Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торгові марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Білан О.В.
Назва : Застосування брендингу: переваги і недоліки
Місце публікування : Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640: Проблеми економіки та управління. - С. 231-235 (Шифр 06/Л 89-210967)
УДК : 339.166
Предметні рубрики: Бренды
Бренди
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Размус В., Слободяник О., Нуцковський Б.
Назва : Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 1. - С. 62-66: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Овсяннікова Ю.
Назва : Огляд "топових" автомобілів і автосалонів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 2. - С. 64-67: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр maru/2011/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Пустотін В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит")
Назва : Кількісні показники сили бренду
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 2. - С. 35-36: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр maru/2011/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Маркетинг
Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Вовк О. Б.
Назва : Аналіз об'єктів, що мужуть бути торговими марками: види, класи, захист
Місце публікування : Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 699: Інформаційні системи та мережі. - С. 52-62 (Шифр 06/Л 89-705731)
УДК : 339.166
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошина, Тамара Миколаївна (кандидат економічних наук; доцент), Мельник, Ірина Василівна, Литвинчук, Анна Іванівна
Назва : Інноваційний підхід до розвитку підприємств пивоварної промисловості
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2013. - № 2. - С. 3-5: табл., рис. (Шифр Е3/2013/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 338.45:68+338.45:664
ББК : 65.305.7
Предметні рубрики: Економіка
Економіка легкої та харчової промисловості
Экономика
Экономика легкой и пищевой промышленности
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Представлено аналіз ринку виробництва пива в Україні, розглянуто новий напрямок виробництва оригінального пива з використанням тритікале як несолодженої сировини.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Кузьмина, Татьяна (маркетолог)
Назва : Почему фарма должна быть умной?
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 6. - С. 51-53. - ISSN 1606-3732 (Шифр 26/2012/6). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Україна
Украина
Анотація: 31 января состоялся 1 Маркетинговый Форум "Умная Фарма". Цель форума - развитие фармацевтического рынка Украины за счет инноваций.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Примак, В. (доктор економічних наук; профессор), Сержук, Анастасия
Назва : Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2013. - № 3. - С. 33-36: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2013/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Географіч. рубрики: Украина
Киевская область
Україна
Київська область
Анотація: Представлен рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона, которые активно выходят на украинский рынок.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Лылык, Марьяна
Назва : Effie Conference 2012
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 5. - С. 44-45: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/5). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика, 2012 г.
Економіка
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Effie Awards Ukraine - конкурс эффективности рекламных и маркетинговых коммуникаций.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.497.7г-5
Автор(и) : Мезецька К.Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України)
Назва : Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 11. - С. 186-190: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.497.7г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)