Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговые марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 120
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Солощук, М.
    Право інтелектуальної власності на засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг / М. Солощук, М. Капінос, Е. Лерантович // Інтелектуальна власність. - 2008. - № 7. - С. 48-57 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
   ТОРГОВЫЕ МАРКИ

   ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

   ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ


Дод.точки доступу:
Капінос, М.; Лерантович, Е.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (19.08.2008р. Інв.1753ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Уманців, Галина (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку Київського національного торговельно-економічного університету).
    Методологічні засади обліку торговельних марок / Г. Уманців // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 3-10 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерский учет
   Торговые марки

   Бухгалтерський облік

   Торговельні марки

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерский учет -- торговые марки -- бренды -- интеллектуальная собственность -- учет торговых марок -- расходы -- учет расходов -- роялти -- нематериальные активы -- бухгалтерський облік -- торговельні марки -- бренди -- інтелектуальна власність -- облік торговельних марок -- витрати -- облік витрат -- роялті -- нематеріальні активи
Анотація: У статті досліджено методологічні підходи до формування інформації про торговельні марки в системі обліку відповідно до потреб управління та їх вартісної оцінки в процесі використання.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.07.2009р. Інв.2732ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.
   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
УДК
Рубрики: Бренды
   Бренди

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Прохоров-Лукін, Г.
    Поняття спорідненості (однорідності) товарів та/або послуг / Г. Прохоров-Лукін // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 2. - С. 51-59 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
   ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- однородные товары -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- однорідні товари


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.
   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Стратегія марки в секторі В2В / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 649 : Логістика. - С. 3-8
УДК
Рубрики: ТОРГОВЫЕ МАРКИ
   ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ

Кл.слова (ненормовані):
ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- БРЕНДЫ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- БРЕНДИ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Потоцький, М.
    Визнання недійсними свідоцтв на торговельні марки, що відтворюють об'єкти авторського права / М. Потоцький // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: АВТОРСКОЕ ПРАВО
   АВТОРСЬКЕ ПРАВО

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРСКОЕ ПРАВО -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- АВТОРСЬКЕ ПРАВО -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Слободян, С.
    Поняття, значення та види товарніх знаків (торговельних марок) / С. Слободян // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 6. - С. 50-55 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Товарные знаки
   Товарні знаки

Кл.слова (ненормовані):
ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- товарные знаки -- товарні знаки


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Чернобай, О.
    Визнання недійсним свідоцтв на торговельні марки, які конкурують з відомими фірмовими найменуваннями / О. Чернобай // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 11. - С. 63-67 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
   ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- ПРОМЫШЛЕННАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- ПРОМИСЛОВА ВЛАСНІСТЬ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету).
    Бренд держави: особливості формування національного бренду / О. Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- бренд держави -- бренд государства -- бренд країни -- бренд страны -- національний бренд -- национальный бренд -- національний брендинг -- национальный брендинг -- имидж страны -- національний бренд України -- национальный бренд Украины -- просування національного бренду -- продвижение национального бренда -- торгівельні марки -- торговые марки
Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Доронін, Василь.
    Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки
Анотація: Формування ринку вина.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)