Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=внутриотраслевые экономические преимущества<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Мезецька, К. Ю.
(аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 11
. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497.7г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
бренды
--
бренди
--
внутриотраслевые
экономические
преимущества
--
внутрішньогалузеві економічні переваги
--
детерминирующие факторы
--
детермінуючі фактори
--
конкурентные стратегии
--
конкурентні стратегії
--
предприятия
--
підприємства
--
рыночное позиционирование
--
ринкове позиціонування
--
рекламные технологии
--
рекламні технології
--
социо-культурная сфера
--
соціо-культурна сфера
--
торговые марки
--
торгові марки
--
соціальна реклама
--
социальная реклама
--
реклама в культурній сфері
--
реклама в культурной сфере
Анотація:
Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)