Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=торгові марки<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
39
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-39
>
1.
Білан О.В. Застосування брендингу: переваги і недоліки/О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". -Л., 2009,N № 640:Проблеми економіки та управління.-С.231-235
>
2.
Размус В. Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні/В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 1.-С.62-66
>
3.
Овсяннікова Ю. Огляд "топових" автомобілів і автосалонів/Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.64-67
>
4.
Пустотін В. Кількісні показники сили бренду/В. Пустотін // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.35-36
>
5.
Вовк О. Б. Аналіз об'єктів, що мужуть бути торговими марками: види, класи, захист/О. Б. Вовк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 2011,N № 699:Інформаційні системи та мережі.-С.52-62
>
6.
Волошина Т. М. Інноваційний підхід до розвитку підприємств пивоварної промисловості/Т. М. Волошина, І. В. Мельник, А. І. Литвинчук // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2013,N № 2.-С.3-5
>
7.
Кузьмина Т. Почему фарма должна быть умной?/Т. Кузьмина // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 6.-С.51-53
>
8.
Примак Т. Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения/Т. Примак // Маркетинг в Україні. -Київ, 2013,N № 3.-С.33-36
>
9.
Лылык М. Effie Conference 2012/М. Лылык // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 5.-С.44-45
>
10.
Мезецька К.Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)/К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 11.-С.186-190
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-39
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)