Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (15)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Шерепа, Е. Н. (магистр, ГЭТУТ).
    Развитие маркетинга на железнодорожном транспорте / Е. Н. Шерепа // Залізн. трансп. України : наук.-практ. журн. - 2008. - № 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   МАРКЕТИНГ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- РЫНОК -- ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- РИНОК -- ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Анотація: Раскрыта роль маркетинга на железнодорожном транспорте при прямом принятии решений.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.09.2008р. Інв.1821ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет).
    Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 28-30 : табл., рис
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетингова діяльність -- агропромисловий комплекс -- АПК -- аграрний ринок -- сільськогосподарська продукція -- продукти споживання -- агромаркетинг -- структура агромаркетинга -- маркетингові кооперативи -- агропромышленный комплекс -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые исследования -- сельскохозяйственная продукция -- продукты потребления -- маркетинговые кооперативы
Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Кодацкий, В. П.
    Совершенствование управления предприятием / В. П. Кодацкий // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 11. - С. 6-9. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.2
Рубрики: Економіка
   Менеджмент

   Экономика

   Менеджмент

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- оптимізація управління -- просунення товару -- маркетингова діяльність -- менеджмент на підприємстві -- управление предприятием -- оптимизация управления -- продвижение товара -- маркетинговая деятельность -- менеджмент на предприятии
Анотація: Наведені напрямки оптимізації управління підприємством.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.02.2009р. Інв.2249ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Голосун, В. (аспірантка Черкаського державного технологічного університету).
    Ефективність ланцюга вартості зерна кукурудзи в умовах коливання цін / В. Голосун // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 18-21 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка, 2006-2008 рр.
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика підприємств -- ціноутворення -- ціни на сільгоспродукцію -- ціни на зернові культури -- ціни на зерно кукурудзи -- ринок зірна -- коливання цін -- ланцюг вартості сільгоспродукції -- витрати підприємств -- агропромислові підприємства -- АПК -- агропромисловий комплекс -- сільськогосподарська продукція -- маркетингова діяльність -- ценовая политика предприятий -- ценообразование -- цены на сельхозпродукцию -- цены на зерновые культуры -- цены на зерно кукурузы -- рынок зерна -- колебания цен -- цепь стоимости сельхозпродукции -- затраты предприятий -- агропромышленные предприятия -- агропромышленный комплекс -- АПК -- сельскохозяйственная продукция -- маркетинговая деятельность
Анотація: Досліджено ланцюг вартості сільгоспродукції, на прикладі зерна кукурудзи, який є інструментом для розуміння структури витрат фірми і того, як витрати зростають і знижуються залежно від виду діяльності.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Артюх, Т. О. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
    Маркетингове забезпечення діяльності підприємств на овочевому ринку в структурі кластерних формувань / Т. О. Артюх // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 3(173). - С. 144-148. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.32-45 + 65.32-82
Рубрики: Економіка АПК
   Економічне районування

   Сільськогосподарська продукція

   Экономика АПК

   Сельскохозяйственная продукция
--Экономическое районирование
Кл.слова (ненормовані):
продукція овочева -- кластерізація -- маркетингова діяльність -- продукция овощная -- кластеризация -- маркетинговая деятельность -- сільське господарство -- сільськогосподарська продукція -- продукція сільського господарства -- овочева продукція -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственная продукция -- продукция сельского хозяйства
Анотація: Мета статті - дослідити маркетингове забезпечення діяльності підприємств-виробників <овочевої продукції> завдяки кластерним формуванням.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Ковальчук, С.
    Бенчмаркитенг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 20-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- бенчмаркитенг -- стратегічне управління -- види бенчмаркетингу -- бізнес -- маркетинговая деятельность -- стратегическое управление -- виды бенчмаркетинга -- бизнес
Анотація: Розглянуто сутність та основні характеристики бенчмаркитенгу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Маркетингові стратегії інституційних інвесторів / М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- товарний ринок -- стратегічний маркетинг -- інституційні інвестори -- фінанси -- маркетинговая деятельность -- товарный рынок -- стратегический маркетинг -- институционные инвесторы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Зайцева, Алла (аспірантка).
    Споживча проекція управління доданою вартістю / А. Зайцева // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- додана вартість -- споживчи аспекти -- споживча проекція -- маркетинговая деятельность -- добавленная стоимость -- потребительские аспекты -- потребительская проекция -- пропозиція вартості -- предложение стоимости
Анотація: Обгрунтовано пріоритетність споживчих аспектів управління доданою вартістю на підприємстві та представлено теоретико-методичні засади їхнього аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Тимощук, Мирослава (кандидат економічних наук).
    Методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємств / М. Тимощук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 30-34. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
потенціал підприємств -- маркетингова діяльність -- управління підприємством -- ресурси -- потенциал предприятий -- маркетинговая деятельность -- управление предприятием -- ресурсы -- методи оцінки -- методы оценки
Анотація: Розглянуто методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємства. На основі проведеного аналізу запропоновано нові підходи до розроблення методів оцінювання потенціалу розвитку підприємств.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Карпенко, Наталія (кандидат економічних наук; доцент).
    Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підриємствах споживчої кооперації / Н. Карпенко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кооперативна інтеграція -- кооперативна інтегрована система -- кооперативная интегрированная система -- маркетингова діяльність -- інтеграційна взаємодія підприємств -- интеграционное взаимодействие предприятий -- споживча кооперація -- кооперативна форма інтеграції -- збут -- кооперативная интеграция -- маркетинговая деятельность -- потребительская кооперация -- сбыт
Анотація: Надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)