Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социо-культурная сфера<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Яйманя, Сіріпен (лектор з туристичного менеджменту; голова програми "Туристичний менеджмент" Міжнародного коледжу Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Маркетингові фактори музейної економіки [Текст] : на прикладі музею Саісудда Нобхадол (Бангкок, Таїланд) / С. (Яйманя // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 283-290 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497.7(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бесплатные посещения -- безкоштовні відвідування -- исторические памятники -- історичні пам'ятки -- маркетинговые факторы -- маркетингові фактори -- музейный маркетинг -- музейний маркетинг -- рыночное продвижение -- ринкове просування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- насыщенность сервиса -- насиченість сервісу -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- поведение туристов -- поведінка теристів -- университетские музеи -- університетські музеї -- -- ценовые факторы -- цінові фактори
Анотація: Проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Також досліджено, які маркетингові фактори впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові фактори, що впливають на вибір музею (три на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету – для категорії «продукт»; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп – у категорії «ціна»; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв’язок з іншими пам’ятками району – в категорії «розташування»; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи – в категорії «просування».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Саисудда Нобхадол, таиландский музей \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)