Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.


    Ціпан, О. (студентка Національного авіаційного університету).
    Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні / О. Ціпан // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 9-11 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркінг -- маркетингові стратегії -- маркетингові дослідження -- консалтинг -- успішність підприємств -- конкурентний аналіз -- бізнес-технології -- маркетинговые стратегии -- маркетинговые исследования -- успешность предприятий -- бизнес-технологии
Анотація: Розглядається поняття бенчмаркінгу, причини його виникнення та поширення в Україні в останні роки, основні проблеми його розвитку і застосування у малому та великому бізнесі, шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств, які використовують бенчмаркінг, а також перспективи і майбутнє бенчмаркінгу в Україні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Новошинская, Л. (кандидат экономических наук Одесского государственного экономического университета).
    Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора / Л. Новошинская // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 7. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
фінансові кризи -- кризи -- інституціональні інвестори -- фінансові ринки -- фондові ринки -- індекс ПФТС -- страховий бізнес -- конкурентні переваги -- маркетингові стратегії -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність страхових компаній -- державне регулювання -- антикризовий маркетинг -- особисте страхування -- финансовые кризисы -- кризисы -- институциональные инвесторы -- инвесторы -- финансовые рынки -- фондовые рынки -- индекс ПФТС -- страховой бизнес -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- маркетинговые исследования -- конкурентоспособность страховых компаний -- государственное регулирование -- антикризисный маркетинг -- личное страхование
Анотація: С помощью маркетинговых инструментов осуществлен конкурентный анализ деятельности институциональных инвесторов на примере страховых компаний Украины. Выявлены некоторые конкурентные преимущества и соответствующие конкурентные стратегии их реализации в условиях финансового кризиса. Апробирован способ позиционирования страховых компаний в отрасли с помощью модели "пяти конкурентных сил".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки).
    Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа
Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.

Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Співаковська, Тетяна.
    Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку / Т. Співаковська, М. Отрода // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 40-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
латеральний маркетинг -- стратегічна канва -- латеральне мислення -- інновації -- вертикальний маркетинг -- ринки -- латеральный маркетинг -- стратегическая канва -- латеральное мышление -- инновации -- вертикальный маркетинг -- рынки -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: Підходи до створення нових товарів і ринків.


Дод.точки доступу:
Отрода, Марія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Маркетингові стратегії інституційних інвесторів / М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- товарний ринок -- стратегічний маркетинг -- інституційні інвестори -- фінанси -- маркетинговая деятельность -- товарный рынок -- стратегический маркетинг -- институционные инвесторы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Доронін, Василь.
    Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки
Анотація: Формування ринку вина.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Показники ефективності соціально орієнтованої маркетингової стратегії підприємства // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 54-57 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
вартість компанії -- эффективность маркетинговых стратегий -- конкурентоспроможність підприємств -- рентабельність -- ринкова вартість -- стоимость предприятий -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- ефективність маркетингових стратегій -- конкурентоспособность предприятий -- рентабильность -- рыночная стоимость
Анотація: Розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обгрунтовуються підходи до вибору показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Семак, Богдан.
    Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України / Б. Семак, Л. Іванова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 10-15 : ил. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
життєвий цикл екотекстилю -- жизненный цикл экотекстиля -- екологобезпечний одяг -- экологобезопастная одежда -- екотекстиль -- экотекстиль -- механізм управління -- механизм управления -- ринки товарів -- рынки товаров -- маркетинг -- екологобезпечні групи товарів -- экологобезопасные рынки товаров -- ринок екотекстілю -- рынок экотекстиля -- екологобезпечні матеріали -- экологобезопастные материалы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Проаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю.


Дод.точки доступу:
Іванова, Лілія

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Лерке, Стефан.
    Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів / С. Лерке // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 11-12 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачи -- нетрадиційна реклама -- мобільність -- маркетингові кампанії -- потребители -- нетрадиционная реклама -- мобильность -- маркетинговые компании -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: Вплив реакції споживачів на стратегії маркетингових кампаній.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Аветикян, А. А.
    Интеграция в товаропроизводственные структуры и конвергенция - основные постулаты современной философии транспорта / А. А. Аветикян // Вестник ВНИИЖТа. - 1993. - № 1. - С. 3-11 . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- конвергенция -- философия транспорта -- перевозка грузов -- транспортная инфраструктура -- маркетиноговые стратегии -- залізничний транспорт -- конвергенція -- філософія транспорту -- перевезення вантажів -- транспортна інфраструктура -- маркетингові стратегії


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)