в сучасному світі.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Агарков, О. А. (завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент).
    Соціальна реклама як напрям реалізації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков // Грані. - 2011. - № 5. - С. 128-131. - Література : С.131 : 7 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
политическая реклама -- политический маркетинг -- політична реклама -- політичний маркетинг -- социальная реклама -- социальный маркетинг -- соціальна реклама -- соціальний маркетинг
Анотація: Досліджено особливості соціальної реклами як напряму реалізації соціально-політичного маркетингу. Наведено результати дослідження особливостей ставлення населення до соціальної реклами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Орєхова, Світлана Євгенівна (кандидат історичних наук; доцент Маріупольського державного університету).
    Реклама доброчинності на поштових марках Російської імперії / С. Є. Орєхова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 18-21. - Література : С.21 : 13 назв
УДК
ББК 63.3(2)5
Рубрики: Історія, 20 ст. поч.
   История, 20 ст. нач.

   Російська імперія
    Российская империя

Кл.слова (ненормовані):
благотворительность -- история благотворительности -- история рекламы -- история России -- история России начала 20 в. -- історія доброчинності -- історія реклами -- історія Росії -- Первая мировая война -- Перша світова війна -- почтовые марки -- поштові марки -- реклама благотворительности -- реклама доброчинності -- социальная реклама -- соціальна реклама -- филателия -- філателія
Анотація: На основі проведеного аналізу введення в обіг поштових доброчинних марок розглядається вплив рекламно-інформаційного чинника на ефективність діяльності доброчинних організацій та товариств.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Філіповіч, Олена (старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
баннеры -- банери -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- инфорпмационные технологии -- інформаційні технології -- пол -- стать -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- пугающая реклама -- лякаюча реклама -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- сексуальна реклама -- сексуальна реклама -- социальная реклама -- соціальна реклама -- электронная реклама -- електронна реклама -- юмористическая реклама -- гумористична реклама
Анотація: Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)

Знайти схожі

6.


    Коханова, І.
    Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами / І. Коханова // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 6. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Бібліотекознавство

   Бібліотеки

   Реклама

   Библиотечное дело

   Библиотековедение

   Библиотеки

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- соціальні цінності -- культурно-просвітницька діяльність -- соціальна реклама -- библиотечное дело -- социальные ценности -- культурно-просветительская деятельность -- социальная реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

7.


    Романів, Л. В. (кандидат медичних наук; доцент кафедри безпеки життєдіяльності ЧНУ ім. Ю. Федьковича; дійсний член (академік) Міжнародної Академії безпеки життєдіяльності).
    Аналіз стану здоров'я студентської молоді / Л. В. Романів // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 10. - С. 15-18 : граф. - (Охорона здоров'я населення)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
студентська молодь -- студенческая молодежь -- молодіжне середовище -- молодежная среда -- стан здоров'я молоді -- состояние здоровья молодежи -- фізичне здоров'я молоді -- физическое здоровье молодежи -- психічне здоров'я молоді -- психическое здоровье молодежи -- заболевания СПИДом -- захворювання на СНІД -- наркоманія -- наркомания -- алкоголізм -- алкоголизм -- тютюнопаління -- табакокурение -- профілактика захворювань -- профилактика заболеваний -- санітарна освіта молоді -- санитарное просвещение -- соціальна реклама -- социальная реклама -- пропаганда здорового спосібу життя -- пропаганда здорового образа жизни
Анотація: Проаналізовано спосіб життя та стан здоров'я студентської молоді та молоді взагалі в Україні. Вказано причини проблем із фізичним та духовним здоров'ям молоді. Наголошено, що основною причиною цих проблем є нездоровий спосіб життя та бездуховність, їх вирішення набуває першочергового значення в державі.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Всесвітня організація охорони здоров'я \о ней\; Профілактика поширення СНІДУ, алкоголізму, тютюнопаління та норкоманії, круглий стіл \о произв.\; Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Старосуд, І. М. (здобувач; суддя Донецького окружного адміністративного суду).
    Правові проблеми реалізації соціальної реклами як способу екологічної освіти та виховання / І. М. Старосуд // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Право" : науковий журнал. - 2013. - № 2. - С. 85-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 28.080
Рубрики: Екологічна політика
   Экологическая политика

Кл.слова (ненормовані):
соціальна реклама -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- екологічне управління -- охорона довкілля -- економічний механізм охорони довкілля -- социальная реклама -- экологическое образование -- экологическое воспитание -- экологическое управление -- охрана окружающей среды -- экономический механизм охраны окружающей среды
Анотація: Проаналізовано екологічну політику України та її напрямки в контексті реалізації екологічної освіти і виховання; визначено чинники, що забезпечують їх ефективність; запропоновано власний погляд щодо значення соціальної реклами в екологічній сфері як складової екологічної освіти та виховання. Виокремлено напрямки вдосконалення законодавства в залузі екологічної освіти і виховання, а також запропоновано належні зміни до нього.

Утримувачі документа:
Бібліотека Академії митної служби України : 49000

Знайти схожі

10.


    Іванова, Ірина (кандидат філологічних наук).
    Шевченкове слово в українській рекламній творчості [Текст] / І. Іванова // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - №10. - С. 43-46 : ил. - Бібліогр.: с. 46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)
Рубрики: Українська література
   Реклама

   Украинская литература

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
агитационные плакаты -- агитация -- агітаційні плакати -- агітація -- використання літературних творів у рекламі -- використання художніх творів у рекламі -- использование литературных произведений в рекламе -- использование художественных произведений в рекламе -- история рекламы -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- мова реклами -- писатели Украины -- письменники України -- политическая реклама -- політична реклама -- реклама в Украине -- реклама в Україні -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- рекламные плакаты -- рекламні плакати -- социальная реклама -- соціальна реклама -- шевченкове слово -- цитирование в рекламе -- цитування в рекламі -- язык рекламы -- історія реклами
Анотація: Аналіз використання особи та творчості Т. Г. Шевченка в рекламі в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_10\11.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровськ обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.01.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)