Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (38)
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (6)
Періодичні видання (друковані) (1)
Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
242
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Бабенко, Л.
Реклама
по -новому (комментарий к новой редакции Закона "О рекламе") / Л. Бабенко> // Вестн. бухгалтера и аудитора Украины. - 2003. -
№ 19
. - С. 4-6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
656.2
П 78
Жовтонога, М. М.
Ринок і
реклама
в сфері транспорту / М.М. Жовтонога> // Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації : Тези доп. I Міжнародної наук. конф. / ДДТУЗТ. - Д., 2001. - С. 44-45
УДК
339.187:659.2
Кл.слова (ненормовані):
труды диита
--
КФБС
--
РЫНОК
--
РЕКЛАМА
Знайти схожі
>
3.
> (Немає відомостей про примірники)
Шифр: С2/2004/1
Журнал
Социология: теория, методы,
маркетинг. - 1998 . - ISSN 1563-4426. - Виходить кожного кварталу
2004р. № 1
Зміст:
Головаха, Е. Социологическое знание: специфика, критерии научности и перспектива развития
/ Е. Головаха. - С.5-14
Бурлачук, В. Символ и симулякр. Концепция символа в социологии постмодерна
/ В. Бурлачук, В. Танчер. - С.15-29
Кл.слова: ЦЕННОСТЬ, ВЛАСТЬ, КУЛЬТУРА
Попова, И. Моральное оправдание и нормативная составляющая теневых практик (К постановке проблемы)
/ И. Попова. - С.30-50
Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЭКОНОМИКИ
Чернецкий, Ю. Концептуальные разработки "новой экономической социологии"
/ Ю. Чернецкий. - С.51-62
Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЭКОНОМИКИ
Амджадин, Л. Социальная составляющая современной экологической политики: Экологически ответственный бизнес
/ Л. Амджадин. - С.63-72
Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЭКОЛОГИИ
Рудницкая, Т. Интернизация как начальный этап вхождения Украины в мировое глобализирующееся сообщество: позитивы и риски
/ Т. Рудницкая. - С.73-88
Кл.слова: ИНТЕРНЕТ, КОМПЬЮТЕРИЗАЦИЯ
Суковатая, В. Интернет в социальных политиках и массовом сознании: гендерный анализ
/ В. Суковатая. - С.89-102
Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЖЕНЩИН, ФЕМИНИЗМ
Воловодова, Е. О социокультурной специфике субъективности территориальной общины: организационный аспект
/ Е. Воловодова, А. Касперович. - С.103-119
Кл.слова: КОЛЛЕКТИВНОЕ ПОВЕДЕНИЕ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ
Майстренко, И. Черты политической культуры: Восточная Европа и Латинская Америка (сравнительный анализ)
/ И. Майстренко. - С.120-128
Суименко, Е.
Реклама
: экономические функции и психологический террор
/ Е. Суименко. - С.135-151
Майструк, Н. Изучение социальных конфликтов в немецкой социологии: классические и современные ориентиры
/ Н. Майструк. - С.152-162
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
>
4.
Суименко, Е.
Реклама
: экономические функции и психологический террор / Е. Суименко> // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. -
N1
. - С. 135-151
УДК
316.33.2:659.182/.187
ББК
С55.425
Знайти схожі
>
5.
Луценко, К. В.
Пропагандистсько-агітаційна суть інтегрованих маркетингових комунікацій / К.В. Луценко> // Грані. - 2004. -
№ 1
. - С. 139-144
УДК
316.77
Кл.слова (ненормовані):
ПОЛИТИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ
--
ПОЛИТИЧЕСКАЯ
РЕКЛАМА
--
КОММУНИКАЦИИ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
> (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Г2/2006/2
Журнал
Грані
. - Виходит раз на два місяця
2006р. № 2
Зміст:
Кривчик, Г. Г. Сучасна українська національна ідея в історичному вимірі
/ Г.Г. Кривчик. - С.3-9
Шляхов, А. Б. Торговельний флот і торговельні моряки України в період першої світової війни
/ А.Б. Шляхов. - С.13-17
Маркова, Л. М. Історія місцевого самоврядування на Дніпропетровщині в персоналіях (1932 - 1941 рр.)
/ Л.М. Маркова. - С.23-27
Дірявко, Ю. П. Утворення Української Комуністичної Партії - важлива подія в політичному житті України в першій чверті 20 ст.
/ Ю.П. Дірявко. - С.31-35
Марченко, Р. В. Актуальні проблеми конституційного процесу в Україні 90-х років 20 століття: періодизація, джерельна база, методологія дослідження
/ Р.В. Марченко. - С.35-38
Портнова, Т. В. Українське селянство у нотатках і спогадах мирових посередників
/ Т.В. Портнова. - С.45-49
Базалук, О. А. Феномен жизни как " жизненный порыв " в философии Анри Бергсона
/ О.А. Базалук. - С.55-58
Гадяцький, В. І. Неототалітаризм і " кольорові революції ". Революція чи перезагрузка матриці?
/ В.І. Гадяцький. - С.58-63
Костюков, С. В. Підстави типології демократичних цінностей сучасної молоді
/ С.В. Костюков. - С.64-66
Тарасова, Н. Ю. Соціокультурне ідентифікування суспільства: системно-динамічний вимір
/ Н.Ю. Тарасова. - С.66-71
Квітка, С. А. Загальні підстави циклічності розвитку природних і соціальних явищ
/ С.А. Квітка. - С.72-75
Коринштейн, Е. Р. Социокультурные конструкты языковой личности
/ Е.Р. Коринштейн. - С.76-80
Тарасьева, А. С. К вопросу о конфликте поколений
/ А.С. Тарасьева. - С.81-83
Прошин, Д. В.
Реклама
как религия: опыт социокультурного сравнения
/ Д.В. Прошин. - С.83-87
Агарков, О. А. Анализ стануі нтелектуального капіталу поля влади
/ О.А. Агарков. - С.88-92
Бродецкая, Ю. Ю. Методологические предпосылки интерпретации современного общества: концепция макдональдизации общества
/ Ю.Ю. Бродецкая. - С.92-95
Прокопенко, Л. Л. Проблеми вдосконалення державного управління в сфері європейської інтеграції
/ Л.Л. Прокопенко. - С.96-99
Парфенюк, В. М. Міжнародний вимір політики інформаційного суспільства Європейського Союзу
/ В.М. Парфенюк. - С.99-104
Галушко, К. Ю. До проблеми створення нових ідентичностей в умовах регіоналізації та глобалізації
/ К.Ю. Галушко. - С.105-109
Проскуріна, О. О. Політико-культурні аспекти інформаційного суспільства: глобалізація в освіті та Болонський процес - нова хвиля реконструкції чи нова проблема з ілюзією
/ О.О. Проскуріна. - С.110-112
Поліщук, О. І. Еволюція культури виборів у незалежній Україні
/ О.І. Поліщук. - С.113-117
Каріх, А. В. Концептуальні підстави феномену національної безпеки України
/ А.В. Каріх. - С.118-122
Хаврук, І. А. Компетентність громадян як критерій оцінки інституту референдуму
/ І.А. Хаврук. - С.122-126
Осин, В. В. Феномен двойной легитимизации политологии: механизм влияния политики на политическую науку
/ В.В. Осин. - С.127-130
Брехаря, С. Методологічні настанови дослідження політичної ментальності як чинника зовнішнього середовища інституційної підсистеми політики
/ С. Брехаря. - С.130-134
Семченко, О. Дослідження ціннісного виміру діяльності груп політичних інтересів: методологічні принципи
/ О. Семченко. - С.135-139
Баснин, А. С. Политическая и социальная активность как фактор общественного развития
/ А.С. Баснин. - С.140-143
Стаценко, О. С. Однопарийные системы: социально-политический аспект
/ О.С. Стаценко. - С.143-147
Холод, В. В. Двойственность госвласти, или " черная дыра " самовоспроизводства государства
/ В.В. Холод. - С.147-151
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
7.
Прошин, Д. В.
Реклама
как религия: опыт социокультурного сравнения / Д.В. Прошин> // Грані. - 2006. -
№ 2
. - С. 83-87
ББК
С55.57
Рубрики:
СОЦИОЛОГИЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
> (Немає відомостей про примірники)
Шифр: П5/2006/10
Журнал
Право України
. - 1922 . - ISSN 0132-1331. - Виходить щомісячно
2006р. № 10
Зміст:
Кафарський, В. Політична
реклама
: проблеми правового регулювання
/ В. Кафарський. - С.64-69
Мокрушин, В. Становлення податкової системи у період Непу
/ В. Мокрушин. - С.126-128
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
9.
Кафарський, В.
Політична
реклама
: проблеми правового регулювання / В. Кафарський> // Право України. - 2006. -
№ 10
. - С. 64-69 . - ISSN 0132-1331
УДК
339.187:659.2
Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА
ПОЛИТИЧЕСКАЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
06
Г 67
Горбаль, Н. І.
Формування міжнародної рекламної стратегії: стандартизація чи адаптація / Н.І. Горбаль, С.Б. Романишин> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2005. -
№ 547
: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 28-35
УДК
339.187:659.2
Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА
МЕЖДУНАРОДНАЯ
Дод.точки доступу:
Романишин, С.Б.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)