Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 223
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   06
   Л 89


    Кузьо, Н. Є.
    Маркетингові дослідження формування споживчих переваг / Н.Є. Кузьо, Н.С. Косар, Л.М. Акімова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 75-81
УДК

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ


Дод.точки доступу:
Косар, Н.С.; Акімова, Л.М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   06
   Л 89


    Морозов, В. О.
    Товарні можливости маркетингових досліджень / В.О. Морозов, Е.В. Лянце // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 101-104
УДК

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ


Дод.точки доступу:
Лянце, Е.В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Зюкова, І. О.
    Потенціал маркетингових досліджень / І.О. Зюкова // Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 4. - С. 3-7
УДК

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Коваль, Т. (зав. відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського, канд. істор. наук).
    Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі / Т. Коваль // Бібл. форум України. - 2008. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО
   МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

   БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА

   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Анотація: Від перших маркетингових досліджень до їх широкого комплексного використання у бібліотечній сфері - таким є діапазон наукового дослідження, проведенного на базі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Аналізуючі результати анкетування, що відбулося у бібліотеці, авторка дає спробу відповісти на злободенні питання щодо соціального та професійного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізацій обслуговування.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ДИР (19.08.2008р. Інв.1654ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет).
    Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 28-30 : табл., рис
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетингова діяльність -- агропромисловий комплекс -- АПК -- аграрний ринок -- сільськогосподарська продукція -- продукти споживання -- агромаркетинг -- структура агромаркетинга -- маркетингові кооперативи -- агропромышленный комплекс -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые исследования -- сельскохозяйственная продукция -- продукты потребления -- маркетинговые кооперативы
Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Окландер, М. (професор; доктор економічних наук).
    Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 11. - С. 47-56
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- національні економіки -- інноваційний розвиток -- науково-технологічний розвиток країни -- державне регулювання -- тематика наукових досліджень -- технологічні пріоритети -- конкурентоспроможні технології -- опитування -- анкетування -- стратегічні маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- национальные экономики -- инновационное развитие -- научно-технологическое развитие страны -- государственное регулирование -- тематика научных исследований -- технологические приоритеты -- конкурентоспособные технологии -- опрос -- анкетирование -- стратегические маркетинговые исследования
Анотація: Розроблено науково-методичне забезпечення стратегічних маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових розробок на інноваційний розвиток національної економіки.


Дод.точки доступу:
Яшкіна О. (доцент; кандидат економічних наук)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (11.12.2008р. Інв.2077ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.
   06
   Л 89


    Барановська, С. П.
    Маркетингове дослідження бар'єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні / С. П. Барановська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 8-15
УДК
Рубрики: ИННОВАЦИИ
   ІННОВАЦІЇ

Кл.слова (ненормовані):
инновационные структуры -- маркетинговые исследования -- машиностроение -- інноваційні структури -- маркетингові дослідження

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.
   06
   Л 89


    Подольчак, Н. І.
    Маркетингове дослідження попиту машинобудівних підприємств на лізингові послуги / Н. І. Подольчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 206-213
УДК
Рубрики: ЛИЗИНГ
   ЛІЗИНГ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- машиностроительные предприятия -- лизинговые услуги -- маркетингові дослідження -- машинобудівні підприємства -- лізингові постуги

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
   06
   Л 89


    Сорока, М. В.
    Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства / М. В. Сорока // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 226-235
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
   Инвестиции

   Інвестиції

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- инвестиционная деятельность -- промышленные предприятия -- марккетингові дослідження -- інвестиційна діяльність -- промислові підприємства

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
   06
   Л 89


    Савченко, Ю. Т.
    Специфіка здійснення міжнародних маркетингових досліджень / Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 236-242
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- міжнародні маркетингові дослідження

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)