Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Економіка дозвілля<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Мартинов, Ігор Юрійович (доцент кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; кандидат економічних наук).
    Науково-методичний підхід до побудови моделей розвитку розважальної мережі на території міста / І. Ю. Мартинов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 5. - С. 521-527 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
модель развития -- модель розвитку -- методология экономического моделирования -- методологія економічного моделювання -- оптимизация загруженности -- оптимізація завантаження -- планирование сети -- планування мережі -- развлекательная сеть городов -- розважальна мережа міст
Анотація: Досліджено теоретико-практичні аспекти розміщення розважальної мережі в місті; визначено послідовність планування створення мережі розваг; сформовано науково-методичний підхід до побудови моделі розвитку розважальної мережі на території міста.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Азарян, Олена Михайлівна (проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Моделювання розміщення розважальних центрів та території міста : інноваційний фактор / О. М. Азарян, І. Ю. Мартинов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 399-410 : іл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
городские территории -- міські території -- модель полицентричного города -- модель поліцентричного міста -- парки -- развлекательные услуги -- розважальні послуги -- развлекательные центры -- розважальні центри -- территориальное размещение -- територіальне розміщення -- уровень привлекательности -- рівень привабливості
Анотація: Визначено теоретико-методологічні засади стратегії моделювання розміщення розважальних центрів на території міста; обґрунтовано вибір моделі поліцентричного міста; визначено рівень привабливості зон парку та змодельовано розміщення об'єктів на території парку у залежності від маржинального прибутку і фіксованих витрат.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мартинов, Ігор Юрійович (доцент кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; кандидат економічних наук)

Знайти схожі

4.


    Опанасенко, В. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри історії та теорії господарства Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана; м. Київ).
    Чи існує економічна обгрунтованість легалізації азартних ігор на території України? [Текст] / В. М. Опанасенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 12. - С. 97-100. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7(4УКР)г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
азартные игры -- азартні ігри -- бизнес-среда -- бізнес-середовище -- государственные доходы -- державні доходи -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- игральные автоматы -- гральні автомати -- исторические аспекты -- історичні аспекти -- казино -- криминогенность -- криміногенність -- легализация игорного бизнеса -- легалізація ігрового бізнесу -- лудомания -- лудоманія -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- теневая экономика -- тіньова економіка -- экономическая обоснованность -- економічна обгрунтованість
Анотація: Розглянуто проблему легалізації грального бізнесу в Україні на нинішньому етапі економічного розвитку. На основі короткого історичного екскурсу показаний законотворчий процес створення правочинної платформи ігорної діяльності та її заборона. Зроблений аналіз останніх тенденцій на шляху до законодавчого повернення грального бізнесу з тіні, а саме: проаналізовані дії та виступи високопосадовців в останній час, окреслені переваги, які отримає державна скарбниця, та визначені настрої бізнес-кіл з цього приводу. Автором розкрито глибинні затримки процесу легалізації, висвітлене хибне, популістське бачення проблем при законному веденні окресленого бізнесу, а саме таких як лудоманія та різке збільшення кримінальних злочинів, скоєних з метою отримання коштів для гри в казино чи на гральних автоматах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
О государственных лотереях в Украине, закон Украины \о произв.\; О патентовании некоторых видов предпринимательской деятельности, закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Нємець, Людмила Миколаївна (доктор географічних наук; професор; завідувач кафедри соціальної та економічної географії в регіональних дослідженнях Харківського національного університету ім. В.М.Каразіна).
    Торговельно-розважальні центри як об'єкти туристичної привабливості великого міста [Текст] : (соціально-географічний аспект) / Л. М. Нємець, А. В. Соколенко, А. В. Мазурова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 178-185 : мапи, табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7(4УКР-2ХАР)в6-2 + 65.04(4УКР)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическая география, 2005-2015 гг.

   Економічна географія, 2005-2015 рр.

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

   Украина
    Україна

    Харьков

    Харків

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-география -- бізнес-географія -- городское зонирование -- міське зонування -- инфраструктурные факторы туризма -- інфраструктурні фактори туризму -- концентрация -- концентрація -- крупные города -- великі міста -- мегаполисы -- мегаполіси -- общественное пространство -- громадський простір -- развлекательные услуги -- розважальні послуги -- социальная география -- соціальна географія -- территориальное размещение -- територіальне розміщення -- торгово-развлекательные центры -- торговельно-розважальні центри -- транспортные коммуникации -- транспортні комунікації -- туристическая привлекательность торговых центров -- туристична привабливість торгівельних центрів
Анотація: Наведено результати соціально-географічних досліджень торговельних центрів як об'єктів туристичної привабливості мегаполісу на прикладі м.Харків. Охарактеризовано основні чинники розвитку міських торговельних центрів. Виявлено територіальні особливості концентрації; відображено транспортну доступність і зони впливу торговельних центрів у Харкові.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Соколенко, Анна Володимирівна (аспірант; викладач кафедри економічної географії та регіональних досліджень Харківського національного університету ім. В.М.Каразіна); Мазурова, Анастасія Володимирівна (аспірант; викладач кафедри економічної географії та регіональних досліджень Харківського національного університету ім. В.М.Каразіна)

Знайти схожі

6.


    Яйманя, Сіріпен (лектор з туристичного менеджменту; голова програми "Туристичний менеджмент" Міжнародного коледжу Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Маркетингові фактори музейної економіки [Текст] : на прикладі музею Саісудда Нобхадол (Бангкок, Таїланд) / С. (Яйманя // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 283-290 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497.7(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бесплатные посещения -- безкоштовні відвідування -- исторические памятники -- історичні пам'ятки -- маркетинговые факторы -- маркетингові фактори -- музейный маркетинг -- музейний маркетинг -- рыночное продвижение -- ринкове просування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- насыщенность сервиса -- насиченість сервісу -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- поведение туристов -- поведінка теристів -- университетские музеи -- університетські музеї -- -- ценовые факторы -- цінові фактори
Анотація: Проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Також досліджено, які маркетингові фактори впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові фактори, що впливають на вибір музею (три на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету – для категорії «продукт»; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп – у категорії «ціна»; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв’язок з іншими пам’ятками району – в категорії «розташування»; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи – в категорії «просування».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Саисудда Нобхадол, таиландский музей \о нем\

Знайти схожі

7.


    Ванненбург, Елізма (старший викладач з маркетингу; завідувач сектору маркетингу Технологічного університету у Тованє; м.Преторія; Південно-Африканська Республіка).
    Важливість звукового супроводу в ігральних зонах казино [Текст] / Е. Ванненбург, Т. Дротскі, Й. де Ягер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017/2. - № 10. - С. 15-26 : табл., граф. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497.7(6ПАР)с-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
азартные игры -- азартні ігри -- геймеры -- геймери -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- звуковое сопровождение -- звуковий супровід -- игральные автоматы -- гральні автомати -- игроки -- гравці -- инновации в игровом бизнесе -- інновації в ігровому бізнесі -- казино -- нові мелодії -- отраслевые инновации -- галузеві інновації -- потребительские предпочтения в казино -- споживчі переваги в казино -- экономическая обоснованность инноваций -- економічна обгрунтованість інновацій
Анотація: Поставлено за мету визначити, яким чином звук грального автомату впливає на вибір автомату гравцем, а також які є преференції відвідувачів казіно відносно звуків автоматів – традиційні чи нові мелодії. Опитано 630 геймерів по всій Південній Африці, інтерв'ю було проведено у 6 локаціях мережі казіно "Sun International". Результати вказують на те, що звуковий супровід в автоматах є важливим для гравців та вони готові обирати нові мелодії для автоматів. Розроблені за результатами опитування рекомендації можуть стати корисними для менеджерів казіно, а також для розробників гральних автоматів в їх роботі щодо інноваційного оновлення галузі.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Дротскі, Тоні (доцент Технологічного унірверситету у Тованє; м.Преторія; Південно-Африканська Республіка); Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)); Sun International, южноафриканская сеть казино \о ней\; Sun International, південноафриканська мережа казино \про неї\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)