Пошуковий запит: <.>K=торговые марки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 120
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Солощук М. Право інтелектуальної власності на засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг/М. Солощук, М. Капінос, Е. Лерантович // Інтелектуальна власність, 2008,N № 7.-С.48-57
|
>2.
| Уманців Г. Методологічні засади обліку торговельних марок/Г. Уманців // Бухгалтерський облік і аудит, 2009,N № 6.-С.3-10
|
>3.
| Білан О.В. Застосування брендингу: переваги і недоліки/О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". -Л., 2009,N № 640:Проблеми економіки та управління.-С.231-235
|
>4.
| Прохоров-Лукін Г. Поняття спорідненості (однорідності) товарів та/або послуг/Г. Прохоров-Лукін // Інтелектуальна власність, 2010,N № 2.-С.51-59
|
>5.
| Білан О.В. Стратегія марки в секторі В2В/О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2009,N № 649:Логістика.-С.3-8
|
>6.
| Потоцький М. Визнання недійсними свідоцтв на торговельні марки, що відтворюють об'єкти авторського права/М. Потоцький // Інтелектуальна власність, 2010,N № 5.-С.12-15
|
>7.
| Слободян С. Поняття, значення та види товарніх знаків (торговельних марок)/С. Слободян // Інтелектуальна власність, 2010,N № 6.-С.50-55
|
>8.
| Чернобай О. Визнання недійсним свідоцтв на торговельні марки, які конкурують з відомими фірмовими найменуваннями/О. Чернобай // Інтелектуальна власність, 2010,N № 11.-С.63-67
|
>9.
| Антонюк О. Бренд держави: особливості формування національного бренду/О. Антонюк // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 5.-С.52-54
|
>10.
| Доронін В. Еволюція маркетингової політики на ринку вина України/В. Доронін // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 5.-С.29-31
|
|
|