Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые исследования<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 223
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 06 Л 89
Кузьо, Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг / Н.Є. Кузьо, Н.С. Косар, Л.М. Акімова> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 75-81
Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
Дод.точки доступу: Косар, Н.С.; Акімова, Л.М. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>2.
| 06 Л 89
Морозов, В. О. Товарні можливости маркетингових досліджень / В.О. Морозов, Е.В. Лянце> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 101-104
Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
Дод.точки доступу: Лянце, Е.В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>3.
|
Зюкова, І. О. Потенціал маркетингових досліджень / І.О. Зюкова> // Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 4. - С. 3-7
Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Коваль, Т. (зав. відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського, канд. істор. наук). Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі / Т. Коваль> // Бібл. форум України. - 2008. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ Україна Украина Кл.слова (ненормовані): БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ Анотація: Від перших маркетингових досліджень до їх широкого комплексного використання у бібліотечній сфері - таким є діапазон наукового дослідження, проведенного на базі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Аналізуючі результати анкетування, що відбулося у бібліотеці, авторка дає спробу відповісти на злободенні питання щодо соціального та професійного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізацій обслуговування.
Утримувачі документа: ДНУЗТ Є примірники у відділах: ДИР (19.08.2008р. Інв.1654ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет). Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 28-30 : табл., рис
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетингова діяльність -- агропромисловий комплекс -- АПК -- аграрний ринок -- сільськогосподарська продукція -- продукти споживання -- агромаркетинг -- структура агромаркетинга -- маркетингові кооперативи -- агропромышленный комплекс -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые исследования -- сельскохозяйственная продукция -- продукты потребления -- маркетинговые кооперативы Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Окландер, М. (професор; доктор економічних наук). Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України / М. Окландер, О. Яшкіна> // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 11. - С. 47-56
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- національні економіки -- інноваційний розвиток -- науково-технологічний розвиток країни -- державне регулювання -- тематика наукових досліджень -- технологічні пріоритети -- конкурентоспроможні технології -- опитування -- анкетування -- стратегічні маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- национальные экономики -- инновационное развитие -- научно-технологическое развитие страны -- государственное регулирование -- тематика научных исследований -- технологические приоритеты -- конкурентоспособные технологии -- опрос -- анкетирование -- стратегические маркетинговые исследования Анотація: Розроблено науково-методичне забезпечення стратегічних маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових розробок на інноваційний розвиток національної економіки.
Дод.точки доступу: Яшкіна О. (доцент; кандидат економічних наук) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (11.12.2008р. Інв.2077ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 06 Л 89
Барановська, С. П. Маркетингове дослідження бар'єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні / С. П. Барановська> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 8-15
Рубрики: ИННОВАЦИИ ІННОВАЦІЇ Кл.слова (ненормовані): инновационные структуры -- маркетинговые исследования -- машиностроение -- інноваційні структури -- маркетингові дослідження
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8.
| 06 Л 89
Подольчак, Н. І. Маркетингове дослідження попиту машинобудівних підприємств на лізингові послуги / Н. І. Подольчак> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 206-213
Рубрики: ЛИЗИНГ ЛІЗИНГ Кл.слова (ненормовані): маркетинговые исследования -- машиностроительные предприятия -- лизинговые услуги -- маркетингові дослідження -- машинобудівні підприємства -- лізингові постуги
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
| 06 Л 89
Сорока, М. В. Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства / М. В. Сорока> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 226-235
Рубрики: МАРКЕТИНГ Инвестиции Інвестиції Кл.слова (ненормовані): маркетинговые исследования -- инвестиционная деятельность -- промышленные предприятия -- марккетингові дослідження -- інвестиційна діяльність -- промислові підприємства
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10.
| 06 Л 89
Савченко, Ю. Т. Специфіка здійснення міжнародних маркетингових досліджень / Ю. Т. Савченко> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 236-242
Рубрики: МАРКЕТИНГ Кл.слова (ненормовані): маркетинговые исследования -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- міжнародні маркетингові дослідження
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|