Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23