Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торгові марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.

Білан О.В. Застосування брендингу: переваги і недоліки/О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". -Л., 2009,N № 640:Проблеми економіки та управління.-С.231-235
2.

Размус В. Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні/В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 1.-С.62-66
3.

Овсяннікова Ю. Огляд "топових" автомобілів і автосалонів/Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.64-67
4.

Пустотін В. Кількісні показники сили бренду/В. Пустотін // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.35-36
5.

Вовк О. Б. Аналіз об'єктів, що мужуть бути торговими марками: види, класи, захист/О. Б. Вовк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 2011,N № 699:Інформаційні системи та мережі.-С.52-62
6.

Волошина Т. М. Інноваційний підхід до розвитку підприємств пивоварної промисловості/Т. М. Волошина, І. В. Мельник, А. І. Литвинчук // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2013,N № 2.-С.3-5
7.

Кузьмина Т. Почему фарма должна быть умной?/Т. Кузьмина // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 6.-С.51-53
8.

Примак Т. Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения/Т. Примак // Маркетинг в Україні. -Київ, 2013,N № 3.-С.33-36
9.

Лылык М. Effie Conference 2012/М. Лылык // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 5.-С.44-45
10.

Мезецька К.Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)/К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 11.-С.186-190
 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)