Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торгові марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.
   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
УДК
Рубрики: Бренды
   Бренди

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Размус, В.
    Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- мобільні оператори -- бренди -- особистість брендов -- імидж -- персоніфікація -- торгові марки -- мобільний зв’язок -- потребители -- мобильные операторы -- бренды -- индивидуальность брендов -- имидж -- персонификация -- торговые марки -- мобильная связь
Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.


Дод.точки доступу:
Слободяник, О.; Нуцковський, Б.

Знайти схожі

3.


    Овсяннікова, Ю.
    Огляд "топових" автомобілів і автосалонів / Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 64-67 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автомобілі -- ринки атомобілів -- автосалони -- автомаркетинг -- автомобили -- рынки автомобилей -- автосалоны -- менеджеры -- торгові марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- Mazda -- Toyota -- Honda Accord
Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит").
    Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки
Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   06
   Л 89


    Вовк, О. Б.
    Аналіз об'єктів, що мужуть бути торговими марками: види, класи, захист / О. Б. Вовк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 699 : Інформаційні системи та мережі. - С. 52-62
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
торговые марки -- торгові марки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Волошина, Тамара Миколаївна (кандидат економічних наук; доцент).
    Інноваційний підхід до розвитку підприємств пивоварної промисловості / Т. М. Волошина, І. В. Мельник, А. І. Литвинчук // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Экономика

   Экономика легкой и пищевой промышленности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
пивоварна промисловість -- пивоваренная промышленность -- ринки пива -- рынки пива -- сегментація ринків -- сегментация рынков -- сегментація українського ринку пива -- сегментация украинского рынка пива -- торгові марки -- торговые марки -- оригінальне пиво -- оригинальное пиво -- виробництво оригінального пива -- производство оригинального пива -- тритікале -- тритикале -- несолоджена сировина -- несолодовое сырье -- підприємства пивоварної промисловості -- предприятия пивовареннной промышленности -- споживання пива -- потребление пива -- рівень споживання пива -- уровень потребления пива -- світле пиво -- светлое пиво
Анотація: Представлено аналіз ринку виробництва пива в Україні, розглянуто новий напрямок виробництва оригінального пива з використанням тритікале як несолодженої сировини.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Мельник, Ірина Василівна (кандидат технічних наук; доцент); Литвинчук, Анна Іванівна (магістрант кафедри технології вина та енології)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Кузьмина, Татьяна (маркетолог).
    Почему фарма должна быть умной? / Т. Кузьмина // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 51-53 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна

   Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые форумы -- маркетингові форуми -- инновации -- фармацевтический рынок -- анализ данных -- інновації -- фармацевтичний ринок -- аналіз даних -- торговые марки -- торгові марки
Анотація: 31 января состоялся 1 Маркетинговый Форум "Умная Фарма". Цель форума - развитие фармацевтического рынка Украины за счет инноваций.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Лылык, Ирина Викторовна (генеральний директор Украинской Ассоциации Маркетинга; зам. главного редактора журнала "Маркетинг в Украине") \о ней\; Костин, Илья (партнер ЮК "Правовой Альянс"; адвокат; патентный поверенный Украины) \о нем\; Горбатенко, Андрей (советник ЮК "Правовой Альянс") \о нем\; Маркетинговый Форум "Умная Фарма" \о нем\; Умная Фарма, маркетинговый Форум \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Примак, В. (доктор економічних наук; профессор).
    Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения [] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 33-36 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Украина
    Киевская область

    Україна

    Київська область

Кл.слова (ненормовані):
рейтинги -- торговые марки -- бутилированная вода -- сервисное сопровождение -- потребители воды -- рейтинги торгових марок -- торгові марки -- вода у пляшках -- сервісний супровід -- споживачі води
Анотація: Представлен рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона, которые активно выходят на украинский рынок.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Сержук, Анастасия (кандидат економічних наук; старший преподаватель)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Лылык, Марьяна.
    Effie Conference 2012 / М. Лылык // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 44-45 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика, 2012 г.
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетинговые коммуникации -- торговые марки -- бренды -- конференции -- конкурсы -- маркетингові комунікації -- торгові марки -- бренди -- конкурси -- конференції
Анотація: Effie Awards Ukraine - конкурс эффективности рекламных и маркетинговых коммуникаций.


Дод.точки доступу:
Конкурс Effie Awards Ukraine \о нем\; Effie Awards Ukraine, конкурс \о нем\; Effie Conference \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)