Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імидж<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Брянцева, Е. А.
    Социология имиджа: к постановке проблемы / Е. А. Брянцева // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 18. Социол. и политология. - 2008. - № 1. - С. 105-118
УДК
Рубрики: ИМИДЖЕЛОГИЯ
   ІМИДЖЕЛОГІЯ

Кл.слова (ненормовані):
ИМИДЖ ЛИЧНОСТИ -- ИМИДЖ СОЦИАЛЬНОЙ ГРУППЫ -- ИМИДЖ ОРГАНИЗАЦИИ -- ІМИДЖ ОСОБИСТОСТІ -- ІМИДЖ СОЦІАЛЬНОЇ ГРУПИ -- ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇЇ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Размус, В.
    Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- мобільні оператори -- бренди -- особистість брендов -- імидж -- персоніфікація -- торгові марки -- мобільний зв’язок -- потребители -- мобильные операторы -- бренды -- индивидуальность брендов -- имидж -- персонификация -- торговые марки -- мобильная связь
Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.


Дод.точки доступу:
Слободяник, О.; Нуцковський, Б.

Знайти схожі

3.


    Мельник, Тетяна Миколаївна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет").
    Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції / Т. М. Мельник, А. С. Варібрусова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. - № 1. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.42(0)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Великобритания
    Велика Британія

    Германия

    Німеччина

    США

    Швейцария

    Швейцарія

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- глобальная конкуренция -- глобальна конкуренція -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- имидж стран -- імідж країн -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- международный брендинг -- міжнародний брендинг -- национальная конкурентоспособность -- національна конкурентоспроможність -- национальные бренды -- національні бренди -- национальный репутационный капитал -- національний репутаційний капітал -- политика национального брендинга -- політика національного брендингу -- продвижение бренда -- просування бренду -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- специфические особенности -- специфічні особливості -- імидж країни -- имидж страны -- репутация брендов -- репутація брендів
Анотація: Формування національного оренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Варібрусова, А.С. (аспірант кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет")

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)