Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інноваційні продукти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Щурик, М. (доктор економічних наук; проректор з наукової роботи Івано-Франківського університету права імені Данила Галицького).
    Найважливіші передумови інноваційного забезпечення процесу відтворення земель в аграрному секторі Карпатського макрорегіону / М. Щурик // Фінанси України : Науково- теоретичний та інформаційно- практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2009. - № 1. - С. 107-114 : рис., табл. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 65.04
Рубрики: Економіка
   Економічна географія та регіональна економіка

   Экономика

   Экономическая география и региональная экономика

   Україна
    Карпатський макрорегіон

    Украина

    Карпатский макрорегион

Кл.слова (ненормовані):
економічна географія -- регіональна економіка -- макрорегіони -- економіка регіонів -- інновації -- інноваційне забезпечення відтворення земель -- відтворення земель в аграрному секторі -- аграрний сектор -- напрями імплементації інноваційних продуктів -- інноваційні продукти -- генезис інноваційних продуктів -- экономическая география -- региональная экономика -- макрорегионы -- экономика регионов -- инновации -- инновационное обеспечение воспроизводства земель -- воспроизводство земель в аграрном секторе -- аграрный сектор -- направления имплементации инновационных продуктов -- инновационные продукты -- генезис инновационных продуктов
Анотація: Досліджено стан запровадження інновацій в аграрному секторі Карпатського макрорегіону. Запропоновано пріоритетні напрями імплементації інноваційного продукту. Розкрито передумови переведення процесу відтворення земельних ресурсів на інноваційну модель.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.04.2009р. Інв.2369ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Шаргородський, А.
    Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / А. Шаргородський // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 32-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- конкукрентоспроможность -- оперативний маркетинг -- ринки -- споживачі -- інноваційні продукти -- маркетинговые исследования -- конкурентоспособность -- оперативный маркетинг -- рынки -- потребители -- инновационные продукты
Анотація: Схема стратегічних маркетингових досліджень.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Червінська, Л. (професор; доктор економічних наук).
    Стимулювання інноваційної діяльності персоналу / Л. Червінська // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2011. - № 6. - С. 59-65. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Економіка
   Персонал. Кадри організації

   Экономика

   Персонал. Кадры организации

Кл.слова (ненормовані):
кадри організації -- інноваційна діяльність -- інноваційна діяльність персоналу -- інноваційні продукти -- стимулювання інноваційної діяльності -- креативна діяльнісь -- творча діяльність -- інноваційна праця -- мотивація інноваторів -- науково-технічна діяльність -- зарубіжний досвід -- кадры организации -- инновационная деятельность -- инновационная деятельность персонала -- инновационные продукты -- стимулирование инновационной деятельности -- креативная деятельность -- творческая деятельность -- инновационный труд -- мотивация инноваторов -- научно-техническая деятельность -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто методологічні особливості використання і спонукання до інноваційної трудової діяльності. Визначено її сутність і проблематичні аспекти, окреслено основні підходи до поліпшення стимулювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.
   65.290в7-2
   Л 33


    Лещій, Л. А. (кандидат економічних наук; доцент кафедри облвку, аудиту і статистики; УДУФМТ; Україна).
    Оцінка інноваційної інфраструктури як складова аналізу інноваційної діяльності підприємства / Л. А. Лещій // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 70-73 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-2 + 65.053
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Экономический анализ

   Економічний аналіз

Кл.слова (ненормовані):
инновационная инфраструктура -- інноваційна інфраструктура -- інноваційна діяльність підприємств -- инновационная деятельность предприятий -- інноваційна активність підприємств -- инновационная активность предприятий -- инновационные продукты -- інноваційні продукти -- инновационные процессы -- інноваційні процеси -- оценка инновационной деятельности -- оцінювання інноваційної діяльності
Анотація: Запропоновано підхід до оцінки інноваційної діяльності, при якому аналіз здійснюється за двома групами показників: показниками інноваційних процесів і продуктів та показниками оцінки інноваційної інфраструктури - підсистеми, що забезпечує можливість ефективної розробки і впровадження інновацій. Друга група показників дозволяє виявити потенційні можливості підприємства в галузі інновацій і забезпечувати позитивну динаміку інноваційної діяльності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Нікітіна, Т. А. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної теорії Національного університету харчових технологій України).
    Стратегічний альянс як форма консолідації капіталу авіабудівних підприємств / Т. А. Нікітіна // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 110-113 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15в7-4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы машиностроения

   Фінанси машинобудування

   Экономическая концентрация

Кл.слова (ненормовані):
авиастроительные предприятия -- авіабудівельні підприємства -- экономическая концентрация -- економічна концентрація -- видовая дифференциация -- видова диференціація -- высокие технологии -- високі технології -- инновационные продукты -- інноваційні продукти -- инновации в авиастроении -- авіаіації в машинобудуванні -- консолідації капіталу авіабудівних підприємств -- консолидация капитала авиастроительных предприятий -- капитал авиастроительных предприятий -- капітал авіабудівних підприємств -- наукоемкие производства -- наукоємні виробництва -- стратегические альянсы предприятий -- стратегічні альянси підприємств -- финансирование предприятий -- фінансування підприємств -- финансовая консолидация -- фінансова консолідація -- економічна інтеграція -- экономическая интеграция
Анотація: Доведено актуальність визначення доцільної форми консолідації капіталу авіабудівного підприємства як наукоємного. Досліджено особливості здійснення консолідації капіталів авіабудівними підприємствами. Обгрунтовано доцільність використання авіабудівним підприємством консолідації капіталу у формі стратегічного альянсу. Розглянуті основні ризики, що виникають при здійсненні консолідації капіталу авіабудівними підприємствами. Надано практичні рекомендації щодо вибору форми та виду стратегічного альянсу на різних етапах створення інноваційного продукту авіабудівним підприємством.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.
   656.2
   П 78


    Верлан, А. И.
    Исследования перевозок грузов в условиях организации движения грузовых поездов по расписанию / А. И. Верлан, Д. Н. Козаченко, В. О. Баланов // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 73 Міжнародної науково-практичної конференції. 23.05-24.05.2013 / Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. тр-та им. акад. В. Лазаряна, Науч.- произв. предприятие "Укртрансакад". - Д., 2013 = Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта. - С. 142--143
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Грузовые перевозки

   Залізничний транспорт

   Вантажні перевезення

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- грузовые перевозки -- грузовые поезда -- экспортные перевозки -- инновационные продукты -- труды ДИИТа -- КУЕР -- залізничний транспорт -- вантажні перевезення -- вантажні поїзди -- експортні перевезення -- інноваційні продукти -- праці ДІІТу


Дод.точки доступу:
Козаченко, Д. Н.; Баланов, В. О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Коваленко, О. В. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник).
    Формування інноваційних ніш в умовах модернізації харчової індустрії / О. В. Коваленко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 5. - С. 65-70. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка легкої та харчової промисловості
   Экономика легкой и пищевой промышленности

Кл.слова (ненормовані):
харчова промисловість -- пищевая промышленность -- харчова індустрія -- пищевая индустрия -- галузеві ринки -- отраслевые рынки -- інноваційні ніши -- инновационные ниши -- інноваційні продукти -- инновационные продукты -- харчові біотехнології -- пищевые биотехнологии
Анотація: Вивчено локальні організаційні чинники, що діють на фоні загальних тенденцій галузевих ринків харчової індустрії та впливають на вибір певних організаційних відносин суб’єктами господарювання й формування інноваційних ніш. Обґрунтовано, що ринкова ніша ? це локалізований у просторі та часі комплекс чинників, що визначає перевагу тієї чи іншої форми організації виробництва в конкуренції щодо провідних форм. Інноваційна ніша ? це суміщення назрілих і цілком усвідомлених потреб із не цілком усвідомленими, нетрадиційними формами, способами й методами їх задоволення. Встановлено, що розвиток інноваційних ніш визначається ефектом впливу багатьох чинників, зокрема: загальною економічною ситуацією в країні; повноцінним ресурсним забезпеченням виробництва; кон'юнктурою ринку; кваліфікованістю маркетингу; рівнем професіоналізму менеджменту тощо. Водночас за сучасних умов інноваційна ніша утворюється «на стику» двох або більше сегментів різних ринків. Обґрунтовано характерні ознаки інноваційних ніш в умовах сучасного ринку. Інноваційні ніші засновані на нових знаннях кількох наук і тому потребують потужної наукової підтримки. Створення конкурентоспроможної на світовому ринку нішевої інноваційно-поліпшеної продукції неможливе без розвиненої наукової інфраструктури.


Знайти схожі

8.


    Вишиванюк, М. М. (кандидат економічних наук; старший викладач Мукачівського державного університету).
    Адаптаційні механізми формування інноваційної стратегії підприємств в індустрії туризму / М. М. Вишиванюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 71-74. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
инвестиции в туризме -- інвестиції в туризмі -- инновационные продукты -- інноваційні продукти -- методология инновационной деятельности -- методологія інноваційної діяльності -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- регионы -- регіони -- туристические предприятия -- туристічні підприємства -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристическая политика -- туристична політика
Анотація: Правильна оцінка інноваційних проектів і програм та їх ефективне управління на рівні конкретного туристичного регіону представляють не тільки конкретний науковий інтерес, а й набувають великої практичної значущості. В сучасній ситуації від того, наскільки об'єктивно і різносторонньо проводиться ця оцінка, які заходи вживаються для забезпечення багаторівневої експертизи проектів, програм і гнучкої адаптації їх до навколишнього середовища, багато в чому залежить рівень результатів, темпи розвитку підприємств в індустрії туризму. Визначено роль органів управління і підприємств., заснованих на конкретних договірних відносинах і орієнтованих на розробку відповідної стратегії просування інноваційного туристичного продукту. Розглянуто основні функції підприємства індустрії туризму при обгрунтуванні інноваційної стратегії розвитку. Наведені стратегічні напрями оптимізації сталості підприємств в умовах туристичного регіону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Андрощук, Геннадій (зав. лабораторією правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІІВ НАПрН України; кандидат економічних наук; доцент; м. Київ).
    Стратегії патентування у фармацевтиці як засіб блокування доступу на ринок [Електронний ресурс] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 5. - С. 19-25. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Фармакологія

   Фармакология

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- фармакологія -- фармакология -- фармацевтична індустрія -- фармацевтическая индустрия -- конкуренція -- конкуренция -- лікарські засоби -- лекарственные препараты -- інноваційні продукти -- инновационные продукты -- дженерики -- фармакологічний ринок -- фармакологический рынок -- ціноутворення -- ценообразование -- легальні засоби охорони -- легальные средства охраны -- патенти -- патенты -- свідоцтва додаткової охорони -- свидетельства дополнительной охраны -- охорона регулятивних даних -- охрана регулятивных данных -- патентні стратегії -- патентные стратегии -- патентні кластери -- патентные кластеры
Анотація: Надається економіко-правовий аналіз фармацевтичного сектору економіки ЄС. Розглянуто засоби охорони інтелектуальної власності у фармацевтичній індустрії, захисне патентування, патентні стратегії, які застосовують компанії-розробники з метою обмеження конкуренції та блокування доступу на фармацевтичний ринок.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \про неї\; Європейська комісія \про неї\; Європейське патентне відомство \про нього\; Європейський суд \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

10.


    Кардаков, О. Ю. (голова наглядової ради компанії "Октава Капітал"; здобувач Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Європейська система трансферу інтелектуальних продуктів [Текст] : національна позиція / О. Ю. Кардаков // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 77-80 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика науки, 1995-2014 гг.

   Економіка науки

   Украина
    Україна

    Европа

    Європа

Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- інноваційна політика -- инновационная политика -- европейская специфика -- європейська специфіка -- инновационные продукты -- інноваційні продукти -- интеллектуальная экономика -- інтелектуальна економіка -- креативные отрасли -- креативні галузі -- национальные экономики -- національні економіки -- новая экономика -- нова економіка -- научная идентификация -- наукова ідентифікація -- научно-технические потенциалы -- науково-технічні потенціали -- развитые страны -- розвинуті країни -- технологические производственные процессы -- технологічні виробничі процеси -- трансфер технологий -- трансфер технологій -- экономика знаний -- економіка знань -- высокие технологии -- високі технології
Анотація: Проаналізовано чинники, що зумовили нову специфіку системи трансферу інтелектуальних продуктів в Україні, Досліджено сучасну систему наукової ідентифікації в Україні. Визначено основні напрями посилення технологічності виробничих процесів в економіці країн-лідерів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)