Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=торгові марки<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
39
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-39
1.
Форма документа
: Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання
: 06/Л 89
Автор(и)
: Білан О.В.
Назва
: Застосування брендингу: переваги і недоліки
Місце публікування
: Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640: Проблеми економіки та управління. - С. 231-235 (Шифр 06/Л 89-210967)
УДК
: 339.166
Предметні рубрики:
Бренды
Бренди
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Размус В., Слободяник О., Нуцковський Б.
Назва
: Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 1. - С. 62-66: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація:
Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Овсяннікова Ю.
Назва
: Огляд "топових" автомобілів і автосалонів
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 2. - С. 64-67: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр maru/2011/2). - ISSN 1606-3732
Примітки
: В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація:
Огляд сучасного ринку автомобілів.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Пустотін В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит")
Назва
: Кількісні показники сили бренду
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 2. - С. 35-36: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр maru/2011/2). - ISSN 1606-3732
Примітки
: В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Маркетинг
Анотація:
Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання
: 06/Л 89
Автор(и)
: Вовк О. Б.
Назва
: Аналіз об'єктів, що мужуть бути торговими марками: види, класи, захист
Місце публікування
: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 699: Інформаційні системи та мережі. - С. 52-62 (Шифр 06/Л 89-705731)
УДК
: 339.166
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Волошина, Тамара Миколаївна (кандидат економічних наук; доцент), Мельник, Ірина Василівна, Литвинчук, Анна Іванівна
Назва
: Інноваційний підхід до розвитку підприємств пивоварної промисловості
Місце публікування
: Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2013. - № 2. - С. 3-5: табл., рис. (Шифр Е3/2013/2)
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 338.45:68+338.45:664
ББК
: 65.305.7
Предметні рубрики:
Економіка
Економіка легкої та харчової промисловості
Экономика
Экономика легкой и пищевой промышленности
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Представлено аналіз ринку виробництва пива в Україні, розглянуто новий напрямок виробництва оригінального пива з використанням тритікале як несолодженої сировини.
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Кузьмина, Татьяна (маркетолог)
Назва
: Почему фарма должна быть умной?
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 6. - С. 51-53. - ISSN 1606-3732 (Шифр 26/2012/6). - ISSN 1606-3732
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Україна
Украина
Анотація:
31 января состоялся 1 Маркетинговый Форум "Умная Фарма". Цель форума - развитие фармацевтического рынка Украины за счет инноваций.
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Примак, В. (доктор економічних наук; профессор), Сержук, Анастасия
Назва
: Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - Київ, 2013. - № 3. - С. 33-36: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2013/3). - ISSN 1606-3732
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Украина
Киевская область
Україна
Київська область
Анотація:
Представлен рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона, которые активно выходят на украинский рынок.
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Лылык, Марьяна
Назва
: Effie Conference 2012
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 5. - С. 44-45: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/5). - ISSN 1606-3732
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика, 2012 г.
Економіка
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Effie Awards Ukraine - конкурс эффективности рекламных и маркетинговых коммуникаций.
Знайти схожі
10.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.497.7г-5
Автор(и)
: Мезецька К.Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України)
Назва
: Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 11. - С. 186-190: табл., схем.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.497.7г-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Анотація:
Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-39
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)