Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (38)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (6)Періодичні видання (друковані) (1)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 242
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бабенко, Л.
    Реклама по -новому (комментарий к новой редакции Закона "О рекламе") / Л. Бабенко // Вестн. бухгалтера и аудитора Украины. - 2003. - № 19. - С. 4-6

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   656.2
   П 78


    Жовтонога, М. М.
    Ринок і реклама в сфері транспорту / М.М. Жовтонога // Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації : Тези доп. I Міжнародної наук. конф. / ДДТУЗТ. - Д., 2001. - С. 44-45
УДК

Кл.слова (ненормовані):
труды диита -- КФБС -- РЫНОК -- РЕКЛАМА


Знайти схожі

3.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: С2/2004/1
   Журнал

Социология: теория, методы, маркетинг. - 1998 . - ISSN 1563-4426. - Виходить кожного кварталу
2004р. № 1
Зміст:
Головаха, Е. Социологическое знание: специфика, критерии научности и перспектива развития / Е. Головаха. - С.5-14
Бурлачук, В. Символ и симулякр. Концепция символа в социологии постмодерна / В. Бурлачук, В. Танчер. - С.15-29
Кл.слова: ЦЕННОСТЬ, ВЛАСТЬ, КУЛЬТУРА
Попова, И. Моральное оправдание и нормативная составляющая теневых практик (К постановке проблемы) / И. Попова. - С.30-50
Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЭКОНОМИКИ
Чернецкий, Ю. Концептуальные разработки "новой экономической социологии" / Ю. Чернецкий. - С.51-62
Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЭКОНОМИКИ
Амджадин, Л. Социальная составляющая современной экологической политики: Экологически ответственный бизнес / Л. Амджадин. - С.63-72
Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЭКОЛОГИИ
Рудницкая, Т. Интернизация как начальный этап вхождения Украины в мировое глобализирующееся сообщество: позитивы и риски / Т. Рудницкая. - С.73-88
Кл.слова: ИНТЕРНЕТ, КОМПЬЮТЕРИЗАЦИЯ
Суковатая, В. Интернет в социальных политиках и массовом сознании: гендерный анализ / В. Суковатая. - С.89-102
Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЖЕНЩИН, ФЕМИНИЗМ
Воловодова, Е. О социокультурной специфике субъективности территориальной общины: организационный аспект / Е. Воловодова, А. Касперович. - С.103-119
Кл.слова: КОЛЛЕКТИВНОЕ ПОВЕДЕНИЕ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ
Майстренко, И. Черты политической культуры: Восточная Европа и Латинская Америка (сравнительный анализ) / И. Майстренко. - С.120-128
Суименко, Е. Реклама: экономические функции и психологический террор / Е. Суименко. - С.135-151
Майструк, Н. Изучение социальных конфликтов в немецкой социологии: классические и современные ориентиры / Н. Майструк. - С.152-162
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

4.


    Суименко, Е.
    Реклама: экономические функции и психологический террор / Е. Суименко // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - N1. - С. 135-151
УДК
ББК С55.425



Знайти схожі

5.


    Луценко, К. В.
    Пропагандистсько-агітаційна суть інтегрованих маркетингових комунікацій / К.В. Луценко // Грані. - 2004. - № 1. - С. 139-144
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ПОЛИТИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ПОЛИТИЧЕСКАЯ РЕКЛАМА -- КОММУНИКАЦИИ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Г2/2006/2
   Журнал

Грані . - Виходит раз на два місяця
2006р. № 2
Зміст:
Кривчик, Г. Г. Сучасна українська національна ідея в історичному вимірі / Г.Г. Кривчик. - С.3-9
Шляхов, А. Б. Торговельний флот і торговельні моряки України в період першої світової війни / А.Б. Шляхов. - С.13-17
Маркова, Л. М. Історія місцевого самоврядування на Дніпропетровщині в персоналіях (1932 - 1941 рр.) / Л.М. Маркова. - С.23-27
Дірявко, Ю. П. Утворення Української Комуністичної Партії - важлива подія в політичному житті України в першій чверті 20 ст. / Ю.П. Дірявко. - С.31-35
Марченко, Р. В. Актуальні проблеми конституційного процесу в Україні 90-х років 20 століття: періодизація, джерельна база, методологія дослідження / Р.В. Марченко. - С.35-38
Портнова, Т. В. Українське селянство у нотатках і спогадах мирових посередників / Т.В. Портнова. - С.45-49
Базалук, О. А. Феномен жизни как " жизненный порыв " в философии Анри Бергсона / О.А. Базалук. - С.55-58
Гадяцький, В. І. Неототалітаризм і " кольорові революції ". Революція чи перезагрузка матриці? / В.І. Гадяцький. - С.58-63
Костюков, С. В. Підстави типології демократичних цінностей сучасної молоді / С.В. Костюков. - С.64-66
Тарасова, Н. Ю. Соціокультурне ідентифікування суспільства: системно-динамічний вимір / Н.Ю. Тарасова. - С.66-71
Квітка, С. А. Загальні підстави циклічності розвитку природних і соціальних явищ / С.А. Квітка. - С.72-75
Коринштейн, Е. Р. Социокультурные конструкты языковой личности / Е.Р. Коринштейн. - С.76-80
Тарасьева, А. С. К вопросу о конфликте поколений / А.С. Тарасьева. - С.81-83
Прошин, Д. В. Реклама как религия: опыт социокультурного сравнения / Д.В. Прошин. - С.83-87
Агарков, О. А. Анализ стануі нтелектуального капіталу поля влади / О.А. Агарков. - С.88-92
Бродецкая, Ю. Ю. Методологические предпосылки интерпретации современного общества: концепция макдональдизации общества / Ю.Ю. Бродецкая. - С.92-95
Прокопенко, Л. Л. Проблеми вдосконалення державного управління в сфері європейської інтеграції / Л.Л. Прокопенко. - С.96-99
Парфенюк, В. М. Міжнародний вимір політики інформаційного суспільства Європейського Союзу / В.М. Парфенюк. - С.99-104
Галушко, К. Ю. До проблеми створення нових ідентичностей в умовах регіоналізації та глобалізації / К.Ю. Галушко. - С.105-109
Проскуріна, О. О. Політико-культурні аспекти інформаційного суспільства: глобалізація в освіті та Болонський процес - нова хвиля реконструкції чи нова проблема з ілюзією / О.О. Проскуріна. - С.110-112
Поліщук, О. І. Еволюція культури виборів у незалежній Україні / О.І. Поліщук. - С.113-117
Каріх, А. В. Концептуальні підстави феномену національної безпеки України / А.В. Каріх. - С.118-122
Хаврук, І. А. Компетентність громадян як критерій оцінки інституту референдуму / І.А. Хаврук. - С.122-126
Осин, В. В. Феномен двойной легитимизации политологии: механизм влияния политики на политическую науку / В.В. Осин. - С.127-130
Брехаря, С. Методологічні настанови дослідження політичної ментальності як чинника зовнішнього середовища інституційної підсистеми політики / С. Брехаря. - С.130-134
Семченко, О. Дослідження ціннісного виміру діяльності груп політичних інтересів: методологічні принципи / О. Семченко. - С.135-139
Баснин, А. С. Политическая и социальная активность как фактор общественного развития / А.С. Баснин. - С.140-143
Стаценко, О. С. Однопарийные системы: социально-политический аспект / О.С. Стаценко. - С.143-147
Холод, В. В. Двойственность госвласти, или " черная дыра " самовоспроизводства государства / В.В. Холод. - С.147-151
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Прошин, Д. В.
    Реклама как религия: опыт социокультурного сравнения / Д.В. Прошин // Грані. - 2006. - № 2. - С. 83-87
ББК С55.57
Рубрики: СОЦИОЛОГИЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: П5/2006/10
   Журнал

Право України . - 1922 . - ISSN 0132-1331. - Виходить щомісячно
2006р. № 10
Зміст:
Кафарський, В. Політична реклама: проблеми правового регулювання / В. Кафарський. - С.64-69
Мокрушин, В. Становлення податкової системи у період Непу / В. Мокрушин. - С.126-128
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Кафарський, В.
    Політична реклама: проблеми правового регулювання / В. Кафарський // Право України. - 2006. - № 10. - С. 64-69 . - ISSN 0132-1331
УДК

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА ПОЛИТИЧЕСКАЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.
   06
   Г 67


    Горбаль, Н. І.
    Формування міжнародної рекламної стратегії: стандартизація чи адаптація / Н.І. Горбаль, С.Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2005. - № 547 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 28-35
УДК

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА МЕЖДУНАРОДНАЯ


Дод.точки доступу:
Романишин, С.Б.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)