Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=социальная реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-12
>
1.
Берштадт, А. Б.
Социальная
реклама
книги / А. Б. Берштадт> // Библиотековедение. - 2008. -
№ 6
. - С. 72-76
УДК
002.2
Рубрики:
Книговедение
Книгознавство
Кл.слова (ненормовані):
реклама
книги
--
социальная
реклама
--
функции рекламы
--
соціальна
реклама
--
функції реклами
Є примірники у відділах:
ДИР (19.02.2009р. Інв.2332ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Кірієнко, А. Б.
(магістрант кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
Взаємодія соціальної реклами і масової культури / А. Б. Кірієнко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 2
. - С. 77-78. - Бібліографія : С.78 : 7 назв
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа
--
масова культура
--
масс-медиа
--
массовая культура
--
социальная
реклама
--
социология массовых коммуникаций
--
социология рекламы
--
соціальна
реклама
--
соціологія масових комунікацій
--
соціологія реклами
Анотація:
Розглядається соціальна
реклама
як невід'ємна складова сучасних мас-медіа, як один з найпотужніших засобів формування суспільної свідомості в сучасному світі.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Агарков, О. А.
(завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент).
Соціальна
реклама
як напрям реалізації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков> // Грані. - 2011. -
№ 5
. - С. 128-131. - Література : С.131 : 7 назв
УДК
32
ББК
66
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
политическая
реклама
--
политический маркетинг
--
політична
реклама
--
політичний маркетинг
--
социальная
реклама
--
социальный маркетинг
--
соціальна
реклама
--
соціальний маркетинг
Анотація:
Досліджено особливості соціальної реклами як напряму реалізації соціально-політичного маркетингу. Наведено результати дослідження особливостей ставлення населення до соціальної реклами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Орєхова, Світлана Євгенівна
(кандидат історичних наук; доцент Маріупольського державного університету).
Реклама
доброчинності на поштових марках Російської імперії / С. Є. Орєхова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 12
. - С. 18-21. - Література : С.21 : 13 назв
УДК
94(477)"1904/1917"
ББК
63.3(2)5
Рубрики:
Історія, 20 ст. поч.
История, 20 ст. нач.
Російська імперія
Российская империя
Кл.слова (ненормовані):
благотворительность
--
история благотворительности
--
история рекламы
--
история России
--
история России начала 20 в.
--
історія доброчинності
--
історія реклами
--
історія Росії
--
Первая мировая война
--
Перша світова війна
--
почтовые марки
--
поштові марки
--
реклама
благотворительности
--
реклама
доброчинності
--
социальная
реклама
--
соціальна
реклама
--
филателия
--
філателія
Анотація:
На основі проведеного аналізу введення в обіг поштових доброчинних марок розглядається вплив рекламно-інформаційного чинника на ефективність діяльності доброчинних організацій та товариств.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Філіповіч, Олена
(старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
баннеры
--
банери
--
маректинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
гендерные отличия
--
гендерні відмінності
--
инфорпмационные технологии
--
інформаційні технології
--
пол
--
стать
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
пугающая
реклама
--
лякаюча
реклама
--
рекламная деятельность
--
рекламна діяльність
--
сексуальна
реклама
--
сексуальна
реклама
--
социальная
реклама
--
соціальна
реклама
--
электронная
реклама
--
електронна
реклама
--
юмористическая
реклама
--
гумористична
реклама
Анотація:
Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)
Знайти схожі
>
6.
Коханова, І.
Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами / І. Коханова> // Вісник Книжкової палати. - 2013. -
№ 6
. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
021.2:659.1
Рубрики:
Бібліотечна справа
Бібліотекознавство
Бібліотеки
Реклама
Библиотечное дело
Библиотековедение
Библиотеки
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа
--
соціальні цінності
--
культурно-просвітницька діяльність
--
соціальна
реклама
--
библиотечное дело
--
социальные ценности
--
культурно-просветительская деятельность
--
социальная
реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
>
7.
Романів, Л. В.
(кандидат медичних наук; доцент кафедри безпеки життєдіяльності ЧНУ ім. Ю. Федьковича; дійсний член (академік) Міжнародної Академії безпеки життєдіяльності).
Аналіз стану здоров'я студентської молоді / Л. В. Романів> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 15-18 : граф. - (Охорона здоров'я населення)
ДРНТІ
76.75
УДК
614.8
Рубрики:
Безпека життєдіяльності
Безопасность жизнедеятельности
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
студентська молодь
--
студенческая молодежь
--
молодіжне середовище
--
молодежная среда
--
стан здоров'я молоді
--
состояние здоровья молодежи
--
фізичне здоров'я молоді
--
физическое здоровье молодежи
--
психічне здоров'я молоді
--
психическое здоровье молодежи
--
заболевания СПИДом
--
захворювання на СНІД
--
наркоманія
--
наркомания
--
алкоголізм
--
алкоголизм
--
тютюнопаління
--
табакокурение
--
профілактика захворювань
--
профилактика заболеваний
--
санітарна освіта молоді
--
санитарное просвещение
--
соціальна
реклама
--
социальная
реклама
--
пропаганда здорового спосібу життя
--
пропаганда здорового образа жизни
Анотація:
Проаналізовано спосіб життя та стан здоров'я студентської молоді та молоді взагалі в Україні. Вказано причини проблем із фізичним та духовним здоров'ям молоді. Наголошено, що основною причиною цих проблем є нездоровий спосіб життя та бездуховність, їх вирішення набуває першочергового значення в державі.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Всесвітня організація охорони здоров'я \о ней\; Профілактика поширення СНІДУ, алкоголізму, тютюнопаління та норкоманії, круглий стіл \о произв.\; Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі \о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Мезецька, К. Ю.
(аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 11
. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497.7г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
бренды
--
бренди
--
внутриотраслевые экономические преимущества
--
внутрішньогалузеві економічні переваги
--
детерминирующие факторы
--
детермінуючі фактори
--
конкурентные стратегии
--
конкурентні стратегії
--
предприятия
--
підприємства
--
рыночное позиционирование
--
ринкове позиціонування
--
рекламные технологии
--
рекламні технології
--
социо-культурная сфера
--
соціо-культурна сфера
--
торговые марки
--
торгові марки
--
соціальна
реклама
--
социальная
реклама
--
реклама
в культурній сфері
--
реклама
в культурной сфере
Анотація:
Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
9.
Старосуд, І. М.
(здобувач; суддя Донецького окружного адміністративного суду).
Правові проблеми реалізації соціальної реклами як способу екологічної освіти та виховання / І. М. Старосуд> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Право" : науковий журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 85-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
28.080
Рубрики:
Екологічна політика
Экологическая политика
Кл.слова (ненормовані):
соціальна
реклама
--
екологічна освіта
--
екологічне виховання
--
екологічне управління
--
охорона довкілля
--
економічний механізм охорони довкілля
--
социальная
реклама
--
экологическое образование
--
экологическое воспитание
--
экологическое управление
--
охрана окружающей среды
--
экономический механизм охраны окружающей среды
Анотація:
Проаналізовано екологічну політику України та її напрямки в контексті реалізації екологічної освіти і виховання; визначено чинники, що забезпечують їх ефективність; запропоновано власний погляд щодо значення соціальної реклами в екологічній сфері як складової екологічної освіти та виховання. Виокремлено напрямки вдосконалення законодавства в залузі екологічної освіти і виховання, а також запропоновано належні зміни до нього.
Утримувачі документа:
Бібліотека Академії митної служби України : 49000
Знайти схожі
>
10.
Іванова, Ірина
(кандидат філологічних наук).
Шевченкове слово в українській рекламній творчості [Текст] / І. Іванова> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. -
№10
. - С. 43-46 : ил. - Бібліогр.: с. 46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК
83.3(4 укр)
Рубрики:
Українська література
Реклама
Украинская литература
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
агитационные плакаты
--
агитация
--
агітаційні плакати
--
агітація
--
використання літературних творів у рекламі
--
використання художніх творів у рекламі
--
использование литературных произведений в рекламе
--
использование художественных произведений в рекламе
--
история рекламы
--
комерційна
реклама
--
коммерческая
реклама
--
мова реклами
--
писатели Украины
--
письменники України
--
политическая
реклама
--
політична
реклама
--
реклама
в Украине
--
реклама
в Україні
--
рекламні комунікації
--
рекламные коммуникации
--
рекламные плакаты
--
рекламні плакати
--
социальная
реклама
--
соціальна
реклама
--
шевченкове слово
--
цитирование в рекламе
--
цитування в рекламі
--
язык рекламы
--
історія реклами
Анотація:
Аналіз використання особи та творчості Т. Г. Шевченка в рекламі в Україні.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_10\11.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровськ обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.01.2015р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-12
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)