Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рыночное позиционирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Козак, Л. В. (кандидат економічних наук; доцент; декан економічного факультету; Національний університет "Острозька академія").
    Диференціація за якістю як чинник ефективності стратегій позиціонування зернової продукції в Україні / Л. В. Козак // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 12. - С. 113-121 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.325.1(4УКР)в6-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика растениеводства, 2009-2012 гг.

   Економіка рослинництва, 2009-2012 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- зерновая продукция -- зернова продукція -- масличные культуры -- олійні культури -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- рыночная инфраструктура -- ринкова інфраструктура -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- складское хозяйство -- складське господарство -- стандартизация -- стандартизація -- ценобразование -- ціноутворення -- экономическая мотивация -- економічна мотивація
Анотація: Оцінено диференціацію ринків зернової продукції за якістю як чинника ефективності стратегій позиціонування аграрних підприємств в Україні. На основі аналізу структури ринку та цінового котирування зернових та олійних культур з класами автором виявлені ціноутворюючі чинники означених ринків та економічні мотиви аграрних підприємств щодо покращення якості сільськогосподарської продукції. Особливу увагу приділено оцінці забезпеченості сучасним складським господарством аграрних підприємств та ролі інфраструктурної складової ринку в успішній реалізації стратегій позиціонування зерна за технічними та якісними характеристиками. Результатом проведеного дослідження є зроблений автором висновок, що окремі якісні показники, які відображені в державних стандартах, є несуттєвими як для внутрішнього, так і для зовнішнього ринку. Наукова новизна проведеного дослідження полягає в комплексному та системному аналізі перебігу означених процесів. Практична цінність виявлених тенденцій динаміки цінового котирування зернових та олійних культур за класами полягає в тому, що вони надають можливість розробити низку пропозицій щодо підтримання конкурентних позицій вітчизняних аграріїв на внутрішньому та світових ринках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
О зерне и рынке зерна, закон Украины \о произв.\; Про зерно та ринок зерна в Україні, закон України \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету).
    Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 98-103 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.

   Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.

   Маркетинг

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые преимущества ТРЦ -- маркектингові переваги ТРЦ -- ТРЦ -- торговельно розважальні центри -- торгово-развлекательные центры -- маркетингова політика торгівельних центрів -- маркетинговая политика торговых центров -- конкурентоспособность торговых центров -- конкурентоспроможність торгівельних центрів -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- потребительские ценности -- споживаціькі цінності -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонуання -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- торговые центры -- торгові центри -- торговая недвижимость -- торгівельна нерухомість -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг
Анотація: Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельникович, О.М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКараван, торговельно-розважальний центр \о нем\; Караван, торгово-развлекательный центр \о нем\

Знайти схожі

4.


    Олефіренко, Олег Михайлович (кандидат економічних наук; доцент кафедри мкркетингу та інноваційно активного підприємництва Сумського державного університету; м.Суми; Україна).
    Методологічний підхід до оцінювання рівня техніко-технологічного розвитку промислового підприємства / О. М. Олефіренко, Є. І. Нагорний, О.Гю Шевлюга // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 464-470 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301в6-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
двумерные матрицы -- двовимірні матриці -- промислові підприємства -- промышленные предприятия -- производственные системы -- виробничі системи -- оценочная методология -- оціночна методологія -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- стратегические управленческие решения -- стратегічні управлінські рішення -- технико-технологическое развитие -- техніко-технологічний розвиток -- технические составляющие -- технічні складові -- технологические составляющие -- технологічні складові
Анотація: Розроблено методичний підхід до оцінювання рівня техніко-технологічного розвитку промислового підприємства. Представлено послідовність оцінювання рівня техніко-технологічного розвитку підприємства. Запропоновано двовимірну матрицю оцінювання рівня техніко-технологічного розвитку на основі технічної та технологічної складових. Представлена матриця надає можливість позиціонувати підприємство за рівнем техніко-технологічного розвитку, оцінити його на певний момент часу. Виділено і охарактеризовано зони матриці, на основі яких запропоновано варіанти стратегічних і тактичних дій для забезпечення подальшого розвитку промислового підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Нагорний, Євген Ігорович (кандидат економічних наук; головний викладач кафедри мкркетингу та інноваційно активного підприємництва Сумського державного університету; м.Суми; Україна); Шевлюга, Олена Геннадіївна (аспірант Сумського державного університету; м.Суми; Україна)

Знайти схожі

5.


    Бажерна К.В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Формування концепції бренду на меблевому ринку України [Текст] / Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 97-101 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.18(4УКР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика деревообрабатывающей промышленности

   Економіка деревообробної промисловості

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендовая идентичность -- брендова ідентичність -- брендовые концепции -- боендові концепції -- бренды -- бренди -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- матрицы восприятия брендов -- матриці сприйняття брендів -- мебельный рынок -- меблевий ринок -- потребительские сегменты -- споживчі сегменти -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- торговые марки -- торгові марки -- украинские предприятия -- українські підприємства -- целевые аудитории -- цільові аудиторії -- экологичность продукции -- екологічність продукції
Анотація: Розглянутий вітчизняний ринок меблів. Подані результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон'юнктури ринку та можливостей формування концепції брендів для вітчизняних підприємств. Проведений кластерний аналіз, що дав змогу виділити однорідні групи споживачів (сегменти), які керуються певними характеристиками в однаковій мірі при виборі брендів меблів. Для визначених сегментів за розробленою методикою побудовано матриці сприйняття брендів меблів та визначена можливість позиціонування бренду на основі екологічності та безпечності меблів. На основі визначеної стратегії позиціонування розроблена концепція бренду для меблевого ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук).
    Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку [Текст] / Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 39-45 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживчий ринок -- потребительский рынок -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- STP-стратегії -- STP-стратегии -- системи критеріїв -- системы критериев
Анотація: Розглядаються критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку.


Знайти схожі

7.


    Белякова, Оксана Володимирівна (кандидат економічнихї наук; доцент; завідувач кафедри готельного та ресторанного бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв).
    Іноваційний потенціал і трансфер технологій на національному та регіональних ринках промислової продукції [Текст] / О. В. Белякова, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 163-171 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.30(4УКР)г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленности

   Економіка промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная поддержка экономики -- державна підтримка економікм -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационно активные предприятия -- інноваційно активні підприємства -- инновационный потенциал предприятий -- інноваційний потенціал підприємств -- маркентинговые категории -- маркетингові категорії -- мотивированность предприятий -- умотивованість підприємств -- национальные экономики -- національні економіки -- основные фонды -- основні фонди -- промышленная продукция -- промислова продукція -- регионы Украины -- регіони України -- регуляторные системы -- регуляторні системи -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- терминология -- термінологія -- технологический уровень -- технологічний рівень -- трансфер технологий -- транфсфер технологій
Анотація: Досііджено суть і значення категорій "інноваційний потенціал" і "трансфер технологій". Встановлено їх роль у розвитку вітчизняної промисловості, її інноваційної складової на рівні національної та регіональної економіки України. Визначено місце державної підтримки і системи регулювання трансферу технологій в Україні. Проаналізовано проблеми і перспективи позиціонування як маркетингової категорії. Визначено сутність поняття «інноваційно активне підприємство»,

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Жуков, Святослав Августович (кандидат економічних наук; завідуючий факультету міжнародної економіки та економічної теорії Ужгородського національного уніеврситету; м.Ужгород; Україна)

Знайти схожі

8.


    Щербак, Валерія Геннадіївна (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ).
    Формування та розвиток бренд-капіталу вищого навчального закладу [Текст] / В. Г. Щербак, С. М. Марченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 213-221 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-5 + 74.58в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
брендинг высших учебных заведений -- брендинг вищих навчальних закладів -- брендовый капитал вуза -- брендовий капітал ВНЗ -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- маркетинговые технологии в образовании -- маркетингові технології в освіті -- образовательные услуги -- освітні послуги -- организационный капитал -- організаційний капітал -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти
Анотація: Представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Марченко, Світлана Миколаївна (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ)

Знайти схожі

9.


    Мельник, Тетяна Миколаївна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет").
    Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції / Т. М. Мельник, А. С. Варібрусова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. - № 1. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.42(0)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Великобритания
    Велика Британія

    Германия

    Німеччина

    США

    Швейцария

    Швейцарія

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- глобальная конкуренция -- глобальна конкуренція -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- имидж стран -- імідж країн -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- международный брендинг -- міжнародний брендинг -- национальная конкурентоспособность -- національна конкурентоспроможність -- национальные бренды -- національні бренди -- национальный репутационный капитал -- національний репутаційний капітал -- политика национального брендинга -- політика національного брендингу -- продвижение бренда -- просування бренду -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- специфические особенности -- специфічні особливості -- імидж країни -- имидж страны -- репутация брендов -- репутація брендів
Анотація: Формування національного оренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Варібрусова, А.С. (аспірант кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет")

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)