Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребители<.>
Загальна кількість знайдених документів : 173
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Мудрак, Р. (доцент, кандидат економічних наук).
    Модель поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки / Р. Мудрак // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 8. - С. 80-89 : табл.
УДК
ББК 65.012.3
Рубрики: Економіка
   Макроекономіка

   Экономика

   Макроэкономика
, 1991-1995, 1996-2006
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
продовольча безпека -- поведінка споживача -- ендогенні фактори -- кейнсіанська теорія поведінки споживача -- раціональна поведінка домогосподарств -- ірраціональна поведінка домогосподарств -- домогогсподарства -- споживачі -- споживчі ціни -- пенсіонери -- мінімальні пенсії -- прожитковий мінімум -- статистика -- продовольственная безопасность -- поведение потребителя -- эндогенные факторы -- кейнсианская теория поведения потребителя -- рациональное поведение домохозяйств -- иррациональное поведение домохозяйств -- домохозяйства -- потребители -- потребительские цены -- пенсионеры -- минимальные пенсии -- прожиточный минимум
Анотація: З'ясовується можливість використати модель раціональної поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки. Порушено питання про необхідність докорінних змін у соціальній та економічній організації суспільства (виховання "раціонального споживача", проведення пенсійної реформи тощо).


Дод.точки доступу:
Кейнс Дж. М., економіст; Модільяні, Ф.; Фрідмен, М.; Кузнець, С.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (07.10.2008р. Інв.1782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Андруховец, Петр.
    ІТ-обеспечение в системе управления бизнесом / Петр Андруховец // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 10. - С. 34-37 : ил., схема. - СМ. В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 39.18
Рубрики: Техніка
   Перевезення

   Техника

   Перевозки

Кл.слова (ненормовані):
перевезення -- управління бізнесом -- ІТ забезпечення бізнесу -- логістика -- дистрибуція -- постачальники -- споживачі -- програмне забезпечення -- пакети модулів -- перевозки -- управление бизнесом -- ІТ обеспечение бизнеса -- логистика -- поставщики -- потребители -- программное обеспечение -- системы управления бизнесом -- системи управління бізнесом
Анотація: О программном обеспечении в системе управления бизнесом.


Дод.точки доступу:
СНГ, международная организация
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Матвеев, В. (кандидат економічних наук).
    Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции / В. Матвеев, Ахмед Ганем Аль-Суфи Мазен // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 12-16 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

Кл.слова (ненормовані):
галузі господарства -- сектори економіки -- економіка транспорту -- маркетинг аеропортів -- авіатранспортна продукція -- дослідження споживачів -- споживачі авіатранспортної продукції -- інструменти маркетингу -- споживчий попит -- маркетингові дослідження -- аеропортовий бізнес -- транспортний ринок -- транспортна система -- авіакомпанії -- валовий внутрішній продукт -- ВВП -- маркетинговий аналіз -- отрасли хозяйства -- секторы экономики -- экономика транспорта -- маркетинг аэропортов -- авиатранспортная продукция -- исследования потребителей -- потребители авиатранспортной продукции -- инструменты маркетинга -- потребительский спрос -- маркетинговые исследования -- аэропортовый бизнес -- авиакомпании
Анотація: Раскрывается суть функционирования аэропортов, в частности, особенность использования системы инструментов маркетинга для достижения планируемых результатов работы. Раскрыты основные принципы изучения потребительского интереса и необходимость достижения возможности обеспечить выявленные потребности в сфере предоставления авиатранспортной продукции.


Дод.точки доступу:
Мазен, Ахмед Ганем Аль-Суфи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
   06
   Д 54


    Радионова, Н. В.
    Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях / Н. В. Радионова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2009. - Вип. 28. - С. 265-267
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КЕТ -- ПОТРЕБИТЕЛИ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- РЫНОК -- СПОЖИВАЧІ -- КОНКУРЕНЦІЯ -- РИНОК

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Стадніченко, Вадим.
    Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 45-49. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий аудит -- промисловий маркетинг -- дилери -- сервіс -- лояльність комерційних посередників -- котли опалення -- комерційні посередники -- виробники -- споживачі -- маркетинговый аудит -- промышленный маркетинг -- дилеры -- сервис комерційного посередника -- лояльность коммерческих посредников -- котлы отопления -- коммерческие посредники -- производители -- потребители
Анотація: Представлено дві методики: оцінки рівня сервісу комерційного посередника для споживача та оцінки лояльності посередника до виробника.


Дод.точки доступу:
Цибулько, Андрій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Шаргородський, А.
    Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / А. Шаргородський // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 32-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- конкукрентоспроможность -- оперативний маркетинг -- ринки -- споживачі -- інноваційні продукти -- маркетинговые исследования -- конкурентоспособность -- оперативный маркетинг -- рынки -- потребители -- инновационные продукты
Анотація: Схема стратегічних маркетингових досліджень.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Максименко, А. О. (аспірантка кафедри соціології Львівського національного університету ім. Івана Франка).
    Онлайн-споживачі в Україні (соціологічний аналіз) / А. О. Максименко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 77-79. - Бібліографія : С.79 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- електронна комерція -- онлайн-потребители -- онлайн-споживачі -- социология потребления -- соціологія споживання -- экономическая социология -- электронная коммерция
Анотація: Розглянуто зарубіжні дослідження онлайн-споживачів; на основі іноземного досвіду проаналізовано основне коло дослідницьких проблем, пов'язане з вивченням онлайн-споживачів та електронної комерції в Україні.


Знайти схожі

8.


    Тихонова, Юлія.
    Шляхи підвищення цінності матеріальних товарів через Інтернет / Ю. Тихонова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 60-63. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Економіка
   Бізнес. Піприємництво

   Экономика

   Бизнес. Предпринимательство

Кл.слова (ненормовані):
цінність матеріальних товарів -- матеріальні товари -- Інтернет-можливості -- вартість матеріальних товарів -- цінність продукту -- споживачі -- інформаційні технології -- ланцюжок створення цінності -- ценность материальных товаров -- материальные товары -- Интернет-возможности -- стоимость материальных товаров -- ценность продукта -- потребители -- информационные технологии -- цепочка создания ценности
Анотація: Визначення цінності з позицій економіки.


Дод.точки доступу:
Портер, М. (профессор Гарвардской школы бизнеса) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Піскова, Жанна (кандидат економічних наук; доцент кафедри обліку і аудиту Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Методика аналізу діяльності комунальних підприємств теплопостачання / Ж. Піскова // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 30-37 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Экономический анализ
   Жилищно-коммунальное хозяйство

   Теплоснабжение

   Економічний аналіз

   Житлово-комунальне господарство

   Теплопостачання

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
экономический анализ -- жилищно-коммунальное хозяйство -- коммунальные предприятия -- услуги теплоснабжения -- целевое финансирование -- бюджетное финансирование -- государственный бюджет -- местный бюджет -- финансовая поддержка -- субсидии -- льготы -- потребители услуг -- малообеспеченные категории граждан -- субвенции -- тарифы -- економічний аналіз -- житлово-комунальне господарство -- комунальні підприємства -- послуги теплопостачання -- цільове фінансування -- бюджетне фінансування -- державний бюджет -- місцевий бюджет -- фінансова підтримка -- субсидії -- пільги -- споживачі послуг -- малозабезпечені категорії громадян -- субвенції -- тарифи
Анотація: Розроблено методичні підходи до аналізу діяльності комунальних підприємств теплопостачання, висвітлено основні напрями здійснення аналізу.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Порядок надання пільг, компенсацій і гарантій працівникам (військовослужбовцям) бюджетних установ (військових формувань) \о произв.\; Про прийняття за основу проекту Закону України про упорядкування надання пільг з оплати послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, комунальних послуг та прибирання твердого побутового палива, постанова Верховної Ради України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Литовченко, Ірина (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
    Інформаційна концепція маркетингу / І. Литовченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 64-67. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бізнес -- інтернет -- віртуальне середовище -- споживачі -- інформаційні технології -- онлайновий маркетинг -- інтерактивність -- бизнес -- интернет -- виртуальная среда -- потребители -- информационные технологии -- онлайновый маркетинг -- интерактивность -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга
Анотація: Філософія бізнесу, орієнтована на часткове або повне функціонування в інтернет.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)